וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים דירה או קרקע? עו"ד מאיר מזרחי על הטבות המס שלא הכרתם

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת סקאלה, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת סקאלה

18.2.2018 / 8:04

שנת 2018 הביאה איתה תקנות מס חדשות שרלוונטיות מאוד לאלה המוכרים דירה או שטח. אירחנו את המומחה למיסוי נדל"ן עו"ד מאיר מזרחי כדי שיעזור לנו להבין את השינויים הצפויים בתחום השנה

ShutterStock

שנת 2018 הביאה איתה תקנות מס חדשות שרלוונטיות מאוד לאלה המוכרים דירה. תקנות מס אלו גורמים לשינוי ומיטיבים עם אלה המוכרים את דירתם. אירחנו באולפן וואלה! NEWS את המומחה למיסוי נדל"ן עו"ד מאיר מזרחי, כדי שיעזור לנו להבין את השינויים הצפויים בתחום המס על נדל"ן ב-2018.

התחום הראשון בו ישנה הקלה על מוכרי הדירות הוא על אלה שברשותם דירה אחת והם מעוניינים למכור אותה. כל עוד שווי המכירה לא עולה על 4.5 מיליון שקל אתם פטורים ממס.
אלה שמחזיקים ביותר מדירה אחת זוכים אף הם להטבה - מס מופחת. מיום רכישת הדירה ועד 2014 הם פטורים ממס. משנת 2014 ועד ליום המכירה הם ישלמו 25%. עד כה היה מותר למכור עד שתי דירות במס מוטב אבל מה-1 בינואר 2018 אין מגבלה ואפשר למכור כמה דירות שרוצים ולשלם אותו שיעור מס.

"ב-2018 מסתיימת הוראת שעה", אומר מזרחי, "שבאה לעודד בעלי קרקעות למכור. ההוראה אומרת - מי שמוכר את הקרקע שלו והקבלן מסיים את בניית הדירות בתוך 42 חודשים, המס יורד מ-42% ל-25% ולכן כדאי למהר מבחינת מי שהחליט למכור את הקרקע כי הוראת השעה מסתיימת השנה".

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת סקאלה, וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת סקאלה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully