וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנס שמלמד את אנשי הנדל"ן הכול על התחדשות עירונית

וואלה! NEWS בשיתוף משרד רז כהן פרשקר, וואלה! NEWS בשיתוף משרד רז כהן פרשקר

9.7.2018 / 7:53

משרד עו"ד רז כהן פרשקר נבחר כמשרד המוביל בתחום ההתחדשות העירונית. בכנס שערך לכבוד הבחירה נידונו כל ההיבטים של המגמה הבולטת ביותר בשוק הנדל"ן של היום, בהשתתפות מומחי הנדל"ן משה רז כהן, יעקוב אטרקצי, סמי מצלאוי ודן קצ'נובסקי

יח"צ - חד פעמי

משרד עו"ד רז כהן פרשקר בשיתוף מרכז הנדל"ן ערכו כנס מקצועי על התחדשות עירונית, לרגל היבחרו של משרד עו"ד רז כהן פרשקר למשרד המוביל בדירוג דונס 100. בכנס השתתפו אנשי נדל"ן רבים מחברות שונות ברחבי הארץ.

בכנס נאמו, עו"ד יעקב אטרקצ'י - מנכ"ל אאורה ישראל, סמי מצלאוי - מנכ"ל חברת מצלאוי, עו"ד מיכה גדרון שנאומו עסק בנושא תכנית הרבעים, דן קצ'נובסקי - מנכ"ל משותף במרכז הנדל"ן, ועו"ד משה רז כהן שנאומו עסק בנושאי איחוד וחלוקה (מומחיות המשרד) ובנושא מיסוי בעסקאות התחדשות עירונית.

עו"ד משה רז כהן, שמנהל את המשרד יחד עם עו"ד קרן פרשקר, אמר בכנס כי "אנחנו נמצאים היום בכנס שערכנו אותו לכבוד היבחרנו למשרד המוביל על ידי מדלן ודונס 100. אנחנו יודעים ובטוחים שכולם כאן יצאו עם כלים חדשים שטרם דנו בהם לעתיד של התחדשות עירונית". יעקב אטרקצ'י אמר כי בעיניו "התחדשות עירונית זה עתיד של שוק המגורים בארץ".

"התחדשות עירונית הייתה צריכה להתחיל בישראל לפני שני עשורים", הוסיף סמי מלאוי. "בשנים 1996-2000 בניתי כמעט 600 יחידות דיור ביהוד בפינוי בינוי והיום אני רואה שכל המדינה מתלכדת סביב הנושא הזה. לפי דעתי זו משימה לאומית ויש את האפשרות הזאת כי ישנה קרקע מאוד גדולה עם מספר יחידות רב והיום אפשר לשנות את זה ולעשות את זה כולל דיור לזוגות צעירים".

דן קצ'נובסקי, מנכ"ל משותף של מרכז הנדל"ן, אמר כי "כל יזם שפועל בסביבה הזאת פועל בסביבה של אי ודאות. אי ודאות זו היא רגלוטורית ותכנונית. מטרת הכנס הזה של מרכז הנדל"ן היא לייצר את הוודאות הזו ולייצר שפה אחידה שבסוף אני יודע מה הולך להיות מחר ולחשב את הסיכונים לפני זה

למשרד עו"ד רז כהן פרשקר - לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף משרד רז כהן פרשקר, וואלה! NEWS בשיתוף משרד רז כהן פרשקר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully