וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף ים במרחק נגיעה ומחירים שפויים: העיר שהנדל"ן בה רותח

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

29.9.2019 / 9:00

היא נהנית מתנופת פיתוח מרשימה, יושבת על כביש החוף, כביש 4 וכביש 6 וקרובה לפארק ההייטק של קיסריה. אור עקיבא הופכת למבוקשת ופרויקט "שמורת רוטשטיין" בעיר הוא דוגמה לכל הטוב שהיא מציעה

הפקה: מרכז הנדל"ן

ענף הנדל"ן הישראלי מחפש בלי סוף אלטרנטיבות: אלטרנטיבה למגורים במרכז הצפוף והגועש, אלטרנטיבה למחירים הגבוהים באזורי הביקוש, אלטרנטיבה שתספק שקט מופתי לצד נגישות לכל תחומי העניין הרצויים - ועוד ועוד. נדמה שהחיפוש הזה אחר אלטרנטיבות הפך בולט מאוד בשנים האחרונות, והוא גורם ל'תופעת לוואי' מעניינת מאוד ומבורכת: עם ישראל מתחיל לגלות פנינים חדשות, באזורים שונים ברחבי הארץ, ולהבין שהן־הן האלטרנטיבות הטובות ביותר למגורים. דוגמה נפלאה לכך היא אור עקיבא.

פרויקט באור עקיבא. אור ים,
אור עקיבא מתפתחת כאלטרנטיבת מגורים איכותית. הדמיית פרויקט אור ים/אור ים

כמה נתונים על העיר שהוכרזה ככזו רק בשנת 2001: העיר ממוקמת בסמיכות לשלושה צירים מרכזיים בצפון - כביש 6, כביש החוף וכביש 4 - מרחק נסיעה קצר ברכב או ברכבת, מגוש דן ומרחק נסיעה של כ-10 דקות בלבד מחוף הים.

בשנים האחרונות משהו קורה באור עקיבא: אולי זה אותו חיפוש אחרי אלטרנטיבות, אולי מעין התפכחות של רבים ואולי שילוב בין השניים - אך העיר הזו החלה להתעורר. עוד ועוד שכונות חדשות מוקמות בשטחיה, ומשנות לגמרי את חזותה. לא רק זה: הן משנות את תדמיתה והופכות אותה לעיר מבוקשת במיוחד, ואף חדישה ומושכת עין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פרויקט שמורת רוטשטיין, אור עקיבא. יח"צ,
שלושה בניינים בני 17 קומות, שבהן 186 יחידות דיור – החל בדירות 3 חדרים ועד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. פרויקט שמורת רוטשטיין באור עקיבא/יח"צ

וילות ובנייני מגורים 'על הים' וסביבת חיים כמו בציור - בשכונת אור ים הידועה ועוד

כאמור, אור עקיבא נהנית מתנופת פיתוח מרשימה בשנים האחרונות. אחת הדוגמאות המוכרות היא שכונת אור ים המדוברת וממש לצדה מוקם בימים אלו פרויקט "שמורת רוטשטיין" - פרויקט חדש ששמו ממחיש היטב את אופיו: מעין 'שמורה' אשר מרכזת בתורה כל מה שאפשר לחלום עליו במגורים ליד הים.

"שמורת רוטשטיין" כוללת שלושה בניינים בני 17 קומות, שבהן 186 יחידות דיור - החל בדירות 3 חדרים ועד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. גם הפיתוח סביב הפרויקט מרשים, וכולל קריית חינוך חדשה, אשכול גני ילדים ואף קניון שבנייתו נמצאת לקראת סיום.

"שמורת רוטשטיין" מציעה מאפיינים לא רגילים לאזור מגורים חדש: היא נמצאת בשכונה חדשה באר עקיבא, שכונת "היובל", המשלבת וילות ובנייני מגורים, ובכך יוצרת מרקם מיוחד באזור כולו. הבנייה בפרויקט של חברת רוטשטיין מתאפיינת בשלל "בונוסים" חשובים לדיירים, החל בבנייה ירוקה (תחת תו התקן 5281) ועד חלונות ענק אשר מאפשרים מבט פנורמי אל הסביבה הירוקה, אל השכונה החדשה וכמובן - אל הים הכחול.

מתקבצים מכל קצוות הארץ

תארו לעצמכם את התמונה: מצד אחד הים, ומצידו השני רכס הרי הכרמל הנמתח עד לאופק; מסביב מבני מגורים חדישים וכן וילות מפוארות, שילוב אשר יוצר מראה עירוני רגוע ושליו ובדירות עצמן מפרט עשיר, החל בשוט אשפה ועד לתריסים חשמליים ולאסלות תלויות.

לא במקרה רבים מהרוכשים שכבר הצליחו לשים את ידם על דירה בפרויקט שמורת רוטשטיין הם מעין 'מהגרים' מהאזורים הסמוכים ואף מהערים הגדולות - מחיפה, מבנימינה הסמוכה, מנתניה, מהרצליה ואף מתל אביב ומירושלים. עשרות רוכשים כבר הבינו את הפוטנציאל של אור עקיבא, ואת יכולתה לספק את כל מה שחולם עליו האדם, במחירים שפויים ובאזור שקט במיוחד.

לכל אלו חשוב להוסיף דבר נוסף, שנגענו בו מעט קודם לכן: אור עקיבא מציעה נגישות בלתי רגילה לכל מקום. ברדיוס הקרוב, היא נמצאת כעשר דקות נסיעה מפארק ההייטק של קיסריה ומרחק נסיעה קצר הן מפארק ההייטק של יוקנעם ומהמת"מ היוקרתי שבכניסה הדרומית לחיפה. שמורות הטבע נחל תנינים ורכס הכרמל נמצאות במרחק הושטת יד, ומוסדות חינוך מובילים כדוגמת תיכון עתידים נמצאים גם הם לא רחוק ממנה.

ברדיוס הרחוק (מעט) יותר נמצאת תל אביב - במרחק 30 דקות נסיעה בלבד ברכבת; כאמור, גם הכבישים הגדולים בישראל, כביש 6, כביש החוף וכביש 4, נמצאים במרחק קילומטרים בודדים ממנה. לכן, כלל לא מפתיע למצוא בה משפרי מגורים מאזורים שונים ברחבי הארץ.

למחפשים שפיות: אור עקיבא

השפיות שמציעה אור עקיבא מתבטאת במובנים רבים. זה מתחיל מהאזור השקט, בעל 'הניחוח הפריפריאלי' שבו שום דבר לא בוער והכול מתנהל על מי מנוחות; זה ממשיך אל הים התיכון, שנח לו רוגע במרחק קצר מהבתים; ומתבטא גם במחירים השפויים - כאלו שלא תצליחו לפגוש כמותם באזורי הביקוש.

השפיות הזו, בעיקר מבחינת המחירים - החל מדירות 3 חדרים במחיר שמתחיל ב-1,270,000 שקלים, דירות 4 חדרים החל מ-1,450,000 שקלים, דירות 5 חדרים בקומות הגבוהות החל מ-1,580,000 ש"ח ומיני פנטהאוז בקומה 15 החל מ-1,850,000 ש"ח - עם נוף פנורמי לחוף הים של קיסריה - קורצת גם לזוגות הצעירים, שנחשבים לאחת האוכלוסיות העיקריות שמגיעות לעיר המתפתחת. כעת הם יכולים לבחור דירה גם במגדלי המגורים שבשמורת רוטשטיין, וליהנות מכל הטוב שמציעה אור עקיבא, בפרויקט שמציע את כל הטוב הזה במקום אחד.


לאתר פרויקט שמורת רוטשטיין

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully