וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לפרויקט הדגל של החברה המובילה בפינוי-בינוי בישראל

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

11.5.2019 / 0:00

מדד ההתחדשות העירונית 2019 הציב את חברת אאורה ישראל במקום הראשון, ופרויקט "אונו ואלי" בקריית אונו מסביר היטב מדוע. "הדבר הכי חשוב בתחום שלנו הוא יחסי אמון עם הדיירים", אומר יעקב אטרקצ'י, מנכל ובעלים אאורה ישראל ומספר מהו ההישג הגדול מבחינתו בפרויקט. צפו

צילום ועריכה: מרכז הנדל"ן

פרויקטים של פינוי בינוי הם אחד הפתרונות למחסור בעתודות הקרקע שבאזור המרכז ויש שיאמרו הכלי היעיל ביותר לפתרון משבר הדיור. המדד להתחדשות עירונית שמדרג את היזמים המובילים בישראל בתמ"א 38 ובפינוי בינוי יצא לדרך זו השנה השלישית והכריז על הדירוג בכנס ההשקה שכלל לא מעט אנשי מקצוע, רגולטורים וראשי ערים.

"בשוק ההתחדשות העירונית השנה יש כ-1,700 יזמים, זה מספר עצום בגודלו, שונה משנים קודמות", אומר איתן זינגר, מנכ"ל מדלן. "המדד נכנס לעומק של המון חתכים, אנחנו בודקים גם מצב פיננסי, גם את מצב הפרויקטים, גם את הכמות גם את קצב ההתקדמות. המדד הזה נותן לדיירים אפשרות להשוות, לבחון את מה שמתאים להם, אם הם בפתח תקווה או אם הם ברמת גן, אם הם בפינוי-בינוי או בתמ"א 38. זה כלי מעולה לכל קבוצת דיירים לפני שהיא בוחרת יזם לפרויקט. שקיפות היא לב פועם של קבלת החלטה טובה".

החברה הזוכה בקטגוריית הפינוי-בינוי היא קבוצת אאורה. אאורה היא החברה הבולטת ביותר בישראל בהתחדשות עירונית בשנים האחרונות. החברה מובילה 12 מתחמי פינוי בינוי בשלבים מתקדמים, מהם כ-11 כבר קיבלו תוקף ו-5 בשלבי רישוי ובנייה.

פרויקט אונו ואלי של אאורה. מרכז הנדל"ן, צילום מסך
פרויקט אונו ואלי של חברת אאורה/צילום מסך, מרכז הנדל"ן

"הדבר הכי חשוב בתחום שלנו הוא יחסי אמון עם הדיירים", אמר יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה ישראל, "הדיירים הם שותפי אמת שלנו, כך אנחנו רואים אותם. אנחנו רותמים את הדיירים ואת העיריות ורק כך אפשר להצליח".

"דורגנו מקום ראשון בהתחדשות עירונית רק בזכות הדיירים", הוסיף אטרקצ'י. "אני מאוד מאמין בשותפות עם הדיירים. מדובר בפרויקט כלכלי וחברתי, זה פרויקט מרגש. בלי שיתוף פעולה מלא ודיבור בגובה העיניים ולהיות קשוב לבעיות דיירים ולפתור בעיות ולהרגיש יחד איתם ולשמור על יתרון של שקיפות ושוויון אי אפשר להתקדם בהתחדשות עירונית. אנחנו פה בזכות הדיירים שלנו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יעקב אטרקצ'י מנכל חברת אאורה מקבל את פרס החברה המובילה בפינוי בינוי במדד ההתחדשות העירונית. דרור סיתהכל,
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה ישראל/דרור סיתהכל

"שכונה שלמה ירדה בהינף יד והולכת להיבנות במהירות, התייחס ראש עיריית קריית אונו ישראל גל לפרויקט פינוי-בינוי אשר מובילה אאורה בעירו, "בתוך חמש שש שנים גומרים פרויקט של 700 יחידות דיור, כולל טיפול בדיירים, זה צריך להוות דוגמה. פרויקטים לא צריכים להימשך כל כך הרבה. אני גאה בחברת אאורה, שעושה את זה במלוא הנחישות. אני מקווה שהפרויקט יסתיים במהרה ובהצלחה מרובה".

הפרויקט המדובר הוא פרויקט "אונו וואלי" במרכז קריית אונו. לצורך הנעת הפרויקט התפנו 216 משפחות ותיקות. "אני חושב שההישג הכי גדול שפינינו 216 משפחות ללא תביעת סרבן אחד", אמר אטרקצ'י.

"המשמעות של התחדשות עירונית בקריית אונו היא בלתי רגילה. אנחנו מדברים על שינוי עיר במלוא מובן המילה - כל הרחובות יחודשו, השטחים הציבוריים והמרחב הציבורי יחודשו", הוסיף גל.

"העיר נהנית, הדיירים נהנים, בסוף זה גם פרויקט כלכלי, אז אולי גם היזם נהנה, זה טוב לכולם", מסכם אטרקצ'י.

לאתר חברת אאורה ישראל

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחץ כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully