וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תופתעו: האתר שחובה לעבור בו לפני שיוצאים לתמ"א 38

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

10.5.2019 / 0:00

מה היזם חייב לעשות כדי לקבל את האישורים הנדרשים ואיך על הדיירים לפעול לפני שמתחילים לתכנן פרויקט שכזה? עורך מרכז הנדל"ן דרור מרמור יצא לברר

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

מהן ההגבלות המשפטיות ליזם המתכנן פרויקט תמ"א 38? כיצד הוא יכול לצלוח את הקשיים שקיימים בשלבים הראשוניים של הפרויקט ולרתום את הדיירים לתכנית? מה היזם חייב לעשות כדי לקבל את האישורים הנדרשים ואיך על הדיירים לפעול לפני שמתחילים לתכנן פרויקט שכזה? הרי פרויקט של התחדשות עירונית כולל פרמטרים ואישורים רבים וחשוב מאוד שגם היזם וגם הדיירים יהיו מתואמים ביניהם.

עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור "יצא לברר" וחזר עם תשובה ברורה: למצב הזה יש פתרון, והוא הנגיש ביותר שקיים היום - רשת האינטרנט. מאגר המידע הגדול ביותר ביקום יכול לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו - אם רק תדעו היכן לחפש. אתר מרכז הנדל"ן: אתר חדשני אשר מרכז במקום אחד, בפלטפורמה קלה ופשוטה להתמצאות, את כל הידיעות החשובות על עולם הנדל"ן - בישראל ובעולם. האתר כולל כתבות חדשותיות, תכני וידאו בנושאים נדל"ניים שונים, פודקאסטים בהשתתפות גורמים מובילים בענף ועוד. מי שרוצה לדעת כמה שיותר על ענף הנדל"ן, חייב לעצמו ביקור יומיומי באתר או באפליקציה של מרכז הנדל"ן.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully