וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכסף? הפתרון לכאב הראש שיוצר שכר הטרחה לעורכי הדין

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לפתרון סכסוכים, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לפתרון סכסוכים

11.2.2018 / 8:12

תחום ההתחדשות העירונית הוא תהליך ארוך ומייגע ועורכי הדין שמייצגים את הצדדים ועובדים על אחוזים, מחכים עקב כך שנים לשכרם. עו"ד אברהם ללום, מגשר מוסמך ובורר במרכז לפתרון סכסוכים מסביר כיצד המרכז לפתרון סכסוכים מציע דרך מהירה ויעילה ליישב את הסכסוך

ShutterStock

תחום ההתחדשות העירונית מתאפיין בתהליכים ביורוקרטים מתישים וארוכי טווח המקשים על העוסקים בו, בעיקר על עורכי הדין המייצגים את הדיירים ללא קבלת שכר בשנותיו הראשונות של הפרויקט. לעתים פרק הזמן שבו עורך הדין עובד ללא קבלת שכר על עמלו עשויים לקחת שני עשורים, ומדובר הן בעורכי הדין שמייצגים את הדיירים והן את עורכי הדין המייצגים את היזם.

לעתים מצטרפים לפרויקט עורכי דין חדשים המייצגים חלק מהדיירים או היזמים ונוצרת נקודת חיכוך חדשה באשר לשכרם. המרכז לגישבור מספק פתרון לבעיית חלוקת שכר הטרחה בין עורכי הדין. "הגישבור מחבר את עולם הגישור עם עולם הבוררות כדי לפתרון סכסוכים ביעילות רבה יותר, באופן מהיר ודיסקרטי", אומר עו"ד אברהם ללום, מגשר מוסמך ובורר במרכז לפתרון סכסוכים - המרכז לגישבור. "אנחנו יוצרים מעטפת של מומחים שיודעת לתת מענה לבעיות ולמחלוקות", הוא מוסיף. "הפתרון מיועד גם לדיירים שמסתכסכים עם היזמים. הצלחנו לסגור שלושה תיקים בתקופה האחרונה, תיקים של עורכי דין שהחליפו אותם בתוך פרויקט והם מכירים את הקולגות שהחליפו אותם, והצלחנו להביא את עורכי הדין החדשים והישנים להסכמה על חלוקת שכר טרחה. מדובר על בשורה אמיתית לציבור עורכי הדין ולציבור בכלל".

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לפתרון סכסוכים, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז לפתרון סכסוכים
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully