וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכם להשקיע במשרדים עכשיו? אתר הנדל"ן שתמיד ישאיר אתכם מעודכנים

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

9.5.2019 / 0:00

מתי נכון להקים פרויקט מגורים ומתי העת להשקיע דווקא בכיוון אחר? עולם הנדל"ן רווי הזדמנויות וסיכונים ולכן היזמים חייבים להתחבר לאתר שמשאיר אותם מעודכנים לגבי כל מה שקורה בתחום בארץ ובעולם

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

עולם הנדל"ן מלא בהזדמנויות וסיכונים ויזמי נדל"ן חייבים לדעת היטב היכן ואיך להשקיע, כדי להקים פרויקט מניב. בנוסף, היזם חייב להכיר את השוק לעומק, כדי לדעת האם זהו הזמן הנכון לצאת לפרויקט התחדשות עירונית או האם זה העיתוי המוצלח להשקיע בבניית מגדלי משרדים.

למצב הזה יש פתרון, והוא הנגיש ביותר שקיים היום - רשת האינטרנט. מאגר המידע הגדול ביותר ביקום יכול לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו - אם רק תדעו היכן לחפש. שותפו של ה"יזם" מני ניב, לדוגמה, גלש באפליקציה הנכונה, שהבהירה לו מיד שכדאי להפסיק את הריאיון עם עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור על השקעה בפרויקט בנייני משרדים ולחשוב על כיוון מחדש.

אתר מרכז הנדל"ן הוא אתר חדשני אשר מרכז במקום אחד, בפלטפורמה קלה ופשוטה להתמצאות, את כל הידיעות החשובות על עולם הנדל"ן - בישראל ובעולם. האתר כולל כתבות חדשותיות, תכני וידאו בנושאים נדל"ניים שונים, פודקאסטים בהשתתפות גורמים מובילים בענף ועוד. מי שרוצה לדעת כמה שיותר על ענף הנדל"ן, חייב לעצמו ביקור יומיומי באתר או באפליקציה של מרכז הנדל"ן.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully