וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך מאות אלפי שקלים: ההטבה הענקית ברכישת דירה בקריית אונו

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

22.6.2019 / 0:00

לחברת מצלאוי מסורת של הטבות למועדוני לקוחות יוקרתיים, וכעת הגיע תורם של חברי מועדון "הוט" (הסתדרות ההנדסאים והטכנאים), ליהנות מהטבה בלעדית ומיוחדת של עשרות ואמות אלפי שקלים בפרויקט אונו PRIME. איך תוכלו לבנות את העתיד שלכם בעיר המבוקשת ביותר באזור?

פרוייקט אונו פריים, קריית אונו. viewpoint,
אוכלוסייה צעירה, אופי ירוק ורגוע ומערכת חינוך מתקדמת, לצד נגישות לאזורי מסחר ותעסוקה. פרויקט אונו פריים בקריית אונו/viewpoint

אם תשאלו את תושבי בקעת אונו ואזור המרכז מהי העיר עם איכות החיים הגבוהה ביותר, רוב הסיכויים שתקבלו תשובה אחת: קריית אונו. העיר הקטנה והמשפחתית, שחווה צמיחה ותנופה גדולה בשנים האחרונות, מתגאה באוכלוסייה צעירה, אופי ירוק ורגוע ומערכת חינוך מתקדמת, לצד נגישות לאזורי מסחר ותעסוקה. כעת, חברי מועדון "הוט" (הסתדרות ההנדסאים והטכנאים), מקבלים הזדמנות חד-פעמית לתקוע יתד ולבנות עתיד בעיר המבטיחה ביותר בישראל. מה הופך את קריית אונו למיקום המושלם למשפחה שלכם? ומה כוללת ההטבה המיוחדת לחברי מועדון "הוט"?

קריית אונו - עיר שהיא סיפור הצלחה

קריית אונו מהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות, בעלי מקצוע מובילים, קצינים בכירים, שופטים ורופאים מכל הסביבה. הסיבה לכך היא השילוב המושלם שהעיר מציעה: מצד אחד מיקום מרכזי ונגישות נוחה לצירי תחבורה מרכזיים ואזורי התעסוקה של תל אביב, רמת גן וגבעתיים, ומצד שני שמירה על אופי ירוק ומשפחתי, סביבת חיים בטוחה ושלווה ושפע פעילויות לתושבים המקומיים. מערכת החינוך נחשבת אחת הטובות בישראל, ותנופת הבנייה נעשית בצורה חכמה ותוך מחשבה על תשתיות ראויות והזדמנויות תעסוקה בסמוך לעיר.

הפרויקט המוביל במרכז קריית אונו - עכשיו בהטבה מיוחדת לחברי מועדון "הוט"

כעת, לכבוד השקה של שלב נוסף בפרויקט, חברי מועדון "הוט" נהנים מהטבה לרכישת דירה באונו PRIME של חברת מצלאוי, הפרויקט האיכותי והמוביל בעיר. אחד היתרונות המשמעותיים של אונו PRIME הוא המיקום שלו במרכז העיר, מה שמבטיח גישה נוחה לכל השירותים הקהילתיים, הקניון החדש, קאנטרי קלאב, בתי קפה ועוד. בנייני הפרויקט בנויים סביב גינה ציבורית ירוקה וגדולה, והם כוללים מעברים להולכי רגל, חניות תת-קרקעיות ואיכות בנייה ומפרט ללא מתחרים.

סמי מצלואי, יו"ר ובעלים של חברת מצלאוי, מספר כי "הפרויקט משך במשך השנים קצינים בכירים, רופאים מתל השומר, שופטים, עורכי דין, בעלי מקצועות מובילים, וגם סטודנטים ומשפחות צעירות שמחפשות עתיד בעיר איכותית וירוקה".

"כמו ששיווקנו את השלב הראשון בתחילת הפרויקט לחברי מועדון 'חבר' בהצלחה רבה, כעת אנחנו פונים לחברי מועדון "הוט" ומציעים הזדמנות צרכנית שלא תחזור", אומר מצלאוי.

ההטבה שמקבלים חברי המועדון היא כ-11% ממחיר המחירון של הדירות, אשר מציעות איכות בנייה ודירה גדולה יותר בהשוואה לפרויקטים אחרים בעיר. "עוד בטרם אירוע המכירה, חתמנו על מספר חוזים עם לקוחות שמכירים את השכונה, סומכים על איכות הבנייה שלנו ומבינים שמדובר בהטבה משמעותית ובמלאי מוגבל במיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הדמיה של דירה בפרויקט אונו פריים. viewpoint,
בנייני הפרויקט בנויים סביב גינה ציבורית ירוקה וגדולה, והם כוללים מעברים להולכי רגל, חניות תת-קרקעיות ואיכות בנייה ומפרט ללא מתחרים. דירה בפרויקט אונו פריים בקריית אונו/viewpoint

לגור בקהילה חזקה ופעילה - עם אנשים כמותכם

"אנחנו מאפשרים לחברי מועדון לנצל מצד אחד הטבה משמעותית, ומצד שני לדעת שהם באים לגור ליד אוכלוסייה דומה להם - משפחות צעירות עם רצון לגור בקהילה פעילה ותומכת. השכונה שופעת בזוגות צעירים עם ילדים בגילאי גן ובית ספר", אומר מצלאוי. "המיקום של הפרויקט במרכז נותן נגישות למוסדות חינוך, לגני ילדים, ועבור תושבי המקום, הוא נותן אפשרות לגור ליד המשפחה. משפחה אחת מקריית אונו רכשה 4 דירות באותו בניין - וכעת ההורים והדודים גרים ליד הדור הצעיר של הילדים - הכל כחלק מהאופי המשפחתי של השכונה והעיר".

אם אתם זכאים לחברות במועדון 'הוט' ועדיין לא הצטרפתם, זה הזמן להצטרף ולנצל הזדמנות לאיכות חיים בפרויקט הכי איכותי בקריית אונו. אם אתם חברים במועדון 'הוט' ומחפשים סביבת מגורים נעימה, בטוחה ושקטה לכל בני המשפחה, הצטרפו למאות המשפחות שכבר גרות בפרויקט ולחברי מועדון נוספים שכבר ניצלו את ההטבה - ובואו לאונו PRIME.

לאתר פרויקט אונו פריים בקריית אונו

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully