וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הראשון של עזרה ובצרון בשכונה עם הכי הרבה פוטנציאל בתל אביב

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

25.6.2019 / 8:00

שכונת נווה שרת עברה תהליך של פינוי-בינוי וכדי לסייע לתושבים להתמצא בתחום ההתחדשות העירונית לקראת הפרויקטים העתידיים, הקימה חברת עזרה ובצרון יחד עם עיריית תל אביב-יפו מרכז מידע חדש המלווה את הדיירים ומעניק ייעוץ

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

שכונת נווה שרת היא השכונה שנמצאת בקצה הצפון-מזרחי של תל אביב-יפו, בסמוך לצהלה ולרמת החייל, כשבקרבתה שטחים חקלאיים. השכונה הוקמה בשנות החמישים והתפתחה מאז ובשנים האחרונות היא עוברת מתיחת פנים בזכות פרויקטים של פינוי-בינוי. לאחר שהוקמו בעיר בניינים חדשים בזכות תהליך של התחדשות עירונית, הוקם בה בית להתחדשות עירונית אשר מאגד את כל הכלים והשירותים התכנוניים בתחום ההתחדשות העירונית תחת קורת גג אחת, כאשר מטרתו העיקרית היא ללוות ולסייע לתושבי העיר בביצוע תהליך התחדשות עירונית כגון תמ"א, שימור, פינוי בינוי ושיפוץ חזית הבניין, באופן אחראי, נבון וברור.

"הבית להתחדשות עירונית בשכונת נווה שרת מרכז מידע לתושב ומעבר להיותו בית פיזי הוא גם בית וירטואלי, שמייצג קונספט חדש של עיריית תל אביב-יפו, אשר מרכז את כל השירותים והכלים התכנוניים, שירוכזו בבית אחד לטובת התושבים", אומרת נעמה בן זאב, סמנכ"לית התחדשות עירונית בחברת עזרה ובצרון. "יצרנו שיתוף פעולה עם שתי קליניקות - הקליניקה לדיור של אוניברסיטת תל אביב ושל המרכז הבינתחומי ברייכמן ואנחנו יודעים לתת מפת דרכים ראשונית לתושבים בתחום הזה - ממה להיזהר, על מה לחתום ועל מה לא, על מה להתעקש".

"העירייה נותנת מטרייה של אמינות לתהליך עצמו", אומר ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, "העיר תל אביב-יפו עומדת בפני בנייה מואצת כתוצאה מבניית מערכת הסעת המונים, יזמים רואים את ההזדמנות ואנחנו צריכים לעשות סדר בבלגן ולייצר מציאות שתהליך של פינוי-בינוי ייקח שלוש שנים ולא עשר שנים. רואים את זה באזור יד אליהו בצורה יפה וגם ביד אליהו הקמנו בית להתחדשות עירונית, אחריו בא ביפו".

"הבית הוקם על ידי האנשים שעובדים בשטח", אומר תמיר קהילה, אדריכל עיריית תל אביב-יפו, "אם זה מנהל ההנדסה, אני ועובדת סוציאלית קהילתית ומנהל קהילה שתרם את המקום. כיום ניתן ייעוץ תכנוני שמסביר על המדיניות והתכניות ומסייע לאנשים להבין את המונחים המקצועיים".

הבית להתחדשות עירונית פתוח לתושבים ללא עלות, ניתן לקבל סיוע בהתארגנויות תושבים, קידום, ליווי וניהול פרויקטים לטובת התושב, סיוע בבחירת קבלנים, הדרכות, קורסים והרצאות ליצירת ידע ומידע יקרים, ניתן לבצע במקום פגישות שונות של התושבים בתיאום מול נציגי עזרה ובצרון ולהתעדכן בקורסים ובהרצאות המתקיימים מעת לעת במקום ועוד ועוד.

ציבור התושבים באזור צפון מזרח מוזמן לתאם מראש בטלפון *3896 שלוחה 207 פגישות ייעוץ תכנוני עם מתכנן עיר בכיר שאחראי על התכנון באזור זה ותאם גם כן ייעוץ משפטי ראשוני - השירותים הללו ניתנים ללא עלות.

לאתר עזרה ובצרון

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully