וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלימודים שיפתחו אופק חדש: קורס פינוי בינוי ייחודי לאנשי נדל"ן

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן

4.2.2018 / 8:08

פינוי-בינוי נחשב לפרויקט המורכב והמסובך ביותר בעולם הנדל"ן. הכירו את הקורס המיוחד של המרכז האקדמי לנדל"ן, בהובלת עו"ד יריב בר דיין ומנכ"ל אלמוג פינוי-בינוי יוסי בר דוד, המאגד בתוכו את כל המידע והכלים הנדרשים ממי שמעוניין לעסוק בתחום זה ולהתמקצע בו

ShutterStock

בשנים האחרונות קיימת בישראל מגמה מובהקת של עלייה במספר מתחמי פינוי-בינוי ברחבי ארץ. השפעתן על שוק הדירות החדשות בישראל גובר והפוטנציאל המצוי בפרויקטים אלה מבחינת תחום ההתחדשות העירונית והגדלת היצע הדירות הוא עצום. נתונים שנאספו על ידי אתר מדלן באשר לפרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38, מעידים כי נכון להיום ברחבי המדינה מצויים 118 מתחמי פינוי-בינוי בתהליכי אישור תב"ע שונים. הנתונים מראים גם כי 167 מתחמים קיבלו תוקף על ידי אישור ועדה מחוזית, מתוכם 63 מתחמים החלו בתהליך המיוחל של קבלת היתר בנייה ו-40 מתחמים שכבר קיבלו את אותו היתר ואת ברכת הדרך ליציאה לבנייה בפועל.

פינוי-בינוי נחשב לפרויקט המורכב והמסובך ביותר בעולם הנדל"ן. מדובר בתחום הדורש יכולות מקצועיות גבוהות לאורך כל חיי הפרויקט, וההתמחות בו היא שונה מאשר שאר ענפי הנדל"ן המסורתי. המרכז האקדמי לנדל"ן פותח קורס שמאגד בתוכו את כל המידע והכלים הנדרשים ממי שמעוניין לעסוק בתחום זה ולהתמקצע בו. הקורס מועבר על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בפרויקטים של פינוי-בינוי בהובלת עו"ד יריב בר דיין ויוסי בר דוד, מנכ"ל אלמוג פינוי-בינוי.

במהלך המפגשים ילמדו המשתתפים כיצד להתנהל ולהוציא לפועל פרויקט פינוי-בינוי ויינתנו להם כלי העבודה הרלוונטיים להתמקצעות בתחום. הקורס מיועד ליזמי נדל"ן, עורכי דין מקרקעין, שמאים, מהנדסים, אדריכלים, קבלני בנייה ואנשי מקצוע המעוניינים להוביל את תחום הפינוי בינוי בחברתם.

בקורס תלמדו את הדנ"א של תכנית פינוי בינוי, ההבדלים המהותיים בינה לבין תחומי נדל"ן אחרים - והבסיס לכל ההשלכות וההזדמנויות הנגזרות מהבדלים אלה. בנוסף, תקבלו סקירה רחבה של מודלים שונים בפינוי-בינוי ובניית מודל בהתאם למאפייני הפרויקט, כיצד ליצור תקשורת טובה ולנהל משא ומתן עם הדיירים, תכירו את ההיבטים המשפטיים בנושא, תתמקצעו בהיבט התכנון והבנייה, המיסוי והשמאות.

הקורס מוגבל לכמות מצומצמת של משתתפים, זאת בכדי ליצור סביבת לימודים מיטבית. על-מנת לוודא כי הידע המקצועי והניסיון של כל משתתף רלוונטי לקורס, יעבור כל מועמד ראיון התאמה אישי.

היקף הלימודים: 12 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, סך הכול 48 שעות אקדמיות.

מקום: מרכז רבין, חיים לבנון 8, תל אביב

למידע נוסף והרשמה הקליקו כאן

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מרכז הנדל"ן
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully