וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים חוזרים: לאחר עשור של תכנונים, רובע 4 בת"א מאכלס את הפרויקט הראשון

בשיתוף מרכז הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 8:17

כשאילוצים בירוקרטיים נתקלים ברצונות הדיירים, יש רק דרך אחת להגיע אל סוף התהליך בהצלחה - ליווי מקצועי נכון. צפו והכירו כיצד מתנהל תהליך פינוי בינוי ומה חייבים לקחת בחשבון כשמתחילים בפרויקט התחדשות עירונית

בווידיאו: אירוע איכלוס קליי 18 רובע 4/מרכז הנדל"ן

"כל פרויקט כזה רווי אתגרים מכל הסוגים", העידה עו"ד קרן כהן בלחרסקי באירוע האיכלוס החגיגי של בניין קליי 18 ברובע 4 בתל אביב.

אחרי שנים ארוכות של עבודה מאומצת, הסתיים פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון ברובע והדיירים חגגו עם אנשי המקצוע וקיבלו את המפתחות לדירות החדשות שלהם: "אני וצוות המשרד שלי שטיפל בפרויקט הזה מאוד נרגשים", אמרה עו"ד כהן בלחרסקי. "הפרויקט התחיל לפני שמונה שנים ועבר מסע ארוך עם הרבה התחרשויות תוך כדי תנועה עד שהגענו לרגע בו כולם פה מחויכים וזה נותן לי סיפוק אדיר כאשת מקצוע".

הדיירים עצמם סיפרו על התהליך, הדירות החדשות ושביעות רצונם ועו"ד כהן בלחרסקי הוסיפה: "זה מתחיל באתגר האנושי - לקחת את בעלי הדירות ולנסות לייצר בסיס הסכמה שמאפשר בכלל את הוצאת הפרויקט לדרך. היו המון שינויים תכנוניים שהצריכו חזרה לבעלי הדירות, לגיבוש הסכמות חדשות. לעבוד עם יזם בעל ניסיון בתחום, בתל אביב ספציפית, חשוב מאוד לנו כאנשי מקצוע".

היזם הוא רון חן, מנכ"ל ובעלים חברת "אנשי העיר", שאמר באירוע: "אלו פרויקטים ארוכים מאוד ונדרשת גמישות. חוסר הוודאות מפחידה לפעמים, אבל התמודדות עם השינויים לאורך הדרך מובילה להצלחה".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן>>

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן>>

עו"ד קרן כהן בלחרסקי. יח"צ,
עו"ד קרן כהן בלחרסקי/יח"צ
בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully