וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם שיחזיר את מלון הנסיכה לחיים

בשיתוף מרכז הנדל"ן

14.1.2019 / 14:59

כשהוא נפתח בשנת 1992 הוא היה אחד המבוקשים באילת ואילו כיום הוא נטוש ומוזנח. הסכם שכירות שנחתם בחודש דצמבר 2018 עם חברה טורקית עשוי להחזיר את מלון הנסיכה לימיו הגדולים. עורך אתר מרכז הנדל"ן דרור מרמור בדק את מצבו של המלון

מלון הנסיכה הוא המלון הדרומי בישראלי. כשנפתח בשנת 1992 הוא היה המלון המבוקש ביותר באילת. 419 חדרים ו-64 סוויטות מול ים סוף, שמשכו אליהם אלפי תיירים מחו"ל, ידוענים מהעולם כמו רוברט דה נירו וטוני בלייר וכמובן ישראלים שרצו לנפוש במקום מרוחק ומבודד יחסית בעיר הקיט.

בנובמבר 2015 הבעלים אלכסנדר טסלר הרים ידיים. הוא מכר את המלון לחברת נצבא תמורת 250 מיליון שקל. רשת ישרוטל שקלה לרכוש אותו אבל הממונה על ההגבלים העסקיים עצר זאת מחשש שייווצר מונופול בענף המלונאות בעיר.

כיום המלון עומד נטוש אולם לבעלים של נצבא קובי מימון יש ממון רב שיכול להחזיר את הנסיכה לחיים. יש תכנון לשפץ את המלון במהלך 2019 אולם כרגע אין דבר בשטח שמרמז על שינוי כלשהו.

אולם השינוי בוא יבוא. בחודש דצמבר 2018 נחתם הסכם שכירות להפעלת בית המלון עם חברת הניהול הטורקית Swandor. לפי הדיווח של נצבא, הסכם השכירות נחתם לתקופה של 10 שנים, לפי דמי שכירות שנתיים של 7.5 מיליון יורו. עכשיו נותר לראות האם ההסכם יצא לפועל, והנסיכה תשוב להיות מלון מבוקש באילת.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully