וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהיו יותר פרויקטים של התחדשות עירונית שייקחו פחות זמן"

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

20.11.2019 / 8:00

כ-1,500 אנשי נדל"ן ובכירים בתחום השתתפו ביום הלימודים הפרקטי "פסגת הנדל"ן, אשר בו המשתתפים קיבלו כלים משמעותיים שאיתם יוכלו לצאת לשטח. "בסוף ה-DNA שלנו ומה שמוביל אותו הוא הערך המקצועי", אומר מיכאל אסף, מנכ"ל משותף מרכז הנדל"ן

עריכת וידאו: דפי מקל

מלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב אירח בתחילת חודש נובמבר 2019 את אירוע "פסגת הנדל"ן", כשיותר מ-1,500 משתתפים ובהובלת כמה מבכירי הענף, דנו בכמה מהסוגיות הבוערות ביותר בענף הנדל"ן, ביום לימודי פרקטי, מעשיר ומרחיב אופקים. מטרת פסגת הנדל"ן הייתה לאפשר לכל אחד ואחת מהמשתתפים לצאת עם כלים חשובים ומשמעותיים אל השטח.

"פסגת הנדל"ן הוא למעשה האירוע המכונן והמשמעותי ביותר של ענף הנדל"ן מבחינת ההתמקצעות בתחום", אומר דן קצ'נובסקי, מנכ"ל משותף מרכז הנדל"ן, "היה חשוב מאוד שבכל הרצאה תשולב פרקטיקה ולכן הקצנו 20 דקות נטו להרצאות מקצועיות".

"בסוף ה-DNA שלנו ומה שמוביל אותו הוא הערך המקצועי", הוסיף מיכאל אסף, מנכ"ל משותף מרכז הנדל"ן.

דן קצ'נובסקי, מנכ"ל משותף מרכז הנדל"ן. דרור סיתהכל,
"האירוע המכונן והמשמעותי ביותר של ענף הנדל"ן מבחינת ההתמקצעות בתחום". דן קצ'נובסקי, מנכ"ל משותף מרכז הנדל"ן/דרור סיתהכל

"אני חושב שזה פורמט פורץ דרך", אומר יוסי בר דוד, מנהל תחום ייזום ומגורים בקבוצת שלמה נדל"ן, "הוא נכון לכל אדם ואדם שעוסק בתחום הנדל"ן. אתה יכול לבחור ולהיכנס להקשיב לנושאים שמאתגרים ומעניינים אותך. מנכ"ל הוא אדם שעובד וצריך להחכים, ללמוד ולאתגר את עצמו".

"הביאו את המרצים הכי טובים, הציגו את הנושאים הכי טובים, לכל אחד יש רבע שעה והמרצה מביא ברבע שעה את הטיפים הכי חשובים שלו ולא מורח בסיפורים, זה מתכון מנצח", הוסיף עו"ד מאיר מזרחי, בעלים של משרד עורכי הדין מאיר מזרחי ושות'.

"הניואנסים הקטנים יכולים להפוך פרויקט מלא כלכלי לכלכלי", אומר אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, "זה הערך המוסף לדעתי בפורמט הזה".

"עכשיו סיימתי הרצאה של עשרה טיפים והיה מאוד מאוד קשה לבחור רק עשרה טיפים לתכנון מס", אומרת רו"ח ועו"ד ורד אולפינר סקל, ראש תחום מיסוי נדל"ן EY ישראל, "יזמים בתחום הנדל"ן רגילים לטפל בעסקה אבל הרבה פעמים שוכחים להסתכל סביב - לא רק על מס השבח ומס רכישה, אלא גם מע"מ, מס הכנסה וזה לא מספיק להכיר ולדעת איך כותבים חוזה מקרקעין. אפשר לחסוך מילונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

עם הפנים ל-2020: פסגת הנדל"ן השקיפה אל העתיד להתרחש בענף

בשיתוף מרכז הנדל"ן
רו"ח ועו"ד ורד אולפינר סקל, ראש תחום מיסוי נדל"ן EY ישראל. צילום מסך
"זה לא מספיק להכיר ולדעת איך כותבים חוזה מקרקעין". רו"ח ועו"ד ורד אולפינר סקל, ראש תחום מיסוי נדל"ן EY ישראל/צילום מסך

"בחודשים האחרונים עוסקים כל משרדי הממשלה בניסיון להבין מה ישדרג ומה יקפיץ את המספרים, היעילות והמהירות של פרויקטים להתחדשות עירונית", אומר ארז קמיניץ, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, "חייבים לייצר שורת תיקונים ולהביאם לכנסת לאחר שתקום הממשלה. יהיו פה יותר פרויקטים של התחדשות עירונית שייקחו פחות זמן".

"יזמים צעירים שרוצים לעבוד במקצוע מבינים כבר שאין תמ"א 38", אומר יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה ישראל, "הם צריכים ללכת למקומות פחות יוקרתיים, לפריפריה, ולקדם פרויקטים של התחדשות עירונית כי היא תהיה המחר".

"אנחנו מדברים היום על מדיניות שנשענת על שלוש רגליים", אומרת דניאלה פוסק, יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, "רגל אחת היא התחבורתית, רגל שנייה היא חוסן אקלימי ורגל שלישית היא חיות עירונית. כאן אנחנו מדברים על תמהילים מגוונים של דיור, עירוב משמעותי של שימושי מסחר ותעסוקה בקומפלקס אחד".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully