וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי עורכי הדין המובילים במדד להתחדשות עירונית

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

21.4.2019 / 0:00

מתוך הבנת התפקיד המרכזי שלהם בקידום תחום הנדל"ן ותרומתם לשגשוגו ולפריחתו, ערך אתר מרכז הנדל"ן סקירה ולראשונה דירג במדד להתחדשות עירונית את משרדי עורכי הדין המובילים בתחום התכנון והבנייה

חתימה על חוזה שכירת דירה. ShutterStock
חתימה על חוזה שכירת דירה/ShutterStock

אחד השחקנים המרכזיים בתחום ההתחדשות העירונית הוא מומחה המשפט, או במילים אחרות - משרד עורכי הדין. עם השנים הבינו הגורמים השונים הדוחפים למימוש פרויקטים אלו כי נוכחותו של עורך דין לאורך כל שלבי הפרויקט היא מהותית והכרחית, ורצוי שיהיה זה משרד עורכי דין המתמחה ומנוסה בהתחדשות עירונית על כל גווניה.

כך התגבשו להם לאורך השנים משרדים בעלי ניסיון רב בליווי פרויקטים שונים בתחום, המלווים דיירים, יזמים או את שניהם גם יחד. לאחר סקירה של אתר מרכז הנדל"ן ומדלן, המדד להתחדשות עירונית, לראשונה מאז יצא לדרך, מדרג השנה גם את המשרדים הללו מתוך הבנת התפקיד המרכזי שלהם בקידום התחום, בשגשוגו ובפריחתו.

במדד 2019-2018 חולקו משרדי עורכי הדין לכמה קטגוריות - משרדי עורכי דין מובילים בתכנון ובנייה, משרדי עורכי דין מובילים במיסוי מקרקעין, משרדי עורכי דין מובילים המייצגים דיירים ומשרדי עורכי דין מובילים המייצגים יזמים. הנה הבולטים שביניהם, ולאחריהם הדירוגים המלאים:

AB ענת בירן, משרד עורכי דין - המשרד המוביל במדד להתחדשות עירונית בתחום התכנון והבנייה, שהוקם בשנת 2009 על ידי עו"ד ענת בירן - אשת מקצוע עם ניסיון של יותר מ־30 שנים בעולם המשפט. המשרד כולל 12 עורכי דין וצוות של מתמחים, והוא מלווה כבר שנים פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית - תמ"א 38 ופינוי-בינוי - כולל המורכבים שבהם, מראשיתו של הפרויקט ועד סופו.

חוזה. ShutterStock
חוזה/ShutterStock

אולפינר ורד, רו"ח ועו"ד - המשרד המוביל במדד להתחדשות עירונית בתחום מיסוי המקרקעין, שבראשו עומדת ורד אולפינר, רואת חשבון ועורכת דין שעבדה כ־15 שנים ברשות המיסים. בשנים אלו היא הובילה חקיקות משמעותיות בתחום הנדל"ן, כולל כאלו הקשורות בפינוי-בינוי ובתמ"א 38. המשרד בראשותה מלווה חברות ויזמים הפועלים כיחידים בתחום ההתחדשות העירונית, וכן קרנות מימון שפועלות בתחום ההתחדשות העירונית.

שובל יושע, עורכי דין ונוטריון - משרד המתמחה בעיקר בייצוג דיירים בתחום ההתחדשות העירונית, ועושה זאת מאז 2009. המשרד מלווה פרויקטים לתמ"א 1/38, תמ"א 2/38 ופינוי-בינוי - התמחותו המרכזית. הוא חתום על יותר מ-200 פרויקטים שליווה, בעיקר באזור המרכז. 60 ויותר מהפרויקטים האלו מבוצעים בימים אלו, או שכבר הסתיימו. אחד מהפרויקטים המרכזיים שהוא מלווה הוא פרויקט פינוי-בינוי גדול בירושלים, בשכונת קריית יובל, שנמצא כבר בשלבי ביצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שובל יושע, עורכי דין ונוטריון, מדד ההתחדשות העירונית 2019. יח"צ,
משרד שובל יושע, עורכי דין ונוטריון מקבל את פרס מדד ההתחדשות העירונית 2019/יח"צ

רייסמן גור ושות' - עוד משרד המייצג בעיקר דיירים בפרויקטים להתחדשות עירונית, ומאחוריו כבר כ־80 פרויקטים שבנייתם הושלמה. המשרד מטפל בפרויקטים להתחדשות עירונית עוד מתחילת דרכה של התוכנית הארצית, ב־2005, ועובדה זו - לצד המספרים שהוא מציג - מציבים אותו בצמרת רשימת עורכי הדין בתחום. המשרד אף היה מעורב בפסקי דין תקדימיים הנוגעים להתחדשות עירונית ולאורך השנים צבר ניסיון עצום בתחום.

מ. פירון ושות' - משרד אשר הוקם לפני יותר מ־65 שנה, ונחשב לאחד הגדולים והחשובים בישראל, בהיותו מהיחידים המפעילים סניפים גם מחוץ לגבולות ישראל. המשרד מתמחה בעיקר בייצוג יזמים בפרויקטים להתחדשות עירונית, ועושה זאת בהצלחה כבר כעשור. המשרד היה מהראשונים שליוו פרויקטים מסוג תמ"א 38 ופינוי-בינוי מתחילתם ועד סופם, ובין לקוחותיו כמה מהיזמים הגדולים ביותר שפועלים כיום בישראל. הוא טיפל ומטפל במאות פרויקטים בתחום, בכל רחבי הארץ.

עורכי הדין גינדי-כספי - משרד עורכי הדין מהידועים בישראל, המציג ניסיון של 45 שנים ומלווה בעיקר חברות נדל"ן ויזמים בתחום ההתחדשות העירונית. המשרד חתום על פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית, מכל סוג - כולל פינוי-בינוי ועיבוי-בינוי. עד היום ליווה המשרד פרויקטים שבהם ישנן כיום אלפי יחידות דיור. המשרד מספק מענה כולל בתחום המקרקעין, ונחשב לאחד הגורמים המובילים את העשייה הארצית בתחום הנדל"ן.

לאתר מרכז הנדל"ן

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully