וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 קומות של איכות: הטופ של מגדלי המגורים בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף פסגת דן, וואלה! NEWS בשיתוף פסגת דן

25.6.2018 / 7:50

לא לעשירים בלבד: המגדלים שעד לפני כמה שנים אפיינו את הסקטור העסקי בלבד, הפכו למוצר נחשק גם בתחום המגורים, ופסגת דן שמוקם ליד פארק הירקון, בלב שכונה שקטה, הוא דוגמה לכך. הכירו את הפרויקט שממנו תשקיפו על גוש דן מלמעלה

הדמיה פרויקט מגורים פסגת דן.
קרוב לפארק הירקון ובמחירים נגישים. פרויקט פסגת דן ברמת גן

הם כבר נמצאים סביבנו, נישאים הרחק מעלינו, בכל מקום בעצם. מה שבעבר היה מחזה נדיר למדי, נחלתם של עשירי ישראל והעולם בלבד, הוא כבר סטנדרט היום בישראל: לגור במגדלי מגורים.

אם בעבר מגדל שלום הידוע, על 34 קומותיו, היה הגבוה ביותר בישראל, היום הוא נמצא הרחק מאחור. יותר מזה: המגדלים שעד לפני כמה שנים אפיינו את הסקטור העסקי בלבד, הפכו למוצר נחשק גם בתחום המגורים. ובניגוד למה שנהוג היה - מגדלי מגורים לא מיועדים לעשירים בלבד.

פרויקט "פסגת דן", לדוגמה, מציע 40 קומות של איכות וסטנדרט, שניצבות על קרקע מבוקשת בצפון רמת גן, לא רחוק מפארק הירקון היפהפה. עצם העובדה שהפרויקט נמצא ברמת גן ולא בתל אביב היקרה, כבר הופך אותו למבוקש מאוד - בין היתר בשל המחירים השפויים שהוא מציע. רוצים דוגמה? מחירי הדירות בו מתחילים מ-2.59 מיליון שקלים. לכו תמצאו מחירים כאלו במגדלי המגורים של תל אביב.

מחיר שפוי - מבלי להתפשר לרגע על האיכות

מגדל המגורים "פסגת דן" הוא, כאמור, מגדל בן 40 קומות המתנשא הרבה מעל סביבתו, בלב שכונה רמת גנית שקטה, בה בניינים בני 34 קומות ברובם. מגדל המגורים החדש לא רק בולט בסביבתו, הוא גם מרענן אותה ומעניק לה מראה חדש.

במגדל המגורים דירות גדולות מאוד, כנהוג במגדלי המגורים שנבנים בשנים האחרונות ללא הפסקה ברחבי ישראל. בדירות אלה יש מרפסות שמש, מטבחים מאובזרים, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט ביחידת ההורים, מחסן צמוד, אינטרקום טלוויזיה במעגל סגור, אינטרקום שמע בחדר ההורים ועוד. הבניין עצמו מציע לובי מפואר עם עמדת שומר, פיר אשפה בכל קומה, מעליות מהירות ופיתוח סביבתי מוקפד. הכול בסטנדרט הגבוה ביותר.

מגדלי המגורים של ישראל נבנים גם בערים בהן יכולנו בעבר רק לדמיין מבנים כאלו, ושואפים להעניק לכל דייר חוויית מגורים שהיא מעבר להיותם מקום מגורים. כדי שזה יקרה, הם מקפידים על כל פרט ופרט. ביקור ב"פסגת דן", שיאוכלס בתחילת 2020, ימחיש לכם היטב כיצד זה אמור להיראות.

הדמיה של הנוף הנשקף ממרומי פרויקט "פסגת דן" של חברת דן נדל"ן.
מרפסות שמש, מטבחים מאובזרים, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט ביחידת ההורים, מחסן צמוד ועוד. פסגת דן

עוד ועוד מגדלי מגורים - יותר ממה שניתן לדמיין

כפי שכבר ציינו קודם לכן, מגדלי המגורים הם תופעה חדשה יחסית בישראל. עד לשנת 2003 נראה שלא היו כאלו בישראל כלל, ואילו היום הם תופסים נתח גדול מכלל הפרויקטים הנדל"ניים למגורים בארץ. כך למשל, כבר בשנת 2013 נבנו 16% מהדירות למגורים במגדלים, והמגמה הזו רק הולכת וגוברת: על פי התוכניות שכבר אושרו, בתל אביב למשל, קו הרקיע עומד להשתנות משמעותית, ולהציע כמות רבה של מגדלים - מתוכם לא מעט מגדלי מגורים.

בכל הנוגע לרמת גן, ובייחוד לשכונות הצפוניות שלה, נדמה כי "פסגת דן" היא הסנונית הראשונה של פרויקטים למגורים. כמו לאורך כל השנים - במה שהעניק לעיר את אופייה במובנים רבים - גם בעניין מגדלי המגורים רמת גן "מתעוררת" קצת אחרי תל אביב, אך הולכת בעקבותיה בצעדי ענק ומציעה כעת גם היא את האפשרות הקוסמת ביותר: מגורים במבנה יוקרתי, איכותי ומרשים, קרוב לכל נקודה בגוש דן - ובמחירים שאפשר להגדירם שפויים ללא ספק.

פרויקט "פסגת דן" צפוי להיראות למרחוק כאשר יסתיימו העבודות. הוא משקיף אל פארק הירקון, מתרומם גבוה מאוד מעל השכונות שסביבו ומתוכנן להיות מגדל מעוצב להפליא, שיהיה מרשים במיוחד גם מבחינת המראה שלו. ההערכות הן כי בעקבותיו "יצמחו" בסביבתו עוד כמה וכמה מגדלי מגורים ברחבי רמת גן, שיוסיפו לעיר נגיעה נוצצת.

לאתר פסגת דן

לאתר דן נדל"ן

הדמיה פרויקט מגורים פסגת דן.
מגורים במבנה יוקרתי, איכותי ומרשים, קרוב לכל נקודה בגוש דן
וואלה! NEWS בשיתוף פסגת דן, וואלה! NEWS בשיתוף פסגת דן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully