וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה שעוברים הקניונים בזכות השופינג אונליין

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

21.11.2018 / 8:00

מהפכת הטכנולוגיה גורמת לנו לקנות יותר ויותר אונליין. איך הקניונים מגייסים את המהפכה הטכנולוגית לטובתם ואיך מחברים בין העולם הווירטואלי לעולם הפיזי? לקראת ועידת הקניונים ורשתות המסחר שתתקיים ב-25-27.11 מספקת יעל ויזל, מנכ"לית ומייסדת ZEEKIT, הצצה לעתיד

צילום מסך

בשלושת העשורים האחרונים ישראל שינתה את פניה. אם פעם הרחוב היה מרכז הכוח של העסקים, הקניונים הרבים שנפתחו מאז שנות השמונים הפכו את הקניון למקום שבו רבים מעדיפים לעשות קניות. בהמשך הגיעו גם האאוטלטים וסיפקו חוויית קניות חדשה, אולם המהפכה הגדולה באמת התרחשה בשנים האחרונות כשהעידן הדיגיטלי שינה את האופן שבו אנחנו עושים שופינג. כן, מהפכת הטכנולוגיה משנה את האופן שבו אנחנו קונים ולאט לאט רבים עושים קניות אונליין, ולא משנה באיזה מוצר או שירות מדובר - מאופנה וכלי בית ועד מוצרי חשמל, ריהוט וחופשות בארץ ובחו"ל. איך הקניונים מגייסים את המהפכה הטכנולוגית לטובתם ואיך מחברים בין העולם הווירטואלי לעולם הפיזי?

"הרבה מותגים דיגיטליים מבינים שהם צריכים נוכחות פיזית", אומרת יעל ויזל, מנכ"לית ומייסדת שותפה של ZEEKIT, "גם אמזון פותחת חנויות ברחבי ארצות הברית, כי החברה הבינה שיש צורך בנקודת מכירה פיזית. הקניונים הפכו לעוד זרוע של החנויות הדיגיטליות וההפך. החנויות בקניונים פותחות זרוע דיגיטלית ונוצר עולם משולב".

ZEEKIT היא דוגמה לאופן שבו הקניון המוחשי מתחבר לקניון הווירטואלי ויוצר עולם חדש של אפשרויות רכישה. "הישראלים קונים יותר ויותר אונליין ומתחילים לאמץ הרגלים של מחקר אונליין וקנייה חכמה בחנות הפיזית", אומרת ויזל, "ZEEKIT מביאה מהפכה לעולם הקניות המקוונות באופנה, משום שכל רוכש יכול לראות את עצמו בלבוש בכל בגד שהמותג מקדם באתר או בחנות עצמה".

בין התאריכים 25-27 בנובמבר תתקיים ועידת הקניונים ורשתות המסחר ובה ידונו בשינויים בהרגלי הצריכה בעקבות המהפכה הטכנולוגית ובעוד שורה של נושאים בתחום. ועידת הקניונים ורשתות המסחר היא המפגש הגדול והמשמעותי ביותר של ענף הריטייל בישראל. מצד אחד כל בעלי ומנהלי הקניונים ומרכזי הקניות ומצד שני בעלים ומנהלים של רשתות המסחר בישראל. הוועידה עוסקת בכל הנושאים הבוערים בתחום ובנוסף מרכזת את כל הטרנדים המגמות והחדש טעות מהארץ והעולם. השנה הוועידה שמה דגש על הצרכנים החדשים, על חדשנות טכנולוגית, על יצירת חוויהועל הכיוון אליו צועד עולם הריטייל.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully