וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר רייפמן - סמנכ"ל בחברת "יעז - יזמות ובנייה", המתמחה בייזום ובנייה של פרויקטי התחדשות עירונית

1.1.2018 / 15:49

תומר רייפמן, סמנכ"ל בחברת יעז – יזמות ובניה, המתמחה בייזום ובנייה של פרויקטי התחדשות עירונית. יחצ,
תומר רייפמן, סמנכ"ל בחברת יעז – יזמות ובנייה, המתמחה בייזום ובנייה של פרויקטי התחדשות עירונית, בעיקר בתל אביב ויובל שימרת מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית במדל"ן/יחצ

יעז היא חברה יזמית וביצועית, עם וותק וניסיון מצטבר של 47 שנה. החברה צמחה וגדלה יחד עם מדינת ישראל וביצעה לא מעט פרויקטים שהם בבחינת אבני דרך בתולדות ישראל. יעז בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל מסוג ג'5 הניתן ממשרד הבינוי והשיכון, הסיווג הגבוה ביותר בענף הבנייה. החברה איכלסה לאורך השנים עשרות בניינים ברחבי הארץ, מנהלת כיום למעלה מ-20 פרויקטים של תמ"א 38 במרכז הארץ - בעיקר בתל אביב ומדורגת בין החברות המובילות בישראל בהתחדשות עירונית ככלל ותמ"א 38 בפרט לפי דירוג BDI ומדד ההתחדשות העירונית של גלובס ומדלן.

הניסיון הרב שצברה החברה במהלך השנים לצד המקצועיות הרבה המאפיינת את צוות העובדים, הקנו לחברה מוניטין בתחומי היזמות והביצוע וביססו מעמדה כחברה מובילה. יעז נמנית בין חברות היזמות והבניה המובילות בישראל על פי דירוגי DUN'S 100 ו-BDI.

חברת יעז מומלצת על ידי חברת "עזרה וביצרון" (חברת הבת של עיריית תל אביב) כיזם להתחדשות עירונית בתל אביב-יפו משנת 2012 ולאחר שעמדה בקריטריונים מחמירים ביותר, במסגרת מכרז שערכה חברת עזרה וביצרון למאגר יזמי התחדשות עירונית המורשים על ידה.

יעז חרטה על דגלה את המושג איכות - איכות מקצועית, איכות העובדים, איכות בדיוק ואיכות בביצוע. ניתן לקרוא אודות החברה באתר האינטרנט www.yaaz.co.il

כתובת: הארבעה 8, תל אביב יפו, 6473908
טלפון: 03-9674546

תומר רייפמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully