וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא ימכרו לכם חלומות: עכשיו כבר לא תפחדו מפרויקט תמ"א

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

19.10.2018 / 0:00

החשש הכי גדול של דיירים הרוצים לבצע פרויקט תמ"א הוא הפקדת הנכס החשוב בחייהם בידי יזם שיניע את המהלך. מומחי הנדל"ן רמי מיכאלי ורונן רוזנטל מסבירים באולפן וואלה! NEWS על המדד האובייקטיבי שיסייע לכם לבחור נכון

צילום מסך

רבע מהתחלות הבנייה במחצית הראשונה של 2018 הגיעו מפרויקטים של התחדשות עירונית, בין אם במסגרת פינוי-בינוי ובין אם בפרויקטים של תמ"א 38 לחיזוק מבנים ותוספת קומות. ההבטחה הגדולה של ענף הנדל"ן סוף סוף מתממשת לנגד עינינו.

יחד עם זאת, דיירים רבים מתחבטים בשאלה כיצד לבחור את השותפים למסע הנדל"ני שבסופו ייכנסו לדירה חדשה או לבניין מחודש. בחירת אנשי מקצוע לפרויקטים של תמ"א ופינוי בינוי מעסיקה לא מעט משקי בית בישראל. זו השנה השלישית שבה מרכז הנדל"ן ואתר מדלן מובילים את המדד להתחדשות עירונית המדרג את איכותם וניסיונם של בעלי המקצוע השונים בתחום. מה הסיכון עבור דייר כשעליו להחליט באיזה יזם לבחור לצורך הפרויקט? אירחנו באולפן וואלה! NEWS את רמי מיכאלי, סמנכ"ל פעילות מסחרית במרכז הנדל"ן ורונן רוזנטל, מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית ומידענות במדלן, כדי שיספרו כיצד המדד להתחדשות עירונית הוא כלי ממעלה ראשונה עבור דיירים המעוניינים בביצוע פרויקט התחדשות עירונית ומתלבטים לגבי בחירת היזם.

"הדיירים מפקידים את הנכס שלהם, שהוא היקר כנראה בחייהם, בידי מישהו שלמעשה מוכר להם חלום", אומר רוזנטל, "לא נדירים המקרים בהם היזמים פשטו את הרגל. הם מבטיחים רעיונות שלפעמים לא מחוברים למציאות. אחת הבשורות של המדד הוא שפעם ראשונה יהיה מדד אובייקטיבי לעורכי דין, אם מצד היזם או הדיירים, ואפשר יהיה לבחור אותו בדרך אובייקטיבית".

"הצרכנים היום יותר חכמים, הדיירים עושים יותר בדיקות", אומר מיכאלי, "המדד יצא ב-2016 מתוך מטרה לעשות סדר בהתחדשות העירונית, אנחנו מדרגים בין 100 ל-120 יזמים כשבכל עיר ועיר יש עשרה יזמים מובילים ואנחנו נדע מה כמות הניסיון והפרויקטים שלו. המטרה שכמה שיותר דיירים יראו את המדד ויקבלו את ההחלטות הנכונות ויפקידו את הנכס בידי היזם הנכון".

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחץ כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully