וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש נדל"ן? אלו ארבעת האתרים שאתה חייב להכיר

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

9.5.2019 / 0:00

האינטרנט הוא כלי עבודה אדיר עבור אנשי הנדל"ן ודרכו אפשר לחיות את התחום. ריכזנו עבורכם את האתרים והאפליקציות שכל איש נדל"ן חייב לעצמו, כדי להיות מעודכן תמיד

גבר אוכל ומחזיק את טלפון נייד. ShutterStock
בעולם הנדל"ן חשוב תמיד להיות עם האצבע על הדופק/ShutterStock

בעולם הנדל"ן, המשתנה בקצב מהיר, חשוב תמיד להיות עם האצבע על הדופק. מספיקה עסקה אחת מפוספסת כדי לשנות את 'מצב הרוח' העסקי - ואת זה יודע כל גורם בתחום, בין אם מנוסה ובין אם מתחיל. אלא מה? כשבכל רגע נתון מתנהלות עשרות עסקאות במקביל, קשה מאוד לעקוב אחרי ההתרחשויות, בטח ובטח כשלא נוכחים בכל אחת ואחת מהן.

למצב הזה יש פתרון, והוא הנגיש ביותר שקיים היום: רשת האינטרנט. מאגר המידע הגדול ביותר ביקום יכול לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו - אם רק תדעו היכן לחפש. כדי לעשות את זה קל ופשוט עבורכם, ריכזנו כאן את ארבעת האתרים והאפליקציות שכל איש נדל"ן חייב לעצמו, כדי להיות מעודכן תמיד:

אתר מרכז הנדל"ן: אתר חדשני אשר מרכז במקום אחד, בפלטפורמה קלה ופשוטה להתמצאות, את כל הידיעות החשובות על עולם הנדל"ן - בישראל ובעולם. האתר כולל כתבות חדשותיות, תכני וידאו בנושאים נדל"ניים שונים, פודקאסטים בהשתתפות גורמים מובילים בענף ועוד. מי שרוצה לדעת כמה שיותר על ענף הנדל"ן, חייב לעצמו ביקור יומיומי באתר או באפליקציה של מרכז הנדל"ן.
לאתר מרכז הנדל"ן לחץ כאן

אתר מרכז הנדל"ן. אתר מרכז הנדל"ן, צילום מסך
מאגר המידע הגדול ביותר ביקום יכול לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו – אם רק תדעו היכן לחפש. אתר מרכז הנדל"ן/צילום מסך, אתר מרכז הנדל"ן

אתר רמ"י (רשות מקרקעי ישראל): הגוף אשר אחראי על ניהול כל הקרקעות שבבעלות המדינה הוא ללא ספק מקור חשוב ומהימן עבור כל איש נדל"ן. האתר של רמ"י מרכז תחתיו את כל העסקאות שמבצעת רשות מקרקעי ישראל - וכיאה לגוף כה גדול, מדובר בדרך כלל בעסקאות ענק, שיכולות להשפיע על השוק כולו. שווה להציץ בו מדי פעם כדי להבין מה קורה מסביב
לאתר רמ"י לחץ כאן

אתר מדלן תמ"א 38: פלטפורמה הממשיכה ומשלימה את קודמתה, בהיותה מאגר מידע המפרט על כל מה שתרצו לדעת בנוגע לפרויקטים להתחדשות עירונית. באתר תמצאו נתונים על היקף כל פרויקט, על מקומו המדויק במפה, על השלב שבו הוא נמצא, על היזם והמבצע ועל המפקחים, האדריכלים ועוד. אם אתם מעוניינים לברר כמה שיותר מידע כל פרויקט ספציפי, זהו המקום בשבילכם.
לאתר מדלן תמ"א 38 לחץ כאן

אתר המדד להתחדשות עירונית: אין ספק שתחום ההתחדשות העירונית הוא התוסס והמעניין ביותר היום בשוק הנדל"ן המקומי. כל גורם בתחום רוצה להיכלל בו, וכל איש נדל"ן ירצה להתעדכן דרכו בגורמים המובילים את התחום. באתר מופיעים דירוגים של יזמים, עורכי דין, שמאים, מפקחים ועוד, ואפשר למצוא בו בקלות כל גוף אשר מדורג על ידי בכירי המומחים בתחום.
לאתר המדד להתחדשות עירונית לחץ כאן

ארבעת מאגרי המידע הגדולים הללו יוכלו לשמש אתכם בכל עניין, ויִיצרו עבורכם את התמונה המלאה בנוגע לענף הנדל"ן הישראלי. היום, במקום עיתון הבוקר שנהגנו לעלעל בו לצד הקפה, מומלץ לפתוח את הארבעה הללו, ולזכות במצב העניינים העדכני ביותר של ענף הנדל"ן הישראלי - כיאה לכל איש נדל"ן השואף להיות תמיד בעניינים.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן
להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully