וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור בדירת יוקרה: הפרויקטים שיחזירו אתכם לתל אביב

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

7.5.2019 / 8:00

הגוזלים עזבו את הקן, הבית רחב מימדים, הגינה והבריכה הפרטית כבר פחות אטרקטיביים, הפקקים מתישים - הגיע הזמן לחזור, לחיות ולנשום את החיים האמיתיים ולהרגיש צעירים בלפחות 10 שנים!

הדציה של דירה בפרויקט תמ"א של קבוצת רייק. קבוצת רייק,
בנייני בוטיק במיקומים נחשקים, עם כמות מצומצמת יחסית של שכנים וסטנדט מגורים איכותי ומושקע. הדמיה של פרויקט התחדשות עירונית שמובילה קבוצת רייק/קבוצת רייק

בשנים האחרונות אנו ערים למגמה גוברת והולכת של קהל מצמצמי דיור העוברים לעיר הגדולה מבתים פרטיים גדולים לדירות מפנקות בבנייני בוטיק, במיקומים אטרקטיביים, הנושקים לחוף ימה של העיר תל-אביב, קרובים לכל מקום במרחק הליכה או ברכיבת אופניים: למסעדות, מופעים, פארקים, חיי תרבות ולילה, קפה עם חברים ואינסוף אפשרויות 24/7 כשבשורה התחתונה: מדובר בקהל מבין עניין, שרוצה להמשיך להיות בעניינים, לקבל את האנרגיות של העיר השוקקת ולחיות את העיר תל אביב בלי הפסקה.

מדובר בקהל איכותי, ממעמד סוציו-אקונומי גבוה שאוהב לחיות את החיים הטובים ומבין מהי איכות חיים אמיתית. קהל שלא מתפשר על בינוניות, קהל מדויק, מבין עניין שמחפש מפרטי דירות גבוהים עם כל הפסיליטיס והגאדג'טים האפשריים. אם בעבר רוכשי דירות היוקרה בתל-אביב היו משקיעים תושבי החוץ, כיום ניתן לראות כי יש שילוב בין הקהלים ופרופיל הרוכשים הפך למגוון יותר.

לא המגדלים הם אלו שקוסמים לקהל המדובר, אלא בנייני בוטיק במיקומים נחשקים, עם כמות מצומצמת יחסית של שכנים וסטנדרט מגורים איכותי ומושקע. התחדשות עירונית או יזמות זה ממש לא משנה. בשורה התחתונה: אתה יכול לרדת למטה ולעשות הליכת בוקר בחוף הים, להיפגש עם חברים לקפה, לעבוד קצת ,לצאת לסידורים ובסוף היום לחזור הביתה, לדירה מעוצבת ומפנקת - ומה צריך יותר מזה.

יוסי רייק, יזם והבעלים של קבוצת רייק, מאמין בשמירת התוואי של העיר תל-אביב ובבנייני הבוטיק שלה, שניתן לשמר ולשדרג אותם מתוך הבנה שבסוף הם אלו שנותנים את התחושה העוטפת של הבית ובמיוחד כשהדירות מותאמות לקהל היעד הרלוונטי מבחינת איכויות הבנייה והמפרט הטכני העשיר והמפנק.

קבוצת רייק היא מהחברות הראשונות שהובילו את ההתחדשות העירונית בתל-אביב. החברה בונה דירות יוקרה באזורי ביקוש בסטנדרט גבוה ואיכות ללא פשרות. הקבוצה השלימה ומסרה עד היום מאות דירות ומתכננת בעתיד להמשיך ולשווק מאות דירות שכבר היום נמצאות בשלבי התכנון.

קבוצת רייק בונה ומשווקת כיום שלושה פרויקטים של התחדשות עירונית באזורים הנחשקים ביותר בתל-אביב (תמ"א 38/1): ברחובות ירמיהו 22(צפון), גורדון 30 (מרכז) והירקון 14 (דרום) - בבנייני בוטיק בני 7, 8 ו-10 קומות.

הדמיה של פרויקט תמ"א של הקבוצת רייק ברחוק ירמיהו, תל אביב. קבוצת רייק,
"לכל פרויקט יהיה את הסיפור שלו ולכל דירה אפיון משלה". הדמיה של פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ירמיהו בתל-אביב בהובלת קבוצת רייק/קבוצת רייק

"רוכשי דירות היוקרה בתל-אביב יודעים להעריך איכות ומוכנים לשלם עליה הרבה כסף", אומר רייק. "זה מאפשר לנו לבחור את המיקומים האטרקטיביים ביותר, לשמור על סטנדרט גבוה ביותר ועל האיכות ללא פשרות - ולצפות לרוכשים שיהיו מוכנים לשלם מחירים גבוהים על הדירות האלה יצאנו לדרך עם הפרויקט בירקון 14, ניתן להתרשם מהבניין כגמור (לפנ טופס 4), שם נמכרו כמעט כל הדירות בתקופה ממש קצרה ובמחירים גבוהים ממחירי השוק.

אני לא מאמין במושג מחירי שוק בתל אביב כי לקוחות ישלמו עבור איכות יוצאת דופן גם יותר וזה המקרה גם בפרויקטים הנוספים שמשווקים היום בירמיהו ובגורדון.

בפרויקטים הללו קהל היעד של רכשי הדירות הוא מצומצם אמנם אך כזה שמוכן לשלם עבור מוצר מוגמר ברמה גבוהה מיזם בעל ניסיון וקבלות.

אני שמח לומר כי בניגוד לשמועות ולרחש בעיר, אנו מקבלים פניות וסוגרים עסקאות במחירים יחסית גבוהים.

מבדיקה שערכנו בעסקאות של דירות יוקרה בתל-אביב, ניתן לחלק את ההעדפות של רוכשי הדירות לפי אזורים בעיר. ישנם רוכשים שמחפשים דירות בצפון הישן של העיר, יש כאלה שמעדיפים לגור במרכז העיר, וכאלה שרוצים לגור יותר דרומה. פלח נוסף של רוכשים מעדיפים לגור ספציפית בקרבת מתחם התחנה ואף שוק הפשפשים בדרום העיר. כל אזור בתל-אביב מתאים לסגנון אחר של הרוכשים. תושבים זרים ,למשל, אוהבים לגור בסביבת הרחובות גורדון ופרישמן בגלל הקרבה לבתי המלון - כך הם קרובים למכרים שלהם שמגיעים לביקור מחו"ל, וגם יכולים לטייל ולהכיר להם את לב העיר.
שאר הרוכשים מתחלקים בהעדפותיהם באזורים השונים של העיר כאמור. פרמטר חשוב כמעט לכל מי שרוכש דירות בוטיק בתל-אביב הוא הקרבה לים - בכל אזור מבוקש הרוכשים רוצים לגור ליד היום ומוכנים לשלם על כך הרבה כסף.

כיאה לדירות יוקרה בתל-אביב, הרוכשים גם מחפשים דירות שבהן רמות הגימור והסטנדרט גבוהים מאוד, עם ספקים מוכרים וממותגים שייצרו מוצר מושלם. בנוסף, לא רק פנים הדירה חשוב לרוכשים אלא גם השטחים המשותפים בבניין כמו הלובי, מעטפת הבניין, חדרי המדרגות והמעברים.
בקבוצת רייק משקיעים הרבה תשומת לב ומחשבה בתכנון ועיצוב הבניין והדירות כך שהדיירים יקבלו את החבילה השלמה. "לצד האדריכלים של הפרויקט, אנחנו מעסיקים מעצבים חיצוניים גם לחזיתות הבניינים וגם לשטחי הפנים המשותפים; אנחנו משתמשים בספקים הכי יוקרתיים ואיכותיים כדי להבטיח סטנדרט גבוה - אנחנו יודעים שהדיירים שלנו יודעים להעריך זאת", אומר יוסי רייק.

רייק מציין כי בקבוצה מוכרים דירות יוקרה בתל-אביב במחירים של 60-80 אלף שקל למ"ר - גבוה ב 30% לפחות מדוח אפס, וגבוה בהרבה מהממוצע באזור. בקבוצה מכוונים לדיירים שיודעים להעריך איכות ולשלם על כך, לא רק בת"א אלא בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ. "אנחנו דואגים שלכל פרויקט יהיה את הסיפור שלו ולכל דירה אפיון משלה - וזה מה שהרוכשים מחפשים ומקבלים אצלנו", הוא מסכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully