וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שאתם חייבים לדעת לפני עסקת הנדל"ן הבאה שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

5.6.2018 / 0:06

הזווית המשפטית נוכחת בכל עניין הקשור בעולם הנדל"ן - מהעסקה השגרתית ביותר ועד לייזום פרויקטים בסדר גודל עצום. קורס חדש שנפתח ב-22.5 בתל אביב מציע לבעלי מקצוע מעולם הנדל"ן, ללא רקע משפטי, את כל הידע הדרוש להם

אתר בנייה בעיר אשקלון. ShutterStock
סוגיות משפטיות הן חלק מהיומיום כשעוסקים בנדל"ן/ShutterStock

סוגיות משפטיות בעולם הנדל"ן הן עניין יומיומי: כל עסקת נדל"ן, ולמעשה כמעט כל מהלך נדל"ני באשר הוא, אוצרים בתוכם אינספור משמעויות והיבטים משפטיים. אנשי מקצוע רבים בענף, שאינם משפטנים, לא מחזיקים במלוא הידע הדרוש כדי להתמודד עם עניין זה. הם פועלים בתחום בעל משמעויות משפטיות נרחבות, ויודעים על כך פחות ממה שהיו רוצים לדעת; הם לוקחים חלק בעשרות ובמאות יוזמות נדלנ"יות, אך לכל אורכן תלויים באנשי מקצוע אחרים ובגופים חיצוניים, פשוט משום שאינם מכירים מספיק את הזווית המשפטית.

הקורס הייחודי "היבטים משפטיים בתכנון, ייזום ועסקאות נדל"ן" של מרכז הנדל"ן בא לתת מענה בדיוק על הצורך הזה.

הקורס, שמתקיים במרכז יצחק רבין בתל אביב, מציע סדרת מפגשים שבמהלכה כל איש מקצוע מעולם הנדל"ן - יזם, קבלן, אדריכל, מתווך ושאר העוסקים בתחום - יקבל מידע נרחב מאוד על הזווית המשפטית של הענף, ובמילים אחרות: את תמצית הידע המשפטי הנחוץ לכל מי שזהו מקצועו.

בקורס מרצים 25 מבכירי אנשי המקצוע בתעשייה, המחזיקים כמובן בידע משפטי רב - בדגש על עולם הנדל"ן. הניסיון רב השנים של המרצים יעניק למשתתפי הקורס ידע תאורטי ומעשי, מועיל ומפורט במיוחד, שעשוי יתרום להם רבות הן בהיבט המשפטי עצמו והן בראייה רחבה על העשייה הכוללת בכל עסקת נדל"ן.

הקורס כולל 11 מפגשים בני ארבע שעות כל אחד, בשעות הערב - בין 17:00 ל-20:30.

הקורס ייערך במרכז יצחק רבין, ברחוב חיים לבנון 8 בתל אביב, ויחל בתאריך 22.5.2018.

מומלץ להקדים ולהירשם, שכן מספר המקומות בקורס מוגבל.

להרשמה הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully