וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן בונים נכון: הדבר הכי חשוב שיזם נדל"ן צריך לעשות בתמ"א 38

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

13.2.2019 / 8:02

מצד אחד היזם ואנשי המקצוע הופכים את הבניין לאתר בנייה ומצד שני צריכים לספק לדיירים את האמצעים להמשיך בשגרת חייהם, למרות חוסר הנוחות. אייל בהרי, מנכ"ל חברת בהרי, מראה דרך פרויקט תמ"א 38 שהחברה מבצעת ברמת השרון, כיצד עושים זאת נכון

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

פרויקט תמ"א מסוג 1 הוא מאתגר מאוד עבור היזמים והדיירים כאחד. מגורים בבניין שעובר שיפוץ מאסיבי ונוספת לו קומה וחצי אינם קלים. היזם ואנשי המקצוע הופכים את הבניין לאתר בנייה ואילו הדיירים מנגד רוצים להמשיך בשגרת חייהם ועליהם להכיל את השינויים הלא נוחים ולהסתגל אליהם.

ברחוב מוריה 8 ברמת השרון מתבצע פרויקט תמ"א 1/38 על ידי חברת בהרי והוא דוגמה לאופן שבו יש לנהל ולהוביל פרויקט מסוג זה תוך כדי התחשבות בדיירים ובאורח חייהם. המפתח להצלחת פרויקט תמ"א 1/38 הוא ללא ספק ביכולת של היזם לספק לדיירים מענה לכל בעיה ובקשה וליצור תיאום שיהפוך את כל התהליך לנעים ופורה יותר.

"אנחנו ניסינו לפתור את הבעיה הכי אקוטית בתמ"א 1/38 וזה איכות חיי הדיירים שגרים בבניין בזמן התהליך", מספר אייל בהרי, מנכ"ל חברת בהרי, על האופן שבו הוא ועובדיו פועלים. "הדיירים צריכים מים חמים, אינטרנט ועוד כדי להמשיך ולחיות באופן רגיל". הדרך שבה חברת בהרי עושה זאת היא על ידי יצירת מנגנון תיאום וטיפול בבעיות שפועל לאורך כל שעות היממה.

הדבר החשוב ביותר בנושא תמ"א 38/1 הוא אוזן קשבת לדיירים 24/7", אומר אבי ארז, מוביל הפרויקט בחברת בהרי, "צריך לדבר עם הדיירים, לפתור את הבעיות, יש לנו אדם שזמין 24/7 לפתרון תקלות והדיירים מבינים את הקשיים בתהליך וחיים איתם, כאשר אנחנו נותנים להם תשובות. חשוב לשמור על הקשר עם הדייר ברמה היומיומית לגבי כל דבר ודבר".

"ככל שאנחנו מצליחים ליצור אמון מבחינת הדייר וכתובת שיש לו אפשרות לפנות אליה, אז שיתוף הפעולה בינינו הרבה יותר טוב וחזק", מוסיפה יפעת זליג, מנהלת שירות לבעלי הדירות בחברת בהרי, "אנחנו מגיעים לראות את הבעיה, דואגים שבעל המקצוע מהצד שלנו יפתור אותה והכול כדי שיהיו כמה שפחות קשיים לדיירים".

הדיירים יודעים להעריך את הטיפול הזה והקשר ההדוק מסייע להם להתמודד עם בעיות שצצות. "די מורכב להתגורר בפרויקט שעובר תמ"א, יש רעש ולכלוך, לפעמים אי נוחות וחשוב שיש מטעם החברה נציג בבניין", אומרת איריס דולב, דיירת בבניין, "יש למי לפנות, יש עם מי לשתף את התסכולים. היו לנו כמה מועמדים ובחרנו את חברה בהרי ואיננו מצטערים לרגע - להפך. כל מה שהובטח לנו בוצע ואפילו שדרגו אותנו. אנחנו מרוצים מעל ומעבר".

הפרוייקט לווה על ידי עורכי הדין גלעד ברון ויעל פוסטלניקו, שותפים בברון ושות'. המלווים את המיזם מטעם קבוצת בהרי. לדברי עו"ד גלעד ברון, "ההתקשרות עם חברה יזמית מנוסה מוכיחה את עצמה ומורגשת לכל אורך המיזם, החל משלב התכנון, עובר בתכנון-ביצוע וביצוע בפועל ועד למסירת העבודה המוגמרת לבעלי הדירות ולרוכשים החדשים".

לאתר חברת בהרי

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully