וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזירים לקהילה: אורבן נדל"ן נותנת חסות למירוץ בשכונת בבלי

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

24.3.2019 / 8:00

במסגרת פעילותה הענפה בשכונת בבלי בתל אביב נותנת חברת הנדל"ן חסות למירוץ השכונתי. המירוץ, שיתקיים בפארק הירקון, מאורגן זו השנה הרביעית ברציפות על ידי תושבי השכונה

פרויקט של אורבן נדלן בבבלי. באדיבות אורבן נדל"ן,
הדמיית הפרויקט של אורבן נדל"ן בבבלי/באדיבות אורבן נדל"ן

מוקדם יותר החודש התקיים בתל אביב אירוע ספורט קהילתי מעניין - "מרוץ בבלי ה-4", שמהווה אירוע שיא שנתי של שכונת בבלי שמתאפיינת בקהילתיות וגיבוש חברתי בין תושביה.

אירוע הספורט החגיגי נערך זו השנה הרביעית ברציפות בהפקה עצמית של תושבי השכונה ובעידודה של עיריית תל אביב ובהשתתפות ראש העיר מר רון חולדאי. במוקד האירוע ארבעה מקצי ריצה עממיים ותחרותיים בפארק הירקון המותאמים לכל הגילאים והרמות (600 מ', 800 מ', 1,200 מ', 3 ק"מ ו-5 ק"מ), שבהם משתתפים תלמידי בית הספר "בבלי ירושלמי" ותושבי השכונה מכל הגילאים, ובסופם נערך הפנינג חגיגי שיתקיים בספורטק ת"א שיכלול דוכני מזון, מוסיקה וכדומה.

נותנת החסות הגדולה ביותר לאירוע היא חברת אורבן נדל"ן אשר פעילה מאוד בשכונת בבלי. החברה מבצעת בשכונה פרויקטי תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה ברחובות בבלי, ותוספתא והכנסת הגדולה, וכן את פרויקט בבלי 27 בבניין קולנוע דקל המיתולוגי.

לדברי דוד זהבי, בעלים ומנכ"ל משותף באורבן נדל"ן, "בשנים האחרונות אנחנו נרתמים בכל פעם שיש לנו אפשרות לעזור לקידום קהילתי או אפשרות לתמוך באירועים קהילתיים. כשנודע לנו על קיום המרוץ היה ברור לנו שניתן חסות. החברה נתנה חסות עיקרית בעבר גם לליגת אורבן פוצ'יוולי. תחום ההתחדשות העירונית מקביל בעיניי לספורט, כאשר לוקחים בניין ישן ולא בריא ומפיחים בו חיים, כך גם הספורט, אשר ידוע כמחייה את הנפש והגוף, כשהתרומה לקהילה היא ערך עליון".

זהבי מוסיף, כי "התרומה היא הדרך שלנו להחזיר לקהילה ולשכונה הזו שאנחנו כבר חלק בלתי נפרד ממנה ושהפכה לחלק בלתי נפרד מאתנו". עובדי ומנהלי אורבן נדל"ן ייקחו חלק פעיל במרוץ ויתחרו במקצים השונים, וישתתפו גם בהפנינג שיתקיים בסיום הריצה.

פעילות ענפה בשכונת בבלי

פרויקט בבלי 27 שתקים אורבן נדל"ן מעל המרכז המסחרי השכונתי בשכונה כולל מגדל בן 12 קומות ו-104 דירות. הפרויקט קיבל כבר אישור ועדה ועבר גם את ועדת הערר וממתין לקבלת היתר בנייה .
הפרויקט ברחובות בבלי 28-36, תוספתא 3-13 והכנסת הגדולה הוא פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מהגדולים בארץ שנמצא לקראת קבלת וועדת תכנון ובניה של עריית תל אביב אשר עוזרת מאוד לקדם אותו בשיתוף פעולה מלא, אשר במסגרתו ייהרסו שלושה בנייני רכבת עם כ-100 דירות ישנות, וייבנו במקומן כ-200 דירות חדשות בשבעה בניינים חדשים עם ריאה ירוקה במרכז המתחם.

שוחחנו עם שחר חסין, אחד מבעלי הדירות בבניינים שייהרסו בפרויקט בבבלי, והוא ציין בפנינו שנציגות הדיירים החליטה לבחור באורבן נדל"ן לאחר שערכה מכרז והתמחרות עם מספר חברות נדל"ן אחרות. הדייר ציין בפנינו שלאחר שבדקו את שלל החברות המציעות, חברת אורבן שידרה להם את הרמה הגבוהה ביותר של מקצועיות, אמינות ורצינות, וההצעה שלה גברה על האחרות.

"קיימנו עם החברה מספר פגישות, שיחות ומשא-ומתן, הם הקדישו לנו את כל הזמן והיחס שהיינו צריכים עד שהגענו להסכם לשביעות רצוננו. לאחר החתימה אנחנו ממשיכים לקיים עם נציגי החברה פגישות שוטפות, הם נותנים לנו עדכונים שוטפים ודיווחים לגבי התקדמות הפרויקט, וניתן לראות את הרצינות שלהם. הם דוחפים ומקדמים את הפרויקט בכל הכוח תוך מתן יחס אישי", לדבריו.

חברת אורבן נדל"ן, בבעלות דוד זהבי ויאיר סגל, עוסקת בתחום ההתחדשות העירונית, בייזום פרויקטים (מגורים ומשרדים) וכן בארגון קבוצות רכישה. לבעלי החברה ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בתחום הנדל"ן והיא נחשבת למובילה בישראל בהיקף פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית מסוג תמ"א 38 לכל תיקוניה. לחברה בסך הכל יש כ-70 פרויקטים ב-12 ערים באזורי ביקוש (בהם תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, כפר-סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון ובת-ים), מעל 10 מהם כבר מאוכלסים, והשאר בשלב בנייה שונים. החברה גם בונה את פרויקט "סקיי טאוור" בצומת הרחובות המסגר-יצחק שדה בתל אביב, מגדל משרדים יוקרתי בן 31 קומות ו-37,000 מ"ר בסך הכל. הפרויקט בשלבי ביצוע מתקדמים ונחשב כפנינה נדל"נית במטרופולין החדש של תל אביב.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לאתר אורבן נדל"ן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully