וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב ו-yoo הם ההתחלה: הרעיונות מאחורי קו הרקיע החדש של ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

26.4.2018 / 7:12

"הבניין שעשיתי על איילון יצר התרגשות, ויכוח, דיון", אומר האדריכל אילן פיבקו. מרכז הנדל"ן ערך לאחרונה אירוע ייחודי בשם "נדל"ן על הבר", בהשתתפות גיל שנהב, רחל פלרר ומומחי נדל"ן, שבו שוחחו אדריכלים, מעצבים ואנשי נדל"ן על האופן שבו התכנון האדריכלי משאיר חותם

צילום מסך

לכל מקום בו נביט בערים וביישובים השונים נראה את טביעת האצבע שלהם. הנוף העירוני שלנו הוא תולדה של הרבה מרכיבים, מצורת פני הקרקע ועד למראה החיצוני של הבניינים. מרכז הנדל"ן ערך לאחרונה אירוע ייחודי בשם "נדל"ן על הבר" שבו שוחחו אדריכלים, מעצבים ואנשי נדל"ן על האופן שבו התכנון האדריכלי משאיר חותם ויוצר את מראה פניהן של הערים והיישובים בישראל.

"העשור האחרון מתאפיין בטרנד עולמי של מהפכת העיור", אומר גיל שנהב, אדריכל מכנען-שנהב אדריכלים, "ובכל העולם מתמודדים עם האתגר - כיצד לקלוט מאות אלפי ומיליוני אנשים. יש שתי אפשרויות, או להרחיב את תחום העיר או לעלות לגובה".

איך עולים לגובה ואיך יוצרים שפה אדריכלית? זהו אחד הנושאים שבהם דנו ב"נדל"ן על הבר", שבו מיטב המרצים הרצו על הנושאים הכי חמים בעולם הנדל"ן. "יש ללא ספק פרויקטים שנשארים בתודעה הכללית", אומר האדריכל אילן פיבקו, "הבניין שעשיתי על איילון יצר התרגשות, ויכוח, דיון ואין ספק שזהו חותם".

"במגדלי אקירוב, אחד הדברים המשמעותיים היה שחרור הפינות", אומרת רחל פלרר, אדריכלית שותפה במשרד יסקי מור סיון "רוב בנייני המגורים היו מסיביים, זאת הייתה הפעם הראשונה שבהן חשפנו את פינות הבניין. יש קומות שאני קוראת להן 'קומות הבלרינה'".

לאתר מרכז הנדל"ן

וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully