וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט, יעיל, מוצלח: הדרך הנכונה לעשות פרויקט התחדשות עירונית

בשיתוף מרכז הנדל"ן

26.8.2021 / 10:35

צפו: פרויקטים של תמ"א והתחדשות עירונית עלולים להפוך למסורבלים וזה בדיוק מה שחברת מכלול, שהוקמה על ידי יוצאי המערכת הבנקאית, באה לפתור. התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן והדיירים יכולים לישון בראש שקט

בווידיאו: הכירו את חברת מכלול/מרכז הנדל"ן

כל מי שהיה מעורב עד היום בדרך זו או אחרת בפרויקט התחדשות עירונית יודע שהנושא עלול להפוך מהר מאוד למסורבל מאוד. אלא שמסתבר שזה ממש לא חייב להיות המצב.

הכירו את חברת מכלול, שהוקמה על ידי יוצאי המערכת הבנקאית. אלו ביקשו להוציא עסקאות נדל"ן לפועל ולפשט את התהליכים, בעיקר בעסקאות שגם כך מורכבות מעצם טבען, דוגמת התחדשות עירונית ותמ"א 1.

מיכל פררה, מנהלת קשרי לקוחות במכלול, מסבירה את העקרונות לפיהם החברה מתנהלת: "מכלול יודעת לתת את כל הערבויות והפוליסות הנדרשות, לרוכשים, לדיירים ולבעלי הקרקע. כל המענה וכל המעטפת הנדרשת ללקוח, ליזם ולדיירים ניתנים באמצעות מכלול וחברת הביטוח כלל. עסקאות התחדשות עירונית הן מרובות שחקנים ויש דינמיקה ואינטרקציה בין המון גורמים. אנחנו רואים את עצמנו כסיירת - מענה תגובה מהיר, ועדות אשראי שמתכנסות מהר, גמישות בתהליכים, הבנת הצרכים של היזם. הרצון שלנו הוא להקל ולהוציא את העסקה לפועל".

עו"ד ראם רצון, מנכ"ל אבגד, המשתפת פעולה עם מכלול בפרויקטים של התחדשות עירונית, הציג את אחד הפרויקטים, אותו ניתן למצוא ברחוב אנשי בראשית 8 בהוד השרון, ואמר: "הפרויקט, אותו מממנת מכלול במימון חוץ-בנקאי, מתקדם בצורה מאוד מהירה וכל הדירות נמכרו בשלב מאוד מוקדם", מוסיף רצון. "אני מאמין שאפילו נצליח להקדים את לוח הזמנים בפרויקט הזה".

יצחק פיירשטיין, מנציגות הדיירים בפרויקט המדובר, מרחיב בנוגע לעבודה מול מכלול: "אני מנהל את הפרויקט כבר שמונה שנים, עד שסופסוף התחלנו את הבנייה במרץ 2020. שמענו על מקרים בהם לא הסתדרו עם המממן והפרויקט נעצר לכמה חודשים, אבל מכלול נתנו לנו ביטחון לכל התהליך וחתמנו מולם. בדקנו את החברה בעזרת עורכי הדין שלנו, כי כשאתה מוסר את הבניין, אתה רוצה לקבל אותו גמור ובזמן".

ברחוב התחייה 3 בהוד השרון הושלם לאחרונה פרויקט יפה ומוצלח של תמ"א 38 חיזוק: "הבניין נראה חדש לחלוטין", אומר רצון. "זה שיש גורם מקצועי שמפקח על הפרויקט ומעמיד ערבויות ובטחונות נותן לדיירים שקט נפשי. רק לפרויקטים כאלו יש זכות קיום בהתחדשות העירונית".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

לאתר החברה

בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully