וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישפצו את הפיל הלבן: האם המקום הכי יפה ברמת גן חוזר לחיים?

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

3.12.2018 / 8:01

במשך שנים עמד נטוש מבנה הספינה האייקוני בלב האגם שבפארק הלאומי ברמת גן. עכשיו העירייה מחזירה אותו לפעילות ומשדרגת את הפארק והצעות יזמי הנדל"ן זורמות אליה. סיפורו של הפארק הלאומי והכיוון העתידי שלו

במאי 1950 החליט מי שהיה אז ראש עיריית רמת גן אברהם קריניצי להקים פארק ייחודי וגדול בפאתי העיר. בפארק נטעו מדשאות, חורשות, הוקמו מזרקות, טיילת ושדרות והוא נפתח לקהל הרחב ב-1953. בהמשך נוספו לו כרם גפנים ופינת חי. ב-1959 חידוש נוסף בפארק: אגם מים מלאכותי שבמרכזו בית קפה.

בשנות ה-50 וה-60 הפארק הלאומי היה הפארק העירוני היחידי בישראל, ומשך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ. באותם ימים נהוג היה לשתול עץ בפארק לכבודו של כל ילד שנולד ברמת גן. הקמתו של פארק הירקון בשנות ה-70 ופיתוח גנים ופארקים אחרים ברחבי גוש דן, יחד עם העובדה שרבים יותר יכלו להרשות לעצמם לרכוש מכונית פרטית ולנסוע איתה לטייל ולנפוש ברחבי הארץ, גרמו לירידת קרנו של הפארק הלאומי. מפארק שהיווה מוקד משיכה ארצי לבילוי ופנאי הוא הפך לפארק עירוני המשמש את תושבי הסביבה בלבד.

כיום בית הקפה הפופולרי מפעם נטוש לחלוטין. מבנה הסירה המפורסם שבלב האגם איבד מזוהרו ונראה כיום כמו פוטנציאל נדל"ני לא ממומש. משנת 2003 ועד היום המבנה עמד ללא תכלית ועתה עיריית רמת גן החליטה לעשות מעשה ולנצל את ייחודו ומיקומו כדי לשפצו ולהחזירו לפעילות. יזמי נדל"ן כבר העבירו הצעות שונות לעיריית רמת גן, שמשתוקקת להחיות את המקום מחדש.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully