וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעה וחצי: 49 דירות נמכרו בפרויקט הגנים התלויים ביהוד

בשיתוף מרכז הנדל"ן

5.11.2019 / 8:00

המכירה התקיימה כהגרלה מיוחדת מטעם החברה היזמית, אאורה ישראל, לתושבי העיר, במסגרת השלב האחרון של הפרויקט - ובשיתוף העירייה. הדירות, בנות שלושה חדרים, נמכרו ב-13% הנחה

פרויקט "הגנים התלויים" יהוד-מונסון. viewpoint,
15 מגדלי מגורים, שבהם יהיו קרוב ל-900 יחידות דיור חדשות. הדמיית פרויקט "הגנים התלויים" ביהוד-מונסון/viewpoint

דבר שכזה גם זקני יהוד, כנראה, לא זוכרים: כמעט 50 דירות בפרויקט "הגנים התלויים" ביהוד-מונסון נמכרו לתושביה בתוך כשעה וחצי. הדירות הוצעו למכירה על ידי החברה היזמית, אאורה ישראל, במסגרת הגרלה מיוחדת שנערכה בסוף השבוע האחרון (ו') בשיתוף עיריית יהוד-מונסון, לרגל השקתו של השלב האחרון בפרויקט.

מדובר ב-49 דירות בנות שלושה חדרים, אשר הוצעו אך ורק לתושבי העיר, בהנחה של 13% (ביחס להערכת שמאי). בהגרלה, שנפתחה לפני כשלושה שבועות, השתתפו רק מי שעמדו בקריטריונים שקבעה העירייה: תושבים המתגוררים בה זה חמש שנים, שאינם בעלי דירה נוספת ושגילם 21 לפחות.
האירוע הנועל, שבו עלו בגורל הזוכים, התקיים כאמור בסוף השבוע האחרון במתנ"ס שטיינברג בעיר, והשתתפה בו ראשת העיר, עו"ד יעלה מקליס.

פרויקט הגנים התלויים ביהוד-מונסון הוא פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף, חלק מהפיכתה של שכונה גדולה במרכז העיר לאזור מודרני, פורח ומשגשג. השכונה, שסבלה מהזנחה של שנים, התאפיינה בעשרות מבנים ישנים וב"פחונים" רעועים, לצד מגרש כדורגל ישן ועזוב. כ-100 מבנים פונו ממנה במסגרת פרויקט ההתחדשות - פרויקט פינוי-בינוי שכבר בימים אלו מחדש את סביבת השכונה ומשנה את פניה ללא הכר.

הפרויקט שאותו מבצעת חברת אאורה כולל 15 מגדלי מגורים, שבהם יהיו קרוב ל-900 יחידות דיור חדשות. כ-700 משפחות כבר מאכלסות את הפרויקט, וכעת מתחיל השלב האחרון שלו. לאחר המכירה המהירה במסגרת ההגרלה שביצעה אאורה, נותרו עוד כ-100 יחידות דיור המוצעות למכירה. דירות בנות 4 ו-5 חדרים בפרויקט כבר נמצאות בשלב השיווק.

ראשת העיר יהוד-מונסון עו"ד יעלה מקליס ומנכ"ל אאורה ישראל יעקב אטרקצ'י. דורון לביא,
"ראשת העיר ואני הצבנו לנגד עינינו בפרויקט את השאיפה לספק לאותם צעירים הזדמנות". ראשת העיר עו"ד יעלה מקליס ומנכ"ל אאורה ישראל עו"ד יעקב אטרקצ'י במהלך ההגרלה/דורון לביא

במסגרת הפרויקט, ומלבד הקמת 15 המגדלים, אחראית חברת אאורה גם על הפיתוח הסביבתי באזור. לאורך העבודות היא הקימה פארק גדול לרווחת התושבים, שנמצא במרכז המתחם, וכן מבני ציבור שונים - כולל מרכז 'אאורה בקהילה' המיועד לתושבי הפרויקט לטובת חיזוק הקשר ביניהם ותחושת הקהילתיות.

בחברת אאורה מדגישים כי לא במקרה בחרו להגריל דווקא דירות 3 חדרים - כפי שעשו בפרויקטים קודמים להתחדשות עירונית בערים אחרות. לדבריהם, במציאות הכלכלית הנוכחית רכישת דירת 3 חדרים נחשבת ריאלית הרבה יותר עבור זוגות צעירים מכל דירה אחרת, בטח ובטח לאחר ההנחה אשר ניתנה במסגרת ההגרלה. "נוסף על כך, מאחר שבשוק הישראלי אין די דירות בנות שלושה חדרים, יצטרכו הזוגות הצעירים תושבי העיר להתמודד עליהן מול משקיעים רבים, אנשים בעלי אמצעים כמובן", אומרים בחברה. "בעצם קיומה של ההגרלה הזאת אנחנו מבטיחים שהרוב המוחלט של המתמודדים על הדירות יהיו כאלו המעוניינים לרכוש אותן כדירה למגורים, ולא להשקעה. למשקיעים, ולכל אדם אחר שחפץ בכך, נשמח להציע את יתר הדירות שעדיין לא נמכרו בפרויקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרויקט "הגנים התלויים" יהוד-מונסון. viewpoint,
"בעצם קיומה של ההגרלה הזאת אנחנו מבטיחים שהרוב המוחלט של המתמודדים על הדירות יהיו כאלו המעוניינים לרכוש אותן כדירה למגורים". הדמיית פרויקט "הגנים התלויים" ביהוד-מונסון/viewpoint

"ידוע שדירות בנות שלושה חדרים הן מוצר מבוקש מאוד בשוק הנדל"ן הישראלי, במיוחד בקרב זוגות צעירים", אומר עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה ישראל. "ראשת העיר ואני הצבנו לנגד עינינו בפרויקט את השאיפה לספק לאותם צעירים הזדמנות ולאפשר להם להתגבר על הקושי הרב שברכישת דירה בישראל. אני רואה חשיבות רבה במשיכת הצעירים בחזרה לעיר - גם כמי שחוזרים אל נוף מולדתם, וגם כדיירים אשר בוודאי יתרמו רבות לאופיו של הפרויקט, לאווירת המגורים שבו ולקהילתיות שהוא יציע. חברת אאורה ישראל תמשיך לקיים בפרויקטים שלה הגרלות מסוג זה, כדי להשיג את התמהיל הנכון ואת התחושה הנכונה בכל סביבת מגורים שהיא יוצרת".

לאתר חברת אאורה לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully