וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מתאים לכם? הכירו את ה-Booking.com של חללי העבודה המשותפים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

27.11.2019 / 8:00

בין אם אתם מחזיקים במשרד, עובדים מהבית או מקימים סטארטאפ - אין סיכוי שלא שמעתם על חללי העבודה המשותפים. מהם היתרונות של חלל עבודה משותף בעולם העסקים וכיצד תמצאו חלל עבודה שיתאים לכם? הכירו את Spacing, פלטפורמת החיפוש החכמה שתעשה לכם סדר

עבודה משרדתית באופן ספייס. ShutterStock
נכון לסוף 2019, פועלים בישראל קרוב ל-300 חללי עבודה משותפים/ShutterStock

נכון לסוף 2019, פועלים בישראל קרוב ל-300 חללי עבודה משותפים, עוד לפני שלוקחים חשבון עשרות אלפי משרדים בשכירות משנה. אין ספק כי מדובר באחת המגמות הלוהטות ביותר בעולם העסקים.

הבעיה מתחילה כאשר מתגלה שלכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים מאוד מחלל העבודה שלו - יש מי צריך שולחן לחודשיים, מישהי שעובדת על ספר, שלושה אנשים שחולמים על סטארט-אפ, וחברה קיימת אשר רוצה לעבור ממשרד 'רגיל' לחלל יותר קרייאטיבי.

רגע לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים, או מתייאשים מראש - כדאי להבין לעומק את היתרונות של חלל העבודה, ולהכיר את הדרך הנוחה ביותר לאיתור החלל המתאים עבורכם.

כל היתרונות בחלל אחד: גמישות, סביבת עבודה מעצימה, ונוחות מפנקת

כשנכנסים לחלל עבודה, מבינים שמדובר בקונספט אחר לחלוטין מהמשרד 'של פעם'. החללים מעוצבים בצורה צעירה וחדשנית, עם מגוון סוגי ישיבה ואירוח, וקפה-תה-בירה חופשי. חללי העבודה מציעים סביבת עבודה מפרה עם יתרון חברתי, בכך שהם מספקים הזדמנות לפגוש אנשים כמונו, להחליף רעיונות ולפגוש לקוחות פוטנציאליים.

עוד יתרון קריטי של חללי עבודה משותפים הוא הגמישות העצומה שהם מציעים - ניתן להצטרף למספר חודשים של עבודה מאומצת, ואז לצאת לחופשה של חצי שנה בהודו. אפשר לעזוב בהתראה של חודש, להרחיב ולצמצם את מספר החדרים, לשכור חדרי ישיבות לפי שעה ואפילו לעבור מסניף לסניף באותה רשת.

מעבר לכך, הצטרפות לחלל עבודה פוטרת אתכם מכל טרחה לוגיסטית ומיותרת. בחשבונית אחת מרוכזת, אתם מקבלים שירות 'הכל-כלול': משרד, שירותי משרד, כיבוד וניהול לוגיסטי מלא.

אופן ספייס. ShutterStock
פלטפורמת ספייסינג היא מנוע חיפוש והשוואת מחירים הכוללת את כל חללי העבודה בישראל/ShutterStock

איך מוצאים את הידיים והרגליים בתוך כל ההיצע הזה? הכירו את ספייסינג

כשההיצע כולל מאות אופציות, המחשבה על הזמן והאנרגיה הנדרשים לחיפוש המשרד הבא שלכם, עלולה לגרום לכאב ראש ולמנוע מכם את ההצטרפות לחלל עבודה שמתאים לכם באופן מושלם.

מעבר לכך, בעולם עם כל כך הרבה אלטרנטיבות, בדומה לשוק המלונות, מוצרי החשמל ואפילו עולם הדייטים, רוב הסיכויים שתפספסו הזדמנות שהייתה יותר מתאימה ומשתלמת עבורכם, רק משום שחיפשתם ופניתם רק למספר מוגבל של חללים פוטנציאליים.

החדשות הטובות הן שהפתרון כבר כאן: פלטפורמת ספייסינג היא מנוע חיפוש והשוואת מחירים הכוללת את כל חללי העבודה בישראל, יחד עם עוד מאות הצעות לשכירות משנה במשרדים קיימים.
הממשק הידידותי והנוח של ספייסינג מאפשר לכם לראות את התמונה כולה מהנוחיות של הספה בסלון, מבלי לכתת את הרגליים ולסקור את כל החללים בסביבה שלכם.

מעבר לכך, ספייסינג כולל השוואה לפי הצרכים הכי מדויקים שאתם מסוגלים לחשוב עליהם: צריכים חלל פתוח 24/7, שאפשר להגיע עליו עם אופניים, ויש בו מקלחת? אין שום בעיה. חשוב לכם בעיקר בירה חופשית ועורכי וידיאו בתור שותפים לחלל? אפשרי בהחלט. בספייסינג כל אחד יכול למצוא את החלל המתאים לו, לצד סטטוס עדכני על זמינות ותעריפים, וחוות דעת אותנטיות ואמיתיות של שוכרים.

בנוסף, ספייסינג כולל עולם שלם שאולי לא הכרתם - שכירות משנה בתוך משרדים קיימים. תופעת ה-Airbnb של המשרדים הולכת מתרחבת בשנים האחרונות, ומציעה סיטואציה של Win-Win עבור שני הצדדים: מצד אחד, החברה הפועלת במשרד חוסכת בעלויות ומנצלת חללים פנויים באופן מיטבי, ומהצד שלכם, תוכלו להיכנס לחלל שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

כמובן שמסע החיפוש לא נגמר בספייסינג, אבל הוא נקודת ההתחלה המושלמת: מתוך עשרות האופציות הרלוונטיות, תוכלו להתמקד בחללים שעונים לכל הצרכים שלכם, ולהגיע אליהם פיזית כדי לראות האם אתם מתאהבים במקום.

הבעלים והמייסדים של ספייסינג מביאים לשולחן היסטוריה עשירה של יזמות וניהול בתחום הקמעונאות והשוואת המחירים: חגי אלבו הוא יזם טכנולוגי ויועץ בכיר בתחומי דיגיטל וטכנולוגי בקרן ההשקעות Apex ולשעבר ה-CTO של קבוצת זאפ.

איתן זינגר הוא שותף בחברות התוכן הדיגיטלי ProBook ואינדיבוק, מנטור באקסלרטור the junction, מרצה אורח באוניברסיטאות מובילות, חבר דירקטוריון בחברות וארגונים, ולשעבר מנכ"ל זאפ, מנכ"ל דיונון ומנכ"ל משרד הפרסום DDB.

חללי העבודה המשותפים צפויים להמשיך לצמוח בעידן הדיגיטלי

לדברי אלבו, הבעלים והמייסד של ספייסינג, "בימים אלו, בהם WeWork עוברת טלטלה, עולה השאלה על עתיד חללי העבודה המשותפים והאם הוא צפוי להישאר גם בעתיד הרחוק. על מנת להבין את סדר הגודל, למרות 300 החללים שהוקמו בישראל לאחרונה, הם עדיין מהווים רק 1.5% מכלל שטחי המשרדים. הענף עושה הרבה רעש, אבל תופס מעט שטח, נכון לעכשיו".

באשר לתחזיות העתידיות, אומר אלבו כי "כל המגמות העולמיות, הקשורות לדור המילניום, עולם העבודה החדש, צמיחה התרבות של עבודה מרחוק, גלובליזציה וניידות - מעידות על כך שהענף צפוי לצמוח לשיעור של 15% מהיקף המשרדים, נתון גדול פי 10 מהמצב הנוכחי. לא מדובר בתופעה חולפת, אלא להיפך".

באשר לקהל הפוטנציאלי של חללי העבודה, אומר אלבו כי "בעתיד 40% מהעובדים יהפכו להיות פרילנאסים ויועצים עצמאים. במצב בו כמעט חצי מכוח העבודה הם פרילאנסים או סטארטאפיסים יחידים, שוק חללי העבודה צפוי לתת מענה מושלם לצרכים שלהם".

לפלטפורמת החללים המשותפים ספייסינג

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully