וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם אנשי נדל"ן העוסקים בתמ"א 38? האירוע הזה חובה עבורכם

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

2.7.2018 / 7:08

דיירים סרבנים עשויים להקשות על התקדמות הפרויקט ואף לטרפדו. בערב "נדל"ן על הבר", שייערך ב-4 ביולי, מומחי הנדל"ן עו"ד קרן כהן בלחרסקי, עו"ד איתמר פנץ, גל מרום, רון חן, עו"ד מורן גור וירון מלול יציגו את כל הפתרונות להתמודדות עם דיירים מתנגדים

אילוסטרציה. ShutterStock
סירוב לתמ"א הוא לא סוף פסוק, ואפשר להתמודד עם דייר שמסרב לפרויקט/ShutterStock

בשנים האחרונות תכניות להתחדשות עירונית צוברות תאוצה, אך בלא מעט מקרים נאלצים היזמים להתמודד עם קושי מרכזי שמעכב את התקדמותו של הפרויקט - דיירים סרבנים.

מדובר באותם דיירים המתנגדים לתוכנית תמ"א 38 ומסרבים לשתף פעולה. מאחר שנדרש רוב לאישור התכנית, דיירים כאלו עשויים להקשות על התקדמות הפרויקט ואף לטרפד אותו לחלוטין.

ערב "נדל"ן על הבר", שייערך ביום רביעי, ה-4 ביולי, במסגרת סדרת המפגשים של מרכז הנדל"ן בשיתוף האוניברסיטה העברית בירושלים, מזמין אתכם לשמוע את פאנל המומחים בתחום ההתחדשות העירונית: עו"ד קרן כהן בלחרסקי, עו"ד איתמר פנץ, האדריכל גל מרום, רון חן מנכ"ל חברת אנשי העיר, עו"ד מורן גור וירון מלול, שותף במשרד האושנר מלול הנדסה ושמאות. המומחים ידונו בסוגיות הבוערות שבין יזמים ודיירים ויציגו את כל הפתרונות והכלים להתמודדות עם דיירים מתנגדים.

במרכז הערב, שייערך בבר הטאפאס והיין ויקי כריסטינה שבמתחם התחנה בתל אביב, יערך דיבייט בנושא דייר סרבן, בהשתתפות עו"ד קרן כהן בלחרסקי שתייצג את צד היזמים, ועו"ד איתמר פנץ, שייצג את עמדת הדיירים.

בואו לפגוש קולגות על כוס בירה צוננת ולשמוע דיון מרתק מנקודות המבט של שני הצדדים.

ערב "נדל"ן על הבר" ייערך ב-4.7 במתחם התחנה בתל אביב, בין 16:00 ל-18:30. מחיר השתתפות: 50 שקל (המחיר כולל כוס בירה או כוס יין). לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully