וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טקס סיום, אלא התחלה: צפו באירוע מרגש של הריסת בניין

בשיתוף מרכז הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 8:11

שלב א' בפרויקט בן גוריון בגבעת שמואל, פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בעיר בהובלת ע.ט. החברה להתחדשות עירונית, יצא לדרך. בסיומו, יקומו במקום שני מגדלים והדיירים כבר לא יכולים לחכות לקבל את הדירות החדשות והנוצצות שלהם: "הרבה שנות עבודה מתנקזות ליום אחד"

בווידיאו: אירוע הריסה בפרויקט פינוי בינוי ראשון בגבעת שמואל/מרכז הנדל"ן

עשור ארוך ומרתק עבר על דיירי הבניינים בפרויקט בן גוריון בגבעת שמואל, עד שלאחרונה, היום המיוחל סופסוף הגיע - אירוע ההריסה.

במסגרת שלב א' של הפרויקט נהרסו שני הבניינים הראשונים ובסך הכל יפונו שלושה בניינים, בהם חיו עד היום 36 משפחות, שיקבלו כמובן דירות חדשות ונוצצות כאשר במקום יקומו שני מגדלים בני 15 קומות, שיכללו 144 יחידות דיור ושטחי מסחר.

הדיירים המאושרים, שנהנו לאורך אירוע ההריסה מפעילויות ודוכנים, עד לרגע הגדול, סיפרו שלכל אורך השנים הם קיבלו מענה לכל צרכיהם מע.ט. החברה להתחדשות עירונית, המנהלת את הפרויקט. עמי כחלון, מייסד ומנכ"ל משותף בע.ט. החברה להתחדשות עירונית, אמר: "בסופו של דבר, הדיירים הם הפרויקט ואם לא מאגדים את כולם, הפרויקט לא מתבצע. אם רואים את הדיירים כמרכז הסיפור ונותנים להם כל מה שאפשר, בכל שעה - זה אומר שאנחנו באמת מקשיבים לכל אחד מהם ומוצאים את הפתרונות עבורם".

עמי כחלון. יח"צ,
עמי כחלון, מייסד ומנכ"ל משותף בע.ט. החברה להתחדשות עירונית/יח"צ

טל גולדשטיין, מייסד ומנכ"ל משותף בחברה, הוסיף במהלך האירוע: "הרבה שנים של עבודה ועשייה מתנקזים ליום אחד. היו אתגרים תכנוניים והנדסאים מורכבים מאוד והיינו צריכים למצוא את הפתרונות ההולמים לדיירים המבוגרים כדי שיוכלו לקחת חלק בהליך המבורך הזה".

טל גולדשטיין מנכ"ל משותף החברה להתחדשות עירונית. יח"צ,
טל גולדשטיין, מייסד ומנכ"ל משותף בע.ט. החברה להתחדשות עירונית/יח"צ

עו"ד רונן אשר, המייצג את ע.ט. החברה להתחדשות עירונית, סיפר: "צריך הרבה סבלנות מול כל הצדדים עד שמגיעים לרגע המשמח הזה של ההריסה. אבל זה לא טקס של סיום, אלא של התחלה, כי יש עוד הרבה עבודה. כשהדיירים יקבלו את הדירות שלהם אפשר יהיה להגיד שסיימנו".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

לאתר החברה

בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully