וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך חברות ניהול ואחזקה? לא רחוק היום שרובכם תהיו חייבים

וואלה! NEWS בשיתוף חברת מיקדן, וואלה! NEWS בשיתוף חברת מיקדן

6.11.2018 / 8:00

עולם הבנייה מקים עוד ועוד מגדלים בהם יש עירוב שימושים בין מגורים, משרדים ומסחר, שמחייבים רמת שירות ותחזוקה גבוהה המשלבת טכנולוגיה ויכולות שונות. גיל מעיין, מנכ"ל חברת מיקדן, מספק הצצה לעתיד שבו אף מגדל לא יתפקד בלעדיהן והעתיד הזה הולך וקרב. צפו

צילום מסך

עירוב השימושים היא גישת תכנון עירונית המאפשרת הפחתה משמעותית של תלות במכוניות ובזיהום האוויר. היא מאפשרת את קיומם של שירותים יומיומיים שונים כמו עבודה, חינוך, מסחר ותרבות תחת קורת גג אחת. לא רק הדיירים מושפעים מהסביבה האורבנית התוססת, אלא גם חברות הניהול והאחזקה שדואגות לתחזוק השוטף של השירותים האלו.

"תחום ניהול האחזקה השתנה מהותית בשנים האחרונות. המגדלים הגבוהים מערבים שימושים ויהיו בהם פלטפורמות מסחר, מלונאות ומגורים", אומר גיל מעיין, מנכ"ל חברת מיקדן. מגדלים מעורבים אלה מכילים מערכות אבטחה ושמירה, ישנן אפליקציות שמסייעות לעקוב אחר תקלות וביצוע עבודות תחזוקה שגרתיות. "הפער בין מגדלים שלא מתוחזקים כמו שצריך לבין כאלה שמתוחזקים כראוי יכול להגיע לעשרות אחוזים בהוצאה", מוסיף גיל מעיין, "שמירה על הבטיחות וחיי הדיירים היא הדבר החשוב ביותר. המערכות קשורות אחת לשנייה ומי שמבקר בבניין לא מבין איך כל המערכות מסונכרנות ואיזו משמעות אדירה יש למי שמנהל אותן".

"עירוב השימושים היום משפיע על חברות הניהול בכמה אספקטים", מוסיף מתן קנטי, סמנכ"ל חברת מיקדן, "האחד, מתן שירות לא רק לרובד אחד של דיירים אלא גם לדיירי מסחר, גם לדיירי משרדים וגם לדיירי מגורים כשלכל אחד השעות השונות שלו כך שהמגדל עובד 24 שעות".

לאתר חברת מיקדן

וואלה! NEWS בשיתוף חברת מיקדן, וואלה! NEWS בשיתוף חברת מיקדן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully