וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה הנדל"ן יניב אדרי על הצעדים שיובילו אתכם לבצע עסקת נדל"ן חכמה

וואלה! NEWS בשיתוף סוכנות הנדל"ן לידרס הרצליה

11.4.2018 / 9:20

שוק הנדל"ן תמיד משתנה ומתפתח וכשאנחנו מבצעים עסקה של קנייה או מכירה, חשוב לדעת איך לפרסם אותה, עם מי לעבוד וכיצד למקסם את הרווח. יניב אדרי, מנכ"ל סוכנות נדל"ן "לידרס", מספר על הדרך להתמודד עם המגמות והשינויים הרבים בענף בדרך לעסקה טובה

ShutterStock

העלייה במחירי הדירות בישראל הביאה איתה שינויים רבים בנוגע לביצוע עסקאות הנדל"ן. גם כניסת אתרי לוחות הנדל"ן לתמונה משפיעה על דרך קבלת ההחלטות של רוכשי הדירות. מהי הדרך החכמה לעסקת נדל"ן היום? הזמנו את יניב אדרי, מנכ"ל סוכנות נדל"ן "לידרס" כדי לשמוע על המגמות והשינויים הרבים בענף.

"אנחנו מזהים שהמדיה הדיגיטלית מחליפה את לוחות הנדל"ן", אומר אדרי, "תהליך קבלת ההחלטות של הרוכשים התארך והם נעזרים באנשי מקצוע כמו שמאים, אדריכלים וקבלני שיפוצים כדי להחליט לגבי רכישה".

בשנים האחרונות קיימת צמיחה בענף תיווך הנדל"ן ומספר המתווכים בעשור האחרונות הוכפל. "המרכיב האנושי בעסקת נדל"ן הוא מאוד משמעותי", אומר אדרי, "זו עסקה בין בני אדם ויש לצדדים השונים התלבטויות וחששות. המתווך מגשר בין הצדדים ונותן מענה ופתרונות לשניהם. השוני בין המדיה הדיגיטלית לבין לוחות האינטרנט הוא שבמדיה הדיגיטלית יש דחיפה לנכס שאנחנו רוצים למכור - מודעה בפייסבוק או באנר בגוגל, וכשלוחצים עליהם אנחנו מקבלים את פרטיו או שהוא נכנס לדף נחיתה".

איך לבחור את איש המקצוע הנכון שיעזור לנו למכור נכס? "צריך איש מקצוע מקומי שמכיר את השוק המקומי, ועובד אך ורק באזור כך שיש לו קשרים והוא מכיר את רמת המחירים והאלטרנטיבות. דבר שני - אסטרטגיה שיווקית. לדוגמה האם להשתמש במדיה דיגיטלית, האם לצלם ולחשוף את הנכס בצורה מרבית, ובנוסף - אינטואיציה ותחושת בטן, מדובר במשרת אמון".

לאתר סוכנות הנדל"ן לידרס הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully