וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי? כן: כך יראה הפנטהאוז היוקרתי ביותר ברמת השרון

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

26.9.2019 / 8:00

מה קורה כשמפגישים פנטהאוז יוקרתי, חברת נדל"ן חדשנית ואדריכל צמרת? קבוצת בהרי משיקה את הפנטהאוז היוקרתי שלה בפרויקט מוריה 8, ומציגה את עיצובו הייחודי באמצעות טכנולוגיית VR חדשנית. אז כיצד תראה הבריכה? צפו בהדמיות המרהיבות

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ברחוב מוריה 8 ברמת השרון נבנה לאחרונה בניין חדש ויפה במסגרת פרויקט תמ"א 38 ובראשו פנטהאוז מרשים. כיום מדובר בחלל בשטח של 400 מ"ר במפלס אחד, ללא קירות ועמודים, המוקף ב-180 מ"ר של מרפסות, מהן אפשר להשקיף על הים ועל מערב רמת השרון. הנוף מרהיב ושובה עין. אבל גם הפטנהאוז עצמו שובה עין וזאת למרות שהוא עדיין לא מעוצב ומרוהט. זאת בזכות טכנולוגיית ה-VR, שמאפשרת להסתובב בו כאילו כבר עוצב מאל"ף ועד ת"ו.

"עשינו לאחרונה אירוע השקה לפנטהאוז והזמנו שותפים עסקיים, לקוחות ואנשים מעולם הנדל"ן כדי לחשוף אותם להדמיה של VR ולהראות לאנשים איך הפנטהאוז יכול להיראות לאחר עיצוב מלא", אומר תמיר חנן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת בהרי, "ביקשנו מהאדריכל נסטור סנדבנק לעצב את הפנטהאוז. הוא לקח את התכניות של הדירה, עיצב אותה באופן מלא, מהריצוף והדקים ועד לשטיחים, המנורות וקנקן המים על השידה. התחברנו לחברת מטנויה שמייצרת VR לעולם הנדל"ן. הבאנו מחשב מיוחד מארה"ב אותו המשתמשים שמים על הגב ומטיילים בפנטהאוז ורואים איך הפנטהאוז ייראה בסוף - היכן יהיה הג'קוזי, איך ייראה המטבח ועוד".

"הרעיון הוא להנגיש ללקוחות את העיצוב הסופי עוד בטרם תהליך הקנייה", אומר חנן, "כך הם יכולים להבין ולראות באמת איך זה ייראה בסוף ועשינו זאת בפעם הראשונה בארץ. אנחנו חושבים מנקודת המבט של הלקוח שבא לקנות את הדירה. אנחנו מנסים להשתמש באמצעי שיכול להעניק ללקוח כלים לבחון את העסקה ואת הכדאיות שלה, לראות איך הפרויקט ייראה. אנחנו מנסים לפתח כל הזמן כלים חדשים בעולם שהוא שמרני שיכולים להביא ללקוח את החוויה ברמה הטובה ביותר".

לאתר קבוצת בהרי

אנשי נדל"ן, שריינו מקום לאירוע פסגת הנדל"ן, האירוע המקצועי של הענף - לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully