וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לעיר אבל נגיש להכל: הכירו את פרויקט הפינוי בינוי ביהוד

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

25.3.2019 / 8:00

סמוך לתל אביב וליד קו הרכבת הקלה העתידי החלו העבודות על פרויקט פינוי בינוי גדול של קבוצת לוזון. הכירו את הפרויקט שמציע דירות בסטנדרט גימור גבוה למשפחות המבקשות לשדרג את תנאי המחייה שלהן

הדמייה של פרויקט של קבוצת לוזון ביהוד,. חברת מטנויה,
הדמייה של פרויקט של קבוצת לוזון ביהוד,/חברת מטנויה

יהוד-מונוסון עתידה לעבור בשנים הקרובות התחדשות עירונית מסיבית במסגרת תוכנית אסטרטגית הכוללת את כל תחומי החיים. העיר צפויה לשלש את שטחה ולהכפיל את מספר תושביה בעיקר הודות למיזמי פינוי-בינוי גדולים שכבר אושרו ועוד שבדרך. לפי אתר מדלן, יהוד-מונסון היא העיר המובילה בפינוי-בינוי בישראל, עם מספר הדירות החדשות הגדול ביותר ביחס לגודל האוכלוסייה.

בעיר גרים כ-27 אלף איש וקצב גידול האוכלוסייה הוא ‎1.3%‏ בשנה. עד סוף העשור הבא העיר צפויה להוסיף כ-5,500 יחידות דיור חדשות בשלוש פעימות, וכן להשקעה מסיבית בשכונות הישנות בעיר. העיר מזמינה משפחות בנות מקום ומשפחות מהערים הסמוכות לבוא לגור בה וליהנות מההתחדשות שהיא תעבור.

יהוד מונוסון ממוקמת במטרופולין ת"א - במזרח בקעת אונו במחוז המרכז. העיר היא בלב אזורי הביקוש של מדינת ישראל, הן לצרכי מגורים והן לצרכי השקעות ופתיחת עסקים. קו הרכבת הקלה שנבנה צפוי לעבור בכביש 461 הסמוך לעיר ובכך לשפר את הנגישות של התושבים בהווה ובעתיד.

העיר עוברת פיתוח מואץ וחסר תקדים בתמיכה ובעידוד המדינה, ובשיתוף פעולה מהעירייה בראשות יעלה מקליס וכן מינהלת ההתחדשות העירונית שהוקמה בראשות אדריכלית ענת לרנר. כדי להקל על התושבים החדשים והקיימים, עיריית יהוד-מונוסון כבר הכינה מראש תוכנית אב לתשתיות כדי לוודא שלביות בבנייה ולוודא שהתושבים ישמרו על אורח חיים אופטימלי.

סמדר מאירי, משווקת הפרויקטים של קבוצת לוזון שבונה את פרויקט UNIK LIFE ביהוד מונוסון, אמרה כי "העיר מתאימה מאוד למשפחות עם ילדים והבנייה והפיתוח המסיבי שמתוכנן בשנים הקרובות רק יוסיפו לכך ויהפוך את העיר לאחת הערים המרכזיות והמפותחות זאת גם בזכות צירי התנועה המקיפים אותה והמקשרים בינה לבין מרכזי הבילוי והתעסוקה המרכזיים".

מבדיקה של תמהיל רוכשי דירות ביהוד-מונוסון, מדובר לרוב במשפרי דיור מהעיר עצמה או מהמעגל הקרוב של הערים הסמוכות. המשפחות שרוכשות מחפשות את החבילה השלמה של פתרונות דיור, חינוך, תחבורה, תשתיות, מוסדות ציבור ועוד - וכל זאת אמור להיות בעיר אחרי ההתחדשות.

מלבד השכונה וסביבת המגורים, משפחות רוכשים מחפשות דירות שיאפשרו מגורים נוחים ואף מפנקים אם אפשר. כמו שמוצרי הגמר בדירות רק משתכללים עם השנים, גם הטעם של הרוכשים משתכלל בהתאם.

לדברי מאירי, "תכנון הדירות חשוב מאוד היום לרוכשים. המשפחות מחפשות דירות יותר גדולות - עם סלון מרווח, עם פינת אוכל, יחידת הורים גדולה הכוללת חדר ארונות וחדר רחצה, חללים מרווחים בכל הדירה, מפרסות שמש כמובן ועוד. הרוכשים משתכללים משנה לשנה ורוצים דירות מעוצבות יותר ואנחנו מאפשרים להם את זאת באמצעות תכנון מוקפד וסטנדרט גבוה".

עוד הוסיפה מאירי: "התגמירים בתוך הדירה חשובים מאוד ולכן אנחנו מציעים סטנדרט גבוה מאוד בפרויקטים שלנו, תכנון פונקציונלי, ומוצרי גמר מאוד יפים. הסטנדרט שלנו כולל מטבח מלא הכולל יחידת בילד-אין גבוהה , כלים סניטריים מתקדמים, ארונות בחדרי הרחצה, ריצוף 60*60 ועוד. למשפחות שרוצות לשפר אף יותר אנחנו מציעים חבילות שדרוגים בתשלום שבהן ניתן לשדרג לאסלות תלויות, ריצוף גדול יותר (80*80) , מזגן מיני מרכזי כולל הנמכה, ארון אמבטיה בחדר רחצה נוסף , תריסים חשמליים ועוד".

לצד הגדלת כמות יחידות הדיור, תוכנית האב "ליבת העיר" של עיריית יהוד-מונוסון כוללת מענה לתחבורה ציבורית, מקומות חניה, כבישים עירוניים חדשים, חיבור לכבישים בין עירוניים קיימים, מוסדות חינוך, מוסדות תרבות, פארקים ועוד. התוכנית באה לוודא שהתכנון לבניית יחידות הדיור מתבצע בהתאמה ובגיבוי של התוכנית למבני ציבור, למרחב הציבורי ולשטחים הפתוחים, תכנית הניקוז, תכנית התחבורה ותכנוני תשתיות שונות אשר נדרשות ליישום וביצוע של הפרויקטים השונים במרכז העיר.

הפרויקט של קבוצת לוזון, כמו גם פרויקטים אחרים שנבנים בסמוך, נבנים בשכונה קיימת שעתידה לעבור פיתוח נרחב שכולל תשתיות חדשות, תוספת של מוסדות ציבור ושטחים ציבוריים ועוד. האוכלוסיה שרוכשת ותרכוש את הדירות מכירה כבר את האזור ואת יתרונותיו - ולכן יודעת בדיוק מה היא מחפשת בפרויקטים החדשים שנבנים בעיר.

במקרה של קבוצת לוזון, פרויקט UNIK LIFE הוא פרויקט התחדשות עירונית (פינוי-בינוי) ברחוב צבי ישי בעיר, שכבר קיים לו היתר בנייה והעבודות בו החלו לאחרונה. אכלוס הפרויקט צפוי באפריל 2021. במסגרת הפרויקט ייהרסו שני בניינים ישנים עם 45 דירות בסך הכל וייבנו שני בניינים חדשים בני 13 קומות ו-100 דירות בנות 4 ו-5 חדרים בשני דגמים, דירות גן ופנטהאוזים. הדירות מציעות מרחב מחיה פונקציונלי, חדרים מרווחים ומרפסות גדולות.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לאתר חברת לוזון

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully