וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים זאת נכון: פרויקט ההתחדשות העירונית של השנה

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן

10.2.2019 / 8:00

פרויקט סמאטס 9 שבצפון הישן של תל אביב קיבל לאחרונה צל"ש במסגרת תחרות המצוינות בבנייה לשנת 2018 של התאחדות בוני הארץ בקטגוריית תמ"א 38/1. "העובדה שאנחנו גם היזם וגם הקבלן המבצע העניקה לנו יתרון משמעותי", אומר ניר ינושבסקי, סמנכ"ל חברת הנדל"ן ינושבסקי

פרויקט התחדשות עירונית של חברת ינושבסקי רחוב סמאטס 9 תל אביב.
"מקפידים באופן מחמיר על כל הפרטים, על הגימור ועל האיכות". הפרויקט ברחוב סמאטס 9 בתל אביב

חברת ינושבסקי, חברת הנדל"ן הוותיקה הפועלת בתחום הביצוע ההנדסי, הייזום והפיתוח, קיבלה לאחרונה ציון לשבח עבור ביצוע פרויקט סמאטס 9 בתל אביב, במסגרת תחרות המצוינות בבנייה לשנת 2018 של התאחדות בוני הארץ בקטגוריית תמ"א 38/1. השופטים נימקו את בחירתם ואמרו כי הפרויקט אופיין "בביצוע איכותי ומוקפד, בסביבה צפופה שדורשת מעטפת מבנה ייחודית, תוך הקפדה על הפיתוח באופן המעניק למבנה מראה יוקרתי מבלי לערער את הסביבה האורבנית".

פרויקט סמאטס 9 כלל חיזוק ועיבוי במסגרת תוכנית תמ"א 38 של בניין בצפון הישן של תל אביב. לבניין התווספו קומה טיפוסית וקומת גג חלקית, וסה"כ 4 דירות חדשות למכירה. כפי שמסביר ניר ינושבסקי, סמנכ"ל החברה, החברה זכתה באות הוקרה בין היתר הודות למעטפת הבניין הייחודית וכן לביצוע הקפדני של הבנייה.

פרויקט סמאטס 9 תל אביב של חברת הנדל"ן ינושבסקי. יח"צ,
הבניין ברחוב סמאטס 9 לפני ביצוע הפרויקט/יח"צ

"העובדה שאנחנו גם היזם של הפרויקט וגם הקבלן המבצע העניקה לנו יתרון משמעותי בפרויקט סמאטס 9 כמו בכל פרויקטי התמ"א של החברה. אנחנו מעורבים בכל שלבי התכנון מההתחלה ועד הסוף, מקפידים באופן מחמיר על כל הפרטים, על הגימור, האיכות ועל לוחות הזמנים. זאת מתוך ראייה כוללת ששואפת להקים את הפרויקט הכי טוב שאפשר", לדבריו.

"הפרויקט בסמאטס 9 היה מאתגר ומורכב בעיקר בשל טבעם של פרויקטי תמ"א 38/1 אשר בהם מתבצעות עבודות הבנייה בסביבה עירונית מאוכלסת. ראשית יש את הדיירים שגרים בבניין ושכנים שהעבודות משפיעות עליהם, וכן שכונת מגורים שיש בה אתר בנייה - כיזם וקבלן אנחנו חייבים להתחשב בכל זאת.

"פעלנו באתר בדרך ששמרה על הבטיחות של הדיירים, אך במקביל הנראות של האתר לא נפגעה, להפך. יצרנו שם אווירה נעימה וגם בטוחה - נעזרנו בגדר מקיפה מיוחדת, לא הגדר הלבנה הרגילה שמכירים מכל אתרי הבנייה, גדר יפה ומעוצבת בצבע כחול, עם שער ועם אדניות של צמחים; נעזרנו גם בפיגומים וכיסויים מיוחדים; הקפדנו לאורך כל הבנייה על ניקיון וסדר של הבניין; כל הבקשות של הדיירים והשכנים טופלו במהירות וביעילות - הכל כדי לוודא שלא ירגישו שבונים להם על הראש. וזה הצליח, לאחר מכן פנו אלינו שכנים לבצע גם עבורם פרויקטים של תמ"א, אז זה סימן שהשכנים היו מרוצים", אמר ינושבסקי.

הציון לשבח על פרויקט סמאטס 9 בת"א היה השלישי שקיבלה ינושבסקי מהתאחדות בוני הארץ. אותות הוקרה נוספים החברה קיבלה ב-2011 על פרויקט "החוויה אולימפית" בת"א בקטגוריית מבנה ציבורי יצירתי, וב-2008 על בניית אולפני הרדיו והטלוויזיה במרכז הבינתחומי בקטגוריית פרויקט הנדסי עם פתרונות יצירתיים. בשני המקרים ינושבסקי צוינה לשבח על יצירתיות, הקפדה על הפרטים, נחישות, תושייה והשלמת המשימות בזמן קצר יחסית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרויקט סמאטס 9 תל אביב של חברת ינושבסקי. יח"צ,
כקבלן מבצע בתחום המגורים, ינושבסקי בנתה מאות דירות שרובן כבר אוכלסו, והן שכונות מגורים ו-וילות פרטיות. הפרויקט בסמאטס 9 תל אביב/יח"צ

"בנייה מבית טוב"

חברת ינושבסקי היא חברה משפחתית אשר מנהליה הם דור שלישי של קבלנים - אלי ינושבסקי הוא כיום הבעלים והמנכ"ל, בנו ניר הוא סמנכ"ל החברה ובתו אלינור ינושבסקי רוזן היא מנהלת תחום ההתחדשות העירונית בחברה. מנהלי החברה מעורבים בכל פרויקט ומוודאים שהוא מקבל את ההתייחסות המקצועית המתאימה מכלל הגורמים האחראים על ביצועו.

ינושבסקי היא גם חברה יזמית וגם חברה מבצעת, ועבודתה מתחלקת בין חברת הביצוע שמבצעת פרויקטים גדולים ומורכבים בכל הארץ, והחברה היזמית שפועלת בתחום ההתחדשות העירונית בעיקר בת"א. כל חברה מנהלת בו זמנית כ-8-9 פרויקטי נדל"ן בארץ.

כקבלן מבצע בתחום המגורים, ינושבסקי בנתה מאות דירות שרובן כבר אוכלסו, והן שכונות מגורים ו-וילות פרטיות. כיזמית החברה כבר אכלסה עשרות דירות ויש לה עוד מאות יחידות דיור בתכנון ובשלבי בנייה שונים.

כקבלן מבצע ינושבסקי מסווגת בפנקס הקבלנים בסיווג ג' 5 המאפשר לה לבצע פרויקטים בכל סדר גודל ובכל היקף כספי ללא הגבלה. זהו הדירוג הקבלני הגבוה ביותר ונדרשים עבורו שנים רבות של מקצועיות מוכחת. בנוסף, החברה גם מוכרת לביצוע עבודות ממשלתיות (*כוכבית), חברה בהתאחדות בוני הארץ ובמועצה הישראלית לבנייה ירוקה וכן באיגוד לשכות המסחר. החברה עומדת בתקני בנייה מחמירים 9001 ISO.

ינושבסקי ידועה בזכות יכולתה להוציא אל הפועל פרויקטים מורכבים ומאתגרים, בזכות עמידה בסטנדרטים ותקנים בינלאומיים והקפדתה על איכות ומצוינות ועל עמידה בלוחות זמנים.
בחברה אומרים כי "האהבה שלנו למקצוע, תשומת הלב והחשיבות שאנו מעניקים לפרטים, והשירות האישי והמקצועי, מאפשרים לנו לעבוד עם גופים הדורשים מצוינות ואיכות ללא פשרות. מרבית הגופים מבצעים אתנו יותר מפרויקט אחד ומבחינתנו זוהי העדות הטובה ביותר להצלחה. כמו כן, קשרי עבודה מקצועיים וטובים לאורך שנים ארוכות עם קבלני בית וספקים בענף הם אלו המאפשרים לנו ליהנות מהעבודה ולבצע אותה באיכויות ובלוחות הזמנים המתבקשים. שביעות רצון הלקוח עומדת במרכז החשיבה העסקית שלנו והיא המכוונת את פעילותנו, הן ברמת השירות והן ברמתו הגבוהה והבלתי מתפשרת של הביצוע ההנדסי".

לאתר חברת ינושבסקי

לעוד כתבות ועדכונים בנדל"ן לחצו כאן

להורדת האפליקציה של מרכז הנדל"ן לחצו כאן

בשיתוף מרכז הנדל"ן, בשיתוף מרכז הנדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully