וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוצאים דירה בלב העיר, במחיר מדהים? מסתבר שזה הרבה יותר קל ממה שחשבתם

בשיתוף מרכז הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 8:50

צפו: פרויקט חדש של TCI Group ברחוב שקט בלב העיר הרצליה מציע דירות שיכולות להתאים את עצמן לפי הזוג המתגורר בהן וכוללות מטבח יוקרתי, תשתיות חדשות ועוד, והכל במסגרת ההתחדשות העירונית, שמורגשת היטב בעיר. יצאנו לראות מקרוב

בווידיאו: איך מוצאים דירה בלב העיר הרצליה, במחיר אטרקטיבי/מרכז הנדל"ן

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שנת הקורונה הסתיימה במגמת עלייה של כ-4 אחוזים במחירי הדירות לעומת אותה תקופה בשנה שעברה. עם הנתון הזה, והקרקעות שהולכות ואוזלות באזורי הביקוש - האם בכלל ניתן למצוא דיור בר השגה במרכז? יצאנו לבדוק.

בלב העיר הרצליה פגשנו את גל בוטנסקי, סמנכ"ל פיתוח ושיווק ב-TCI Group: "זה אחד המקומות היפים בעיר", הוא אמר. "זו לא אחת הערים הכי זולות במרכז, אבל המחירים פה נשמרים סבירים, מה שמאפשר לאנשים לקנות דירות ולהרחיב את המשפחה, ועדיין לא להגיע להוצאות מעבר ליכולת שלהם".

"הפוש הגדול שמאפשר לתושבים להוסיף דירות, לגור במרכז העיר ולהתחדש בדירות מרווחות, יפות ובטיחותיות - זה הפתרון של ההתחדשות העירונית", הוסיף בוטנסקי. "העירייה מאוד דואגת לתושבים. כיף לבנות ולבצע כאן ויש המון התחדשות עירונית באזור, המון בנייה חדשה. כל העיר מתחדשת. אחרי השנה הקשה הזו, אנחנו רואים שקצב המכירות וההתעניינות בדירות שלנו מאוד גבוהה. העיר חזרה לשגרה".

TCI Group. יח"צ TCI Group,
גל בוטנסקי/יח"צ TCI Group

"הפרויקט שלנו נמצא היום במרכז העיר הרצליה ואנחנו מבצעים פרויקט של התחדשות עירונית, תמ"א 1, שזה חיזוק ותוספת", סיפרה חגית הראל, אשת מכירות ב-TCI Group. "מה שמיוחד בדירות ובבנייה שלנו זה שהדירה יכולה להשתנות יחד עם הזוג. אם זוג מבוגר צריך שטח אירוח גדול יותר, אפשר להוריד חדר ולהגדיל את הסלון. אנחנו לוקחים בניין עם תשתיות ישנות, מחליפים הכל לתשתיות חדשות, מוסיפים שלוש קומות והדיירים הקודמים מקבלים מרפסת שמש, חנייה תת-קרקעית, ממ"ד וכמובן שכל המבנה מתחדש - החזית, חדר המדרגות ועוד".

"אצלנו בפרויקט מקבלים דירה שאין בה צורך לשדרוגים. יש מערכת מיזוג מיני-מרכזי, מטבח יוקרתי, אנחנו לא חוסכים בפרטים הקטנים. כשזוג צעיר קונה דירה, הוא יודע שאין לו צורך בעוד תוספות", אמרה הראל. "מרכז העיר מגיע בדרך כלל עם חיסרון של רעש. פה היתרון הגדול הוא שזה רחוב פנימי ושקט. יש תחבורה ציבורית נוחה, אבל האוטובוס לא עובר ליד הבית. מאוד קל לגור באזור הזה. יש נהירה של זוגות צעירים לאזור - ילדים שגדלו פה בשכונה וכשהם מתחתנים, הם רוצים קירבה למרכז שקט ולהורים, ומחירים אטרקטיביים".

TCI Group. יח"צ TCI Group,
חגית הראל/יח"צ TCI Group
בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully