וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשקיף מהמרפסת עוד לפני שנבנתה: האפליקציה שמשנה את עולם הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

20.1.2020 / 8:00

בעוד כמה שנים חוברות המכירה יהיו אאוט ואפליקציית ההדמיה Dreams תהיה הדרך שבה רוכשי דירות יוכלו להתרשם מהנכס שהם קונים. הכירו את Dreams, הדמיה מתוחכמת וחדשנית של חברת bmby, שמחוללת מהפך בתחום הנדל"ן

הפקה: מרכז הנדל"ן

מכירת דירה היא עניין מורכב ושרטוט הדירה, מפורט ככל שיהיה, עדיין מחייב מעט דמיון וראייה מרחבית שלא לכולם יש. בעידן הדיגיטלי ברור שהפרוספקטים וחוברות המכירה שאנו מכירים יוחלפו במוצר אחר שיאפשר לנו להבין איזו דירה הצרכנים יקנו. מהו אותו מוצר? הדמיה.

"הקושי הגדול או האתגר שעומד בפני יזם שעוסק במכירת דירה הוא איך לקחת את הדירה שלא קיימת ברוב המקרים וממחיש אותה", אומר קובי קובי לנגלייב, מנכ"ל חברת bmby, "פיתחנו מערכת ויזואלית שתאפשר לצרכן להיחשף בכל מיני אמצעים דיגיטליים לאופן שבו הדירה תיראה. דרך מערכת של בינה מלאכותית זה מצטבר לניתוח של הצרכים והרצונות של הצרכן ועל בסיס זה אנחנו משפרים את יחסי ההמרה בין ליד למי שמתעניין למכירה בפועל".

"השוק בניו יורק נמצא בדיגיטל, Google, Uber ,Airbnb וכל החברות הגדולות סגרו חנויות. מעל 30% משטחי המסחר במנהטן ריקים. הם הבינו שהחוויה של הלקוח אשר עושה דברים מכף היד שלנו היא שונה לגמרי, הכוח עובר ללקוח", אומר מארק זאבי, מייסד bmby, "אנחנו הבאנו לניו יורק את Uber ו-Airbnb בדמותו של 'חלום', dreams".

מהו Dreams? זאת אפליקציה שמקבלת הזנת נתונים כל העת ומציגה אותם ובנוסף היא מאפשרת להציג לרוכשים את הבניין וסביבתו. מדובר בהדמיה מתוחכמת וחדשנית שמראה ללקוחות כיצד הבניין והשכונה עתידה להיראות ונתונים נוספים לגבי סביבת המגורים.

"אנחנו משתמשים בפעם הראשונה בארץ", אומר אייל בהרי, מנכ"ל בהרי נדל"ן, "אנחנו מראים להם את הדירה והמפרט שלה, את חתך הקומה ואת הבניין כולו בתוך סביבת המגורים. זה נפתח ב-2D או ב-3D, אפשר לצאת למרפסת ולראות את הנוף שנשקף ממנה". כל זאת, כאמור, כשהדירה היא עדיין "על הנייר" או שהבניין רק בשלבי הקמה.

"שיווק הנדל"ן משתנה", אומר מוטי ויזל, מנכ"ל VCELL, "נכנסים שחקנים חדשים לשוק בהיבט הצרכן. החברה בני 25-35 נכנסים לענף, הם טכנולוגיים וחסרי זמן ורוצים הכול בלחיצת כפתור. כל הענף יעבוד עם זה, כי הלקוחות ידרשו את זה".


לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן
לאתר מרכז הנדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully