וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבית פרטי ל"וילה עירונית" במרכז תל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף חברת גרופין והתחדשות אורבנית, וואלה! NEWS בשיתוף חברת גרופין והתחדשות אורבנית

9.11.2018 / 0:01

זוגות רבים שחיו בעבר בתל אביב או רוצים ליהנות ממנה כעת מעדיפים דירות יוקרה מעוצבות בלב העיר, על פני דירה במגדלים שבשוליה. דירה בצפון הישן, בשטח 188 מ"ר, שבה ארבע כיווני אוויר, מרפסת גג גדולה וחנויות צמודות היא דוגמה למה שמחפשים אלה הרוצים יוקרה מאופקת

יוקרה בלב תל אביב הוותיקה. 239 מ"ר של נוחות ואירוח באזור הפרימיום של העיר.
יוקרה ונוחות בלב תל אביב הוותיקה, לצד 4 מקומות חנייה פרטיים באזור הפרימיום של העיר

את קו הרקיע של תל אביב הולכים וממלאים בעשור האחרון המוני מגדלי יוקרה המציעים לבני העשירון העליון חווית מגורים אקסקלוסיבית עם שכנים הנהנים מלייף סטייל ורמת הכנסה דומים.

מטבע הדברים, מגורים במגדלי היוקרה אינם מתאימים לכל אדם גם אם הוא מבוסס, בשל אופיים הפרטני וכך נוצרה מגמה אשר הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות והופכת להיות יותר ויותר רלבנטית: חזרתם לתל אביב של זוגות מבוגרים ומבוססים שחיו בעיר בעבר. מדובר בזוגות שעם התרחבות המשפחה עברו ממנה לטובת מגורים במושבים ויישובים במרכז הארץ או לערים מבוססות כמו רמת השרון, רעננה ואף לאזורים הצפוניים של תל אביב.

זוגות אלו אינם מחפשים דירות במגדלי יוקרה. במקרה שלהם, החזרה לתל אביב מתבססת על רצון לחזור ולהתגורר במרכז עיר המציעה להם חוויה אורבנית עשירה ומפנקת בלי להתפשר על איכות וגודל הדירה. הם מחפשים דירות יוקרה מעוצבות בבנייה מרקמית באזורים אורבניים בעלות מאפיינים דומים לבתים, או דירות אליהם הורגלו במשך השנים אשר כללו שטח דירתי גדול, מרחב, כיווני אויר מלאים ואפשרות חנייה ללא הגבלה.

המגמה של "וילה עירונית" - פנטהאוז מרווח, מפנק ומאובזר במרכז העיר, נותנת מענה לרצון לגור במרכז העיר בלי לוותר על הנוחיות, המרחב והפינוקים מחד, ומאידך פותרת את הבעיות שמציב מרכז תל אביב -מעט דירות מרווחות, נוחות שסביבן חניה בשפע.

מטבח מתוצרת חברת Leicht.
ריהוט חלל מרכזי וחדר שינה הורים של טולמנ'ס לצד מטבח מתוצרת חברת Leicht

פלח קונים נוסף המרכיב את המגמה הזו הוא של משפחות מבוססות אך צנועות באופיין, שלא גרו מעולם בתל אביב ומעוניינות כעת ליהנות מחוויית המגורים האורבנית מבלי להתפשר על נוחות ואיכות המגורים.

היקף פרויקטים אלו המיועד לאוכלוסיית הפרימיום מצומצם מאוד עדיין, אך בכל זאת ניתן למצוא מספר "פנינות" יוצאות דופן כאלו. אחד הפרויקטים המעניינים והבולטים אשר מאפיינים את המגמה המתחזקת: דירת פנטהאוז בת חמישה חדרים המתפרסת על פני שטח של 188 מ"ר באזור כיכר המדינה / הצפון הישן. הדירה הענקית מאופיינת ברמת גמר גבוהה ודקדקנית במיוחד וממוקמת בבניין בוטיק בן 6 קומות ברחוב המבוקש משה שרת. בדירה יש גם מרפסת גג גדולה, ארבעה כיווני אוויר וארבע חניות צמודות.

המוטיב המרכזי הנו נוחות: סלון ענק, מטבח שלא נגמר, מרפסת אירוח רחבה עם מטבח חוץ מפנק לצד שפע מקומות חנייה פרטיים. כל אלו ישמשו את הילדים והנכדים שיבואו לבקר לצד החברים שיבואו להתארח.

הילדים והנכדים ייהנו מיחידת מגורים ואירוח פרטית במפלס נפרד והחברים ישמחו להתארח במרפסת הגדולה הצופה אל העיר ללא הפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אמבטיה בדירת יוקרה בצפון הישן של תל אביב.
אבזור חשמלי נרחב לצד חימום תת ריצפתי בחדרי המקלחת, פרקט רב שכבתי מעץ אלון בשתי הקומות, מדרגות מעץ מלא ושואב אבק מרכזי

וכמובן בנדל"ן, המיקום הוא שם המשחק. הדירה נמצאת בלב אזור הפרימיום של תל אביב ובהליכה רגלית נעימה ניתן להגיע לכל המקומות המרכזיים והמעניינים בעיר בזמן קצר.

לדברי היזמים, הדירה תוכננה בצורה שונה מהמקובל מתוך חשיבה על קהל הרוכשים הפוטנציאלי שלה, תוך הבנה של הצרכים והרצונות שלהם, במטרה שתשתלב בלב המרקם האורבני, בלי שתהיה בולטת או צעקנית, אלא תעביר תחושה של "יוקרה מאופקת" ומתוך רצון לייצר למתגוררים בה שתי חוויות מרכזיות - חווית מגורים נוחה ומפנקת מחד וחוויית אירוח מושלמת מאידך.

דירת הפנטהאוז משתלבת באופן הדוק עם מגמת החזרה למגורים במרכז תל אביב ובמיוחד עבור אלו שמגדלי היוקרה בפאתי העיר לא מדברים אליהם.

החוויה האורבנית היוקרתית הזו מציעה שילוב של מגורים איכותיים ומפנקים במיוחד לצד נוחות וקירבה לכל מה שיש לעיר הגדולה להציע - בתי הקפה האיכותיים, מסעדות השף, האופרה, המוזיאונים, התיאטראות ומרכזי העסקים הגדולים, יחד עם נגישות מרבית לכניסה וליציאה מהעיר.

הפרויקט בוצע במשותף על ידי חברת התחדשות אורבנית וחברת גרופין.

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף חברת גרופין והתחדשות אורבנית, וואלה! NEWS בשיתוף חברת גרופין והתחדשות אורבנית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully