וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להשקיע בפרויקט עם המיקום הכי לוהט בירושלים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

6.7.2019 / 0:00

שוק מחנה יהודה הפך להיות אייקון תיירותי ותרבותי, שמציע חוויה שאין דומה לה בישראל ובעולם. כעת קיימת הזדמנות להשקיע בפרויקט הגדול ביותר בירושלים, אשר הולך ונבנה מעל לשוק. מהם היתרונות שהופכים את הפרויקט של ב.ס.ר במחנה יהודה להזדמנות נדל"נית כה אטרקטיבית?

הדמיה של פרויקט בסר, שוק מחנה יהודה, ירושלים. באדיבות קבוצת ב.ס.ר,
פרויקט יוקרתי במרכז האורבני של בירת ישראל עם נוף שאין שני לו וקרבה לכל מקום בעיר. הדמיה של ב.ס.ר מחנה יהודה/באדיבות קבוצת ב.ס.ר

אין כמו שוק מחנה יהודה. השוק שהוא סמל של העיר שחוברה לה יחדיו, אשר מערבב בתוכו טעמים של כל העדות והדתות, ומושך אליו המוני מבקרים. כעת, אחרי שנים בהם מרכז העיר עמד בקיפאון בכל הנוגע לפרויקטים חדשים של מגורים, יש לישראלים הזדמנות להשקיע באזור שעומד להפוך למיקום הלוהט ביותר לגור בו בירושלים.

מהם היתרונות שהופכים את הפרויקט של ב.ס.ר במחנה יהודה להזדמנות הנדל"ן המובילה של ירושלים המתפתחת?

דוכן מזון בשוק מחנה יהודה. יח"צ,
הלב הפועם של ירושלים. דוכני התבלינים בשוק מחנה יהודה/יח"צ

השוק שצמח להיות אטרקציה תיירותית וקולינרית

שוק מחנה יהודה הפך במרוצת השנים למתחם קולינרי שוקק, עם מסעדות כמו 'מחניודה', בתי קפה בוטיקיים ובתי אוכל מסורתיים שמציעים את הטעמים של כל העדות והגוונים של ישראל. מאות אלפי תיירים (וישראלים) מגיעים לשוק להריח את התבלינים, ליהנות מהצבעוניות ולספוג קצת משמחת החיים של הסוחרים והקונים. מעבר לשוק, ירושלים ממשיכה להיות המקום הקדוש ביותר עבור מיליוני תיירים, שמגיעים לעיר והופכים את מרכז העיר לאזור שוקק חיים, מסחר ופעילות. הפופולאריות הגוברת של השוק הופכת את האזור להזדמנות נדל"ן עם פוטנציאל עצום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרויקט קבוצת ב.ס.ר מחנה יהודה. יח"צ,
הפך במרוצת השנים למתחם קולינרי שוקק, בתי קפה בוטיקיים ובתי אוכל מסורתיים. שוק מחנה יהודה/יח"צ

אזור שעתיד להתפתח - במחירים אטרקטיביים

רק בשנים אחרונות ירושלים קיבלה מרכז עיר משלה, עם אופי אורבני, אוכלוסייה צעירה ואופנתית, ואינסוף אפשרויות בילוי, תרבות וקניות. אזור השוק ומרכז העיר צפוי לעבור התפתחות משמעותית נוספת בשנים הקרובות, מה שיגרור עלייה במחירי הנדל"ן באזור. הצעירים של ירושלים כבר לא יצטרכו לעזוב את העיר או לברוח לשכונות - מרכז ירושלים עומד להציע תמהיל של משרדים, תעסוקה, בילויים ומגורים - בדיוק כמו כל עיר גדולה בעולם. כל זאת מבטיח את הביקוש הצפוי לדירות באזור מצד צעירים, משפחות ובעלי מקצועות חופשיים מכל הסוגים.

הפרויקט של ב.ס.ר במחנה יהודה, אשר יכלול 4 מגדלי מגורים עם נוף פתוח למרכז העיר והעיר העתיקה, שני מלונות, חדר כושר, חניון תת קרקעי ועוד, מציע השקעה משתלמת בהחלט. הפרויקט כולל תמהיל דירות מגוון של 2,3 ו-4 חדרים, ועד דירות פנטהאוז. הפרויקט עצמו, הגדול בעיר נכון להיום, צפוי להוות מנוף לפיתוח האזור.

כאשר בוחנים את תל אביב, השכנה ממערב, ניתן לראות שאזור החוף של העיר, המהווה אזור תיירותי במיוחד, רשם עליית מחירים גבוהה בשנים האחרונות. כך גם צפוי למחנה יהודה בירושלים, על פי כל ההערכות.

דוכן מזון בשוק מחנה יהודה. יח"צ,
מרכז ירושלים עומד להציע תמהיל של משרדים, תעסוקה, בילויים ומגורים - בדיוק כמו כל עיר גדולה בעולם/יח"צ

קרוב ונגיש להכול

אחד המרכיבים החשובים ביותר עבור התושבים העתידיים של ירושלים, הוא נגישות למוקדי המשיכה השונים בעיר. הפרויקט של ב.ס.ר במחנה יהודה נמצא בצנטרום של הצנטרום: צמוד למדרחוב, מספר דקות הליכה משפע אפשרויות הבילוי של מרכז העיר, כמה דקות נסיעה מהעיר העתיקה, קניון ממילא ומרכזי התרבות והפנאי של העיר.

הפרויקט צמוד לרכבת הקלה ומציע נגישות גבוהה לעורקי תחבורה מרכזיים, וגם גישה נוחה ליציאה מהעיר - 30 דקות ברכבת, ואתם בתל אביב. אם אתם רוצים להשקיע במתחם הכי חם בעיר ולהיות חלק מהעתיד של ירושלים, הפרויקט של ב.ס.ר במחנה יהודה הוא הבחירה המשתלמת ביותר עבורכם.

לאתר הפרויקט

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully