וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלד פסגות תבנה קומפלקס בנווה צדק; צפי מכירות של 300 מיליון שקל

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

28.1.2020 / 8:00

הקבוצה רכשה את הקרקע הפנוייה האחרונה בשכונה היוקרתית בתל אביב מול מלון דיוויד אינטרקונטיננטל במסגרת עסקה בשווי 80 מיליון שקל. על פי התכנון ייבנה במקום קומפלקס בן 38 דירות - 8 מתוכן פנטהאוסים

בניין בניינים בנייה נדלן נדל"ן דיור תל אביב ת"א נוה צדק נווה צדק. ראובן קסטרו
נווה צדק/ראובן קסטרו

קבוצת אלד פסגות רכשה את הקרקע הגדולה האחרונה בשכונת נווה צדק בתל אביב. הקרקע נמצאת מול מלון דיוויד אינטרקונטיננטל ושווי העיסקה הוא 80 מיליון שקל. התב"ע עבור הקרקע הממוקמת ברחוב עין יעקב בשכונה כבר מאושרת, והקבוצה מתכננת לבנות במקום קומפלקס חדשני עם 38 דירות בגדלים שונים מתוכן 8 פנטהאוזים המשקיפים לים. הקומפלקס יאופיין כמתחם יוקרה סגור עם חצר פנימית ירוקה לרווחת הדיירים.

נווה צדק נחשבת לאחת מפנינות הנדל"ן של תל אביב ועתודות הקרקע האחרונות בשכונה נחשבות למבוקשות ביותר. לשכונה אופי ציורי וזאת בשל הבתים הקטנים והמיוחדים הנמצאים בה כמו גם מרכזי התרבות החשובים כמו סוזן דלל ומוזיאון נחום גוטמן. בשנות ה-90 יצאה לפועל תוכנית שימור לשכונה וזו הביאה לשיפוצם או לבנייתם מחדש של בתים מהיקרים ביותר בעיר.

לדברי ישראל אברמוב מנכ"ל אלד פסגות "כחלק מפעילותה היזמית של הקבוצה רכשנו את הקרקע הגדולה האחרונה בנווה צדק והפרויקט המתוכנן החדש ייבנה בצפי היקף מכירות של כ- 300 מיליון שקל. האדריכל הוא משרד שוורץ בסנוסוף ואנו פועלים כעת להוצאת היתר בנייה שיתקבל להערכתנו תוך כשנה וחצי.

נווה צדק. יח"צ,
התוכנית בנווה צדק/יח"צ

"לשמחתנו רכישה זו של אלד פסגות מצטרפת לרכישה גדולה נוספת השבוע של קרקע בגבעת שמואל בשווי של 75 מיליון שקל בה ייבנה מגדל משרדים, מסחר ומגורים במודל של עירוב שימושים יחד עם 140 דירות סטודנטים. עסקה זו מוערכת בצפי היקף מכירות של כ- 400 מיליון שקל רכישת שתי קרקעות גדולות אלו בשווי מצטבר של כ-155 מיליון שקל מעידה על עוצמתה של הקבוצה ודריסת רגלה המשמעותית בעולם היזמות, מעבר לתחום ההתחדשות העירונית הגדל אצלה בהיקף רחב ביותר".

אלד פסגות נמנית על אחת הקבוצות המובילות בישראל ביזמות, פיתוח וביצוע פרויקטים למגורים, תוך התמחות בהתחדשות עירונית. לקבוצה שנים רבות של עשייה מקצועית, אמינות וניסיון עשיר בתכנון, ייזום ובניה. הקבוצה הוקמה ב-2017 כפרי מיזוג בין חברת פרקש יזמות ונדל"ן לבין חברת האחזקות אלד יזמות. במסגרת פעילות הקבוצה אחראית קבוצת פרקש על הביצוע, הפיתוח העסקי והניהול, בעוד שאלד יזמות אחראית על התחום הפיננסי, הכולל את מימון וליווי הפרויקט מבחינה כספית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

האיקאה של הנדל"ן: שיטת הבנייה החדשה שתשנה את הענף

בשיתוף מרכז הנדל"ן

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

לאתר החברה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully