וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדלהון - השקעה בנדל"ן עם מיסוי של עסקה פיננסית

בשיתוף מרכז הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 8:28

בניין בלב גבעתיים נמצא בימים אלו בתחילת הבנייה שלו, אולם לא מדובר בעוד פרויקט סטנדרטי, אלא בהזדמנות חד פעמית להשקעה מעניינת ומניבה, שמשלבת בין עולם הנדל"ן לשוק ההון. הנה כל מה שצריך לדעת

משאת נפשו של כל משקיע ישראלי היא לקחת חלק בחלום הנדל"ן הישראלי. ההון העצמי שנדרש לטובת עסקאות מסוג זה מקשה על רוב האזרחים הישראלים להשקיע בנדל"ן, וזהו רק אחד החסרונות של אפיק השקעה זה.

רגע לפני שאתם כובלים את עצמכם למשכנתאות והלוואות על מנת להגשים את החלום ולבצע את העסקה, הכירו את קרן נדלהון מבית ברק פיננסים, קרן ייחודית ואקסקלוסיבית המאפשרת לכם להשקיע בנדל"ן עם מיסוי של עסקה פיננסית של 15% מס רווח הון, ולהתחיל להרוויח תשואה מהשקעתכם כבר מהחודש הראשון.

נדלהון. יח"צ,
גבעתיים מבוקשת אבל אין לה איך להתרחב. מה עושים?/יח"צ

על נדל"ן, שוק ההון ומה שביניהם

נדלהון מביאה את הביטחון אל שוק ההון. מה הכוונה? על מנת להבין זאת, יש לבחון תחילה את היתרונות והחסרונות של השקעה בנדל"ן מול היתרונות והחסרונות של השקעה בשוק ההון:

לשוק ההון יתרונות ברורים: מגוון רחב, רווחים גבוהים והכנסה פאסיבית שלא דורשת מהמשקיע כל מאמץ, אך גם חסרונות בולטים: צורך בידע רב, סיכון גבוה וחוסר יציבות. בענף הנדל"ן, לעומת זאת, ההשקעות נהנות מיציבות, תשואה מובטחת ובטוחה נדל"נית, אך החסרונות הם שההשקעה עצמה היא גבוהה, שישנו קושי באיתור העסקה ושעל המשקיע לשלם מגוון מיסים והיטלים.

אם כך, כדי להשקיע בנדל"ן עליכם להיות מצוידים בהון עצמי גבוה, אך גם זה לא מספיק ובמרבית המקרים תיאלצו לפנות למערכת הבנקאית לצורך השלמת ההון הנדרש. בנוסף לכך, תידרשו להשקיע זמן ומאמץ בחיפוש אחר העסקה המתאימה. כדי להשקיע בשוק ההון תצטרכו ידע רב, אך גם בקיאות אבסולטית בשוק לא תוכל לשמש בטוחה להשקעתכם, לנוכח התנודות הקיצוניות המתרחשות בשוק ההון בכל רגע נתון.

האם קיימת השקעה פיננסית שהיא גם השקעה יציבה? האם ניתן להשקיע בנדל"ן מבלי להתרוצץ בניסיון לאתר את הנכס הנכון ומבלי להידרש לתשלום מיסים והיטלים ולגיוס הון? התשובה היא כן, והיא נקראת נדלהון.

נדלהון. יח"צ,
נדלהון/יח"צ

נדלהון - איך זה עובד

נדלהון היא קרן השקעות פיננסית המאפשרת למשקיע לקבל בטוחה נדל"נית חזקה וליהנות מהרווח כבר מהיום הראשון להשקעה וגם בסוף תקופת הפרויקט. המשקיעים בקרן נדלהון משקיעים את כספם בפרויקט נדל"ני ספציפי באזור גוש דן. עם הפקדת כספי ההשקעה והיציאה לדרך, יזכו המשקיעים בטופס שיעבוד מרשם המשכונות של משרד המשפטים על נכסי הנדל"ן בהם מושקע כספם. השעבוד מהווה למעשה בטוחה נדל"נית לכספי ההשקעה, המאפשרת לכם ליהנות מהשקעה מניבה ומאובטחת.

ואיך מרוויחים מזה כסף? החל מחודש הפעילות העוקב ליום הצטרפותכם לפרויקט, תתחילו לקבל ישירות לחשבון הבנק את התשואה על השקעתכם. גובה התשואה מחושב על פי גובה השכירות של הנכס המדובר בהתאם להיקף ההשקעה שלכם, כך שבכל חודש עד להשלמת הפרויקט, תקבלו ישירות לחשבון הבנק הכנסה חודשית פאסיבית ובטוחה.

יוסי ברק. יח"צ,
יוסי ברק/יח"צ

ומה קורה בהשלמת הבנייה?

במהלך בניית הפרויקט, צפוי ערך הנדל"ן לעלות. לפיכך, בסוף כל פרויקט בנייה בו תשקיעו באמצעות קרן נדלהון, תהנו גם מהפרשי המחיר באותו מרכיב יחסי של השקעתכם, ותקבלו, כמובן, בחזרה את קרן ההשקעה. במילים אחרות - נדלהון תאפשר לכם ליהנות מהכנסה פאסיבית קבועה למשך שלוש שנים, כאשר בסיום בניית הפרויקט ועם מכירת הדירה, תקבלו את קרן ההשקעה בתוספת הרווח מהאקזיט הנדל"ני.

רוצים לשמוע עוד? בקרו באתר נדלהון

או צרו קשר בטלפון 3526*

נדלהון. יח"צ,
כל משקיע בוחר את מידת ההשקעה שלו מתוך ערך הדירה כולה/יח"צ
בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully