וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע שבו יוצא לדרך פרויקט ההריסה והבנייה היוקרתי בתל אביב

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

25.6.2019 / 8:00

פרויקט ההריסה ובנייה הראשון שקיבל היתר בניה במסגרת תכנית רובע 4 של תל אביב יצא לדרך, קפצנו לתעד את רגע הריסת הבניין. קבלו הצצה לפרויקט הבוטיק של חברת אלרם יזמות עסקית בנדל"ן, במסגרתו יקבלו הדיירים בניין חדש ומודרני, מרפסות, חניות ומחסנים במקום בניינם הישן

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

כיום אפשר למצוא בלא מעט רחובות בתל אביב בניין שעבר או נמצא בעיצומו של תהליך תמ"א 38. ברחוב בצלאל 33 שבצפון הישן, בסמוך לכיכר המדינה, מתבצע פרויקט פינוי-בינוי שכולל הריסה של בניין בן שלוש קומות ובניית בניין חדש ומודרני בן שמונה קומות. מדובר בפרויקט הבוטיק הראשון שקיבל היתר במסגרת תכנית רובע 4 של תל אביב.

"המעמד מאוד מרגש", אומר שי הראל, מנכ"ל אלרם יזמות עסקית בנדל"ן, "אנחנו מפנים שמונה דיירים ובונים 16 יחידות דיור בשמונה קומות, ושני מרתפי חניה. מדובר בבניין בוטיק יוקרתי, עם דירות מעוצבות בסטנדרט גבוהה וייחודי, כל דייר קיים מקבל בנוסף לדירה חדשה ,מרפסת, חניה ומחסן".

"אני גרה בבניין הזה 55 שנה ובמשך שש שנים חיפשנו מישהו שיעשה פינוי-בינוי", אומרת דליה מירום, דיירת בבניין. "התרשמנו משי הראל, מנכ"ל אלרם יזמות עסקית בנדל"ן, בדקנו אותו והסתבר שכל מה שחשבנו היה נכון. התחלנו אתו את התהליך".

"ברגע שיש קשר ותקשורת עם הדיירים והם מודעים לכל מה שמתרחש והופכים לחלק מהתהליך, יש הצלחה וקידום מהיר יותר של הפרויקט", אומר עו"ד הדיירים בפרויקט גיא יצחק.

למרות העיכובים הרבים שנגרמו על ידי הרשויות השונות וחודשים ארוכים של מאבקים בקשיים שנערמו על ידי הרשויות השונות ובביורוקרטיה, חברת אלרם צלחה את הדרך והצליחה לממשו ולהתחיל בבנייה. "כשנאבקים בכל כך הרבה חזיתות, העובדה שהדיירים עומדים מאחוריך תורמת הרבה מאוד", מסכם הראל.

לאתר אלרם יזמות עסקית בנדל"ן

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully