וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלכם? השינוי הכי גדול בענף הנדל"ן בעשור האחרון

וואלה! NEWS בשיתוף אורבן נדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף אורבן נדל"ן

1.3.2018 / 8:00

תחום ההתחדשות העירונית פרץ לפני כעשור בסערה, אך הרשויות השונות הביעו התנגדות. מאז המציאות השתנתה. דוד זהבי, מנכ"ל חברת אורבן נדל"ן, הגיע לאולפן וואלה! NEWS כדי להעניק תמונת מצב לגבי תחום ההתחדשות העירונית עם מבט ל-2018

ShutterStock

אם עד לפני שנים לא רבות תחום ההתחדשות העירונית היה ענף משני, ובו שחקנים בודדים אשר לא ידעו בדיוק מהם חוקי המשחק, הרי שכיום התחום הופך הלכה למעשה לקטר, נושא הדגל והתקווה הגדולה להבראת ענף המגורים בישראל. מדובר בתחום שכולל פרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38 התופסים נפח הולך וגדל בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן. די אם נבחן את סדר יומן של הוועדות המקומיות, בעיקר במרכז הארץ, כדי להבחין שרוב רובם של הדיונים הינם באשר לפרויקטים של תמ"א 38, לצד מיזמים שאפתניים של פינוי בינוי, ולדעת רבים מדובר אך ורק ביריית הפתיחה.

תחום ההתחדשות העירונית פרץ לפני כעשור בסערה, אך הרשויות השונות הביעו התנגדות. מאז המציאות השתנתה. תל אביב לדוגמה, מובילה במספר ההיתרים והיזמים הגדולים, שמכירים את העיר, פחות חוששים להיכנס לפרויקטים. מה קורה בתל אביב, רמת גן וגבעתיים? דוד זהבי, מנכ"ל חברת אורבן נדל"ן, הגיע לאולפן וואלה! NEWS כדי להעניק תמונת מצב לגבי תחום ההתחדשות העירונית עם מבט ל-2018.

וואלה! NEWS בשיתוף אורבן נדל"ן, וואלה! NEWS בשיתוף אורבן נדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully