וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לעתיד: ההפתעות בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

31.5.2019 / 0:00

תמ"א 38 כבר מזמן לא נועד רק לחיזוק מבנה מפני רעידות אדמה, אלא אמור לשנות לנו את סגנון החיים. רון חן, מבעלי חברת "אנשי העיר" ונגה נדל ארנטל, מנהלת הקהילה בחברה, לוקחים אותנו כמה שנים קדימה אל החידושים והפינוקים השונים שמהם ייהנו תל אביבים שיעברו תמ"א

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

איכות החיים בתל אביב היא איכות חיים אורבנית. החיים בעיר ללא הפסקה מאפשרית זמינות ונוחות במרחק ירידה מהבית. טיול עם הכלב בשדרה, פגישה עם חברים בבית קפה שבפינת הרחוב, הליכה קצרה לים בקיץ או לחדר הכושר השכונתי בכל ימות השנה. חנויות, תחבורה ציבורית, אירועי תרבות, מסעדות, מתחמי בילוי, ספורט ופנאי - הכול במרחק הליכה או רכיבה באופניים. כשחולמים על דירה חדשה בתל אביב אנחנו לא חושבים רק על מטבח מודרני ומרפסת שמש חדשה, אלא על מכלול החיים הנוח בעיר.

אם בעבר תמ"א 38 נועדה לחיזוק המבנה לרעידת אדמה ולתוספת ממ"ד, והוספת המעלית והמרפסות הייתה האקסטרה שקיבלו הדיירים, הרי שכיום התחדשות עירונית מהווה גם שדרוג הדירה והבניין באופן שמשנה את איכות החיים בהם. מדובר בהתחדשות בסגנון החיים.

"אם עד עכשיו גרתם בבניין ישן עם קירות מתקלפים, הבניין שתגורו בו אחרי התמ"א יהיה מותאם לסגנון החיים העכשווי שלכם", אומר רון חן, מבעלי חברת "אנשי העיר" המתמחה בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית. חברות הנדל"ן של השנים הבאות לא ימכרו רק ארבעה קירות עם מפרט טכני עשיר, כולם מבינים שהרוכשים של היום מחפשים יותר מזה - מלבד המפתחות לדירה, לדוגמה, תקבלו גם אפליקציה שתעדכן אתכם ואת השכנים בכל רגע נתון במצב הבניין".

שינוי נוסף שתחום ההתחדשות העירונית יעבור הוא חיבור הבניין שעבר תמ"א לבניינים האחרים בשכונה וליצירת קהילה במקום. "מלבד הדירה והבניין שמתופעל 24/7, חברות הנדל"ן יעניקו לכם גם שירותים סביבתיים - הטבות בבתי הקפה הקרובים לבניין, בחדר הכושר הקרוב, במכבסה שברחוב, במכולת השכונתית ועוד", מוסיפה נגה נדל ארנטל, מנהלת הקהילה בחברת "אנשי העיר", "המפתחות שתקבלו יעזרו לכם לפתוח את הדלת לדירה, אבל גם לתל אביב".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

לאתר אנשי העיר

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully