וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך החכמה לגרום לאנשים לחשוב על קניית דירה

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

15.7.2018 / 7:32

בשוק הנדל"ן ישנו מגוון רחב של יזמים, קבלנים וחברות אשר פועלים בו, ובמציאות הזאת הדרך להגיע אל רוכשי הדירות היא לא קלה. איך מוכרים דירות בעידן הדיגיטלי ומה עושים בשוק שבו מגוון החברות כה רחב? מומחי הנדל"ן טל ספיבק ורמי מיכאלי עונים

צילום מסך

שוק הנדל"ן בישראל הולך ומתפתח בשנים האחרונות. פרויקטים רבים של התחדשות עירונית יחד עם תנופת הבנייה של תכנית מחיר למשתכן וערים שונות שמתפתחות, העלו את כמות היצע הדירות, אולם זו עדיין רחוקה מלהספיק. השוק בכללותו אינו גדול, תהליך הפשרת הקרקעות אטי ולמרות שחסמים שונים והליכים ביורוקרטיים התייעלו, שוק הנדל"ן עדיין לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו. והפוטנציאל גדול. למעשה, ישנו מגוון רחב של יזמים, קבלנים וחברות אשר פועלים בו, ובמציאות הזאת הדרך להגיע אל רוכשי הדירות היא לא קלה. איך מוכרים דירות בעידן הדיגיטלי ומה עושים בשוק שבו מגוון החברות כה רחב? טל ספיבק, מנכ"ל חברת FRESH נדל"ן, ורמי מיכאלי, מנהל תחום התחדשות עירונית במרכז הנדל"ן, התארחו באולפן וואלה! NEWS כדי לענות על כך.

"מטרתו של שיווק הוא לשנות את עקומת הביקוש", אומר ספיבק, "ביומיום אנחנו קוצרים את הביקושים בשוק, 'רבים' על תשומת לבו של הלקוח, אנחנו באותו פיד שבו כל המפרסמים נמצאים וצריכים למקד לקהל היעד. היה לנו פרויקט של דירות יקרות ברמת גן והיינו צריכים לספר לצרכנים למה להם לגור בדירות גדולות ולמי זה מתאים. כך התמקדנו בצורה מדויקת יותר בקהל הרלוונטי".

"רוב החברות משתמשות בכלים שעמדו לרשותם לפני 40 שנה", מוסיף מיכאלי. "רק 10% משתמשות בתוכן. היום אני עושה כתבה או כתבת וידאו על פרויקט באזור תל אביב ומדבר על איך הוא הולך לשנות את הסביבה - זה תוכן. מי שנכנס לכתבה שהכותרת שלה הוא 'דירות יוקרה בתל אביב' זה קהל שאנחנו מושכים, זה קהל רלוונטי, ואנחנו יכולים לצבוע את הדאטה".

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully