וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה לגובה: הכירו את הפרויקט החדש בגני תקווה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

31.5.2019 / 0:00

גני תקווה הוא ישוב מתפתח וקצב הבנייה בו הולך וגובר. קבוצת לוזון מציעה את פרויקט MY UNIK המציע בנייה לגובה וסטנדרט בנייה גבוה - בעיר מושלמת לגידול ילדים

גני תקווה. באדיבות קבוצת לוזון,
גני תקווה/באדיבות קבוצת לוזון

היישוב גני תקווה שבבקעת אונו עובר בשנים האחרונות פיתוח נרחב. בעשור האחרון נקלטו ביישוב כ-2,500 תושבים חדשים והוא צפוי לקלוט בשנים הקרובות אלפי תושבים נוספים - ובהתאם קצב הבנייה והפיתוח בה. גני תקווה ממוקמת בלב אזורי הביקוש במרכז הארץ - גובלת עם הישוב סביון בדרום, העיר פתח תקווה בצפון, קריית אונו במערב והמועצה האזורית דרום השרון במזרח.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, גני תקווה מונה כמעט 20 אלף תושבים וקצב הגידול של האוכלוסיה ביישוב עומד על כ-5.4% בשנה. המועצה משתרעת כיום על פני שטח של כ-22,000 דונם, בצפיפות של כ-9,000 תושבים לקמ"ר.

מבחינה נדל"נית, בתחילת דרכה גני תקווה התאפיינה בבנייה צמודת קרקע, אך בשנים האחרונות נבנים בה יותר ויותר מגדלים. לפי נתוני הלמ"ס, היא מדורגת במקום השני בשיעור בניית מגדלים (מעל 21 קומות) יחסית לכלל התחלות הבנייה - עם 48%.

כ-25% מהתושבים בגני תקווה משתייכים לציבור הדתי, אך היישוב הוא בעיקר חילוני באופיו. קהילתיות ומעורבות חברתית הם מאפיינים בולטים בגני תקווה, שרוב רובה של תושביה הן משפחות עם ילדים. האוכלוסיה היא אוכלוסיה חזקה המדורגת באשכול ה-8 (מתוך 10).

לדברי ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה, "החיבור בין שירותים מוניציפליים מתקדמים, מערכות חינוך מפותחות ומעורבות קהילתית עשירה, יצר במקום תמהיל נהדר המתאים למשפחות וילדים. גני תקווה היא גם אופי וגם יופי".

בימים אלה נבנית בגני תקווה שכונת גנים החדשה, השכונה הצפונית ביותר ביישוב, שבה רוב הבנייה היא בנייה גבוהה - מגדלי מגורים. בזכות הבנייה לגובה, הרבה שטחים פתוחים נותרים בשכונה ומשמשים להקמת שטחים ירוקים, שטחי קהילה ומוסדות ציבור רבים לטובת התושבים הוותיקים והחדשים שצפויים להתווסף לה.

המועצה בונה קריה של בית ספר יסודי, חטיבה, תיכון ומגרשי ספורט, ובהמשך תיבנה עוד קריה עם גני ילדים ומרכזים קהילתיים. בנוסף, המועצה מציעה גם מרכזי פנאי וחוגים רבים והרבה גינות משחק ופארקים שעושים את הישוב לאטרקטיבי במיוחד עבור ילדים והוריהם.

סמדר מאירי, משווקת הפרויקטים של קבוצת לוזון שבונה את פרויקט MY UNIK בשכונת גנים החדשה, אמרה כי "יותר ויותר משפחות בוחרות לגור בגני תקווה ומחפשות את הקהילתיות והמעורבות החברתית שבה. רמת החיים הגבוהה שהיא מציעה, המיקום האטרקטיבי, השירותים שמספקת המועצה לצד היחסים בין התושבים - הופכים את גני תקווה למקום שכולם רוצים לגור בו", לדבריה.

פרויקט MY UNIK הוא פרויקט הדגל מבית קבוצת לוזון, וכולל ארבעה מגדלי יוקרה בני 18 - 17 קומות ובהם 266 דירות סה"כ. שלב א' של הפרויקט שכלל שני מגדלים כבר מאוכלס, ובימים אלה שלב ב' נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והמכירה בעיצומה , בבניינים החדשים תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4, 4.5, 5, 6 חדרים, דירות גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים , כל הדירות מתוכננות ומעוצבות ברמת גימור גבוהה במיוחד.

גני תקווה. באדיבות קבוצת לוזון,
גני תקווה/באדיבות קבוצת לוזון
הפרויקט מציע את המוצרים והספקים המתקדמים ביותר בשוק: ריצוף 60*60 יפהפה (עם אופציה לשדרוג לגודל 80*80), אסלות תלויות, תריסים חשמליים בכל הדירה, ארונות במקלחות, מיזוג אוויר מיני מרכזי, ועוד

קבוצת לוזון מציעה בפרויקט תכנון מוקפד ומעוצב, איכות בנייה גבוהה ורמת הגימור היא בסטנדרט גבוה מאוד. הדירות בפרויקט תוכננו מתוך מחשבה על חיי המשפחה והצרכים המשתנים שלה, ומתוך רצון להעניק את מירב הגמישות כדי לאפשר את הדינמיות הזו. התכנון הייחודי מעניק את מירב הפרטיות לכל דירה, שומר על האינטימיות המשפחתית ויחד עם זאת יוצר פתיחות מרבית אל הנוף והחוץ. המרפסות הענקיות הופכות את החוץ לחלק מהבית ואת הבית לחלק מהנוף.

הפרויקט מציע את המוצרים והספקים המתקדמים ביותר בשוק: ריצוף 60*60 יפהפה (עם אופציה לשדרוג לגודל 80*80), אסלות תלויות, תריסים חשמליים בכל הדירה, ארונות במקלחות, מיזוג אוויר מיני מרכזי, ועוד. החיפוי החיצוני של הבניינים יישולב עם קירות מסך, המשווים לבניינים מראה אלגנטי יוקרתי ומכובד.

לדברי מאירי, "זיהינו את הצורך של המשפחות והתאמנו את הדירות בפרויקט לצרכים של הדיירים הפוטנציאליים - עם הרבה מקום לזמן משפחתי, דירות 'מפנקות' שיאפשרו גם מנוחה ואווירה נינוחה יחידת הורים הכוללת חדר ארונות וחדר רחצה וחדרי ילדים מרווחים ".

גני תקווה זכתה במקום ה-9 מבין הערים שהכי טוב לגדל בהן ילדים בישראל, הרבה בזכות רמת החינוך הגבוהה שבה. במועצה משקיעים תקציבים ניכרים בחינוך וניתן למצוא בה 17 גני ילדים, 5 בתי ספר יסודיים, וחטיבת ביניים. בימים אלה מוקם מצפון לגני תקווה בית ספר תיכון חדש, המתוכנן כתיכון ירוק (אקולוגי), בהתאם לתקנים האמריקאים, וכאמור מתוכננות להיבנות בה עוד שתי קריות חנוך חדשות. תלמידי גני תקווה זוכים בציונים גבוהים במיוחד במבחנים הארציים הודות למערכת החינוך המושקעת שבה.

"מיקומה הגיאוגרפי של שכונת גנים צפון בצמוד לקריית אונו, קהילה איכותית צומחת וניהול מקצועי ויעיל הפכו את שכונת גנים צפון לאזור יוקרה מבוקש ומשגשג, שערך הנכסים בו עולה בהתמדה", מסכמת מאירי.

ואכן, נתוני רשות המסים ואתר מדלן מצביעים על זינוק של כ-80% במחירי הדירות הממוצעים בגני תקווה בעשור האחרון, עם עלייה מתמדת משנה לשנה מאז 2005, ועם שיעור עלייה חד יותר מזה של הממוצע הכלל-ארצי. כך, נכון לפברואר 2019 מחיר דירה ממוצע בגני תקווה עומד על 2.54 מיליון שקל, ב-2017 המחיר היה 2.43 מיליון שקל, ב-2015 המחיר היה 2.155 מיליון שקל, ב-2010 כ-1.635 מיליון וב-2005 המחיר הממוצע היה 1.09 מיליון שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully