וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח כולו שלכם: בואו ללמוד להניב את המקסימום מכל עסקת נדל"ן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

28.9.2018 / 0:00

נכס מניב הוא לא 'עוד נכס'. זהו מוצר ייחודי, נוסחה מורכבת בתחום שהוא מדע מדויק, כמעט. בעזרת קורס נדל"ן מניב של מרכז הנדל"ן, בניהול רו"ח עמיר בירם, תוכלו גם אתם לדעת כיצד לפצח את הסוד

בנייני משרדים ברחוב הארבעה, תל אביב, נובמבר 2015. ראובן קסטרו
משרדים/ראובן קסטרו

עסקת נדל"ן היא, לכאורה, עניין פשוט למדי: מתעניין מצד אחד, בעל נכס מצד שני, גורם מתווך באמצע - ובמוקדם או במאוחר, הסיפור ייסגר. בשטח זה ממש לא כך, במיוחד כשמדובר בנכס נדל"ן מניב. כל מי שמתעסק בתחום הזה, או התעסק בו בעבר, יודע שנדל"ן מניב הוא מהדברים המורכבים ביותר בענף.

כל עסקה של נדל"ן מניב היא עולם ומלואו. בין אם מדובר בבניין משרדים או במרכז מסחרי ובין אם בנכס לוגיסטי או תעשייתי, כל פרט ופרט נחשבים כאן. כל פעולה היא פעולה מכרעת. במילים אחרות, כדי להיות מומחה בתחום צריך להתמקצע בו בצורה בלתי רגילה.

בדיוק לשם כך מציע מרכז הנדל"ן קורס נדל"ן מניב, שיספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו כדי לנהל עסקה כזו בצורה מושלמת. את הקורס מנהל רו"ח עמיר בירם, מהמומחים הגדולים בישראל לנדל"ן מניב, ולצידו מופיעים לאורך הלימודים עוד מומחים רבים. כאן תוכלו ללמוד על דרכי בחינת כדאיות פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב, על אופן מימונם, על ייזום והקמה של פרויקטים כאלו ועל היבטי מיסוי. הכול כדי שתוכלו להפוך בסופו של דבר לאותם יחידי סגולה שיצליחו לעלות לגדולה באחד הסקטורים המאתגרים ביותר שמציע השוק.

קורס נדל"ן מניב ייפתח ב-8.10.2018 במרכז יצחק רבין, תל אביב.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully