וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מבינים בנדל"ן? זה לא צריך למנוע מכם להשקיע

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

24.9.2019 / 8:00

מי שלא מבין בשוק הנדל"ן עלול לבצע לעיתים קרובות טעויות ולהפסיד לא מעט כסף בהשקעות שגויות. חברת פרסונל אינווסט מאפשרת לכם להשקיע בנדל"ן בצורה מבוקרת ובראש שקט

סקאלה

אתם רואים את זה בכל מקום, מודעות רבות שקוראות לכם להשקיע בנדל"ן זה או בנדל"ן אחר ואתם כבר לא יודעים מה נכון ומה לא, באיזו עסקה כדאי להשקיע ואיפה כדאי לוותר. עו"ד יאיר שליו - בעלים ומייסד של יאיר שליו משרד עורכי דין ונאמן הכספים בפרסונל אינווסט,מסביר כי עכשיו יש לכם הזדמנות להשקיע בצורה מפוקחת ובראש שקט גם אם אתם חסרי ניסיון בעולם השקעות הנדל"ן.

עולם הנדל"ן עמוס באפשרויות והזדמנויות להשקעה, אך משקיע מתחיל שעדיין אינו מבין מספיק בעולם הזה עלול להיקלע בקלות להשקעה לא מוצלחת ולהפסיד לא מעט כסף. גם המחירים הגבוהים של נכסי הנדל"ן כיום, ההון העצמי הגבוה שצריך לגייס כדי לצאת לדרך, ההתעסקות עם השוכרים וענייני המיסוי המורכבים מרתיעים אנשים רבים מכניסה לתחום. זה לא חייב להיות כך. ההשקעה בנדל"ן יכולה להיות הרבה יותר קלה.

חברת פרסונל אינווסט מציעה לכם להשקיע בפרוייקטי נדל"ן בצורה מפוקחת ומסודרת, השקעה שיש מאחוריה אנשי מקצוע והיא מתנהלת בצורה אחראית, ממש כמו השקעה באג"ח או כל השקעה אחרת בשוק ההון. החברה מציעה השקעה בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש אטרקטיביים ולתקופה של שנה עד 3 שנים, כזו שתאפשר לכם לגוון את פורטפוליו ההשקעות באמצעות מוצר יציב ובטוח ותשאיר אתכם בראש שקט.

הבשורה האמיתית שמציעה פרסונל אינווסט היא שכל פרויקט המוצע להשקעה עובר בדיקה ונבחן על ידי ועדת השקעות מקצועית הכוללת מהנדסים, אדריכלים, שמאים, עורכי דין, רואי חשבון ואנשי שוק ההון. בנוסף לכך הכסף של המשקיעים והפרויקטים משועבדים לקרן נאמנות מיוחדת אותה מנהל עורך דין נאמן. ובתמורה הקרן מממנת את הבנייה ומעבירה את הכספים על פי התקדמות הפרויקט.

בשורה התחתונה יש לכם כאן הזדמנות להשקעה נוחה בנדל"ן עם מאפיינים של שוק ההון. כזאת שיכולה להבטיח תשואה יפה תוך נטרול חלק לא קטן מהתנודתיות והסיכונים הידועים של השוק. גם אם אתם משקיעים מנוסים יחסית זאת יכולה להיות אפשרות נהדרת להשקעה סולידית יחסית שעדיין נהנית מהיתרונות שמציע הענף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully