וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע לחודש בלבד: מאות דירות בהנחות ענק לחברי מועדון הצרכנות הוט

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

28.11.2019 / 8:00

שילוב כוחות יוצא דופן בין מועדון הצרכנות הוט, מועדון הצרכנות הגדול בישראל, לבין אאורה, החברה המובילה בישראל להתחדשות עירונית, יצרה מבצע חסר תקדים לחודש בלבד: הנחה של עד 350 אלף שקלים לדירה במגוון פרויקטים במרכזי הערים המבוקשות בישראל. הרשימה המלאה בפנים

אונו וואלי (ONO VALLEY), קריית אונו של חברת אאורה. 3dvision,
אונו וואלי/3dvision

בשורה התחתונה, המשפחה הישראלית הממוצעת מחפשת איכות חיים, בדירה שמתאימה למידותיה, בעיר ובשכונה שהילדים ישמחו לגדול בהן. כעת, מועדון הצרכנות הוט וחברת הנדל"ן אאורה מביאים בשורה חדשה לשוק הנדל"ן, ומציעים הנחות ענק במגוון ערים.

אם עד כה המבצעים של מועדוני צרכנות וארגוני העובדים הצליחו להתמקד בפרויקט ובעיר מסוימת, מה שהגביל את כוח המשיכה של המבצע, היום אפשר להגיד שנפתח דף חדש בשוק הדיור: 150 דירות בהנחות בלעדיות לעמיתי המועדון של עד 350 אלף שקלים לדירה, ב-7 ערים שונות בישראל. המבצע החדש מציע מגוון עצום של דירות, החל מ-2 חדרים ועד פנטהאוזים מפוארים של 6 חדרים, כך שלכל משפחה בישראל יש אפשרות לחסוך ברכישת דירת החלומות שלה. המבצע מתחיל ב-17 בנובמבר ונמשך למשך חודש בלבד, כך שכדאי לנצל את ההזדמנות.

הפרויקטים של אאורה ממוקמים במרכזי הערים, כך שהם מציעים שילוב של נוחות, קרבה לשירותים קהילתיים, בתי ספר ופארקים. זו המשמעות של איכות חיים בישראל 2019.

מהם הפרויקטים הכלולים במבצע של הוט ואאורה?

הרוא"ה, רמת גן - לחיות בלב המטרופולין

פרויקט מגורים בלב גוש דן, עם שטח מסחרי אורבני מטופח, לצד פארקים ירוקים סמוכים, מערכת חינוך מהמצטיינות בארץ וגישה נוחה מבחינת תחבורה.

אונו וואלי (ONO VALLEY), קריית אונו - איכות חיים במרכז העיר

כבר לא צריך להתפשר על חיים בשכונה מרוחקת ומנותקת - אונו וואלי מציע מגורים בלב קריית אונו, במרחק הליכה מהקניון, בתי הספר והגנים של מכרז העיר. הפרויקט נמצא בסמוך למרכז מסחרי קהילתי ולפארק ירוק ורחב ידיים הכולל שבילי הליכה ומסלולי אופניים.

הגנים התלויים, יהוד-מונוסון - הפרויקט ששינה את פני העיר

יהוד-מונוסון עומדת בפני צמיחה ופריחה, ואחד מהגורמים המשמעותיים ששינו את פני העיר הוא פרויקט הגנים התלויים, הנמצא בשלב האחרון שלו עם דירות אחרונות שנותרו לשיווק. דיירי הפרויקט ייהנו משילוב של שירותים קהילתיים ועירוניים, לצד תכנון מוקפד ורמת גימור יוקרתית.

אאורה סיטי, חדרה - שכונה יוקרתית וקרובה להכל

חוויית מגורים באיכות גבוהה וקרובה להכל. שילוב של מגדלי מגורים, מרכז בוטיק מסחרי, פארק ירוק, מועדון כושר פרטי ואפילו ג'ימבורי לילדים לשימוש הדיירים בלבד. והכל סביב מרחב ציבורי משותף עם פארק ירוק.

אאורה במושב, גני איילון, לוד - להצטרף לקהילה איכותית וסביבת חיים ירוקה

הפרויקט נמצא בליבה של שכונת גני איילון, מתחם ענק ונפרד ממרכז העיר, אשר מעניק לתושביו מגוון שירותים קהילתיים. הפרויקט מציעה שילוב בין סביבת חיים ירוקה, קהילה צומחת וחזקה וחוויית מגורים ייחודית בכל האזור.

אאורה 300, חולון - לתקוע יתד בשכונה המבוקשת באזור

הפרויקט המרכזי של אחת השכונות המבוקשות באזור המרכז. זו ההזדמנות להצטרף לשכונה יוקרתית, במיקום אסטרטגי ועם סביבה ירוקה.

אאורה 370, חולון - פרויקט בוטיק בשכונה מבוקשת

מתחם יוקרתי בלב העיר חולון, בשכונה מבוקשת במיוחד. בניין בוטיק של 10 קומות ו-40 יחידות דירות של 5-6 חדרים ופנטהאוזים, המציעים מרחב מחייה ואיכות חיים ללא פשרות.

אאורה, רמת השרון - מיקום מרכזי באחת הערים הכי איכותיות בישראל

מיקום מרכזי בעיר, המציע גישה נוחה מבחינת תחבורה ושטחים ירוקים. בבסיס הבניינים יוקמו שטחי מסחר יוקרתיים לשימוש דיירי השכונה.

אאורה סיטי, חדרה. viewpoint,
אאורה סיטי, חדרה/viewpoint

הזדמנות בלתי חוזרת לשילוב בין מועדון לקוחות חזק לחברת נדל"ן מהמובילות בישראל
המבצע הנוכחי הוא תוצאה של שילוב כוחות בין שני גורמים משמעותיים בעולמות הצרכנות והנדל"ן, המאפשר את מבצע הנדל"ן מהמקיפים והגדולים בשנים האחרונות בישראל.

אאורה היא חברה יזמית מובילה, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, בעלת איתנות פיננסית גבוהה וממתמחה בהתחדשות עירונית ברחבי הארץ.

מועדון הצרכנות הוט מועדון הצרכנות הוט הוקם ב-1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, וחברים בו כיום כ-270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק. בעל השליטה ומנכ"ל אאורה, עו"ד יעקב אטרקצ'י, אומר כי "אני שמח וגאה לחבור למועדון הוט ולהציע חבילה ייחודית שגובשה במיוחד בשבילם. הדיירים שינצלו את המבצע ייהנו מרמת חיים במתחמי המגורים שתוכננו על ידי טובי האדריכלים ונבנים בתקן מוקפד וגבוה במיוחד. חברת אאורה זינקה בצורה משמעותית בשנים האחרונות ואנחנו שמחים שכיום אנחנו יכולים לערוך מבצע בסדר גודל שכזה".

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט מסביר כי "בחודשים האחרונים זיהינו כי ישנה אי וודאות סביב שוק הנדל"ן, לצד ישנה עלייה בביקושים, מה שמגדיל את ההסתברות לעליית מחירים. מועדון הוט פועל להשיג לחבריו הטבות משמעותיות בכל תחומי הצרכנות. על כן טבעי שנפעיל את כח הקנייה הקולקטיבי שלנו גם להשגת הטבות בקנית דירת המגורים. לאחר שבחנו מספר רב של חברות והצעות, בחרנו בהצעתה של חברת אאורה, שהציעה לנו מספר פרויקטים, בסטנדרט גבוה באזורי ביקוש ובהנחות משמעותיות".

מאות דירות בהנחות ענק: למבצע של מועדון הצרכנות הוט וחברת אאורה

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully