וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיאוני הפופ אם המדהימים שסוחפים את תל אביב

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

17.2.2020 / 11:53

חברת "אנשי העיר" הפכה בניין שהמתין לפינוי-בינוי למוזיאון יפהפה ומרשים, ואחרי ההצלחה המדהימה צפויים להיפתח שלושה נוספים. המנכ"ל רון חן: "החיבור בין עיר מתחדשת וליברלית כמו תל אביב לבין חברת 'אנשי העיר' הוא טבעי"

כל בניין המיועד להריסה ולבנייה מחדש עובר תקופת ביניים שבה הוא עומד ריק. זה קורה לאחר שהדיירים מתפנים וקבלני הבנייה טרם נכנסו כדי להרוס ולבנות מחדש. חברת "אנשי העיר" מקדמת כ-30 פרויקטים שונים של פינוי-בינוי והחליטה "לתרום" את הבניינים האלה למיזמים שונים באותה תקופת ביניים שבה הבניינים עומדים ריקים.

"למה אנחנו עושים את זה? מה זה נותן לנו? המיזם הזה מאוד יקר, מאוד מושקע", אומר רון חן, מייסד ומנכ"ל אנשי העיר, על מיזם שהפך בניין ריק למוזיאון פופ אפ שמשך אליו מבקרים רבים. "מושקעים פה כספים רבים", אומר רון, "המטרה היא אחת ויחידה: במסגרת ההתחדשות העירונית נגרום 'סבל' לשכונה במשך שלוש שנים עד לגמר הבנייה, אז זו התרומה הקטנה שלנו".

"החיבור בין עיר מתחדשת וליברלית כמו תל אביב לבין חברת 'אנשי העיר התחדשות עירונית' הוא טבעי", אומר רון, "ההתחדשות העירונית היא התחדשות של עיר - בבניינים, במוזיאונים, ברחובות. אנחנו חושבים שיש ערך גדול לחברת נדל"ן מעבר לבנייה של ארבע קירות ופה זה בא לידי ביטוי".

מוזיאון הפופ המרהיב ביופיו משך אליו אלפי מבקרים ובעקבות ההצלחה, חברת "אנשי העיר" עתידה להפוך שלושה בניינים נוספים למוזיאוני פופ אפ אשר בהם תוצג אומנות שוליים ואומנות אורבנית. "אנחנו שוקלים לעשות כמה בו זמנית".

לאתר אנשי העיר
לאתר מרכז הנדל"ן
לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully